اخبار و اطلاع رساني نمایش نسخه اصلی

تعمیر و نصب درب اتوماتیک در تبریز 09147575228_33851468 شهرک پرواز پشت پاساژ

درب اتوماتیک به دسته ای از درب ها گفته می شود که با استفاده از چشمی های حساس به نور- حرکت و یا ریموت کنترل های الکترونیکی باز و بسته می شوند .

996


درب اتوماتیک چیست
درب اتوماتیک به دسته ای از درب ها گفته می شود که با استفاده از چشمی های حساس به نور- حرکت و یا ریموت کنترل های الکترونیکی باز و بسته می شوند . مهمترین انواع این درب ها که قابلیت حرکت در راستای محور طول و عرض ( افقی و عمودی ) را دارند عبارت اند از درب اتوماتیک شیشه ای ، کرکره ای ، پارکینگی ، درب های محافظ سکو مترو ، درب های بیمارستانی و تجهیزات بارگیری و حمل .
درب اتوماتیک شیشه ای به درب هایی گفته می شود که که توسط حس گر های مختلف و چشمی بالای درب باز و بسته می شود ، این مدل درب اتوماتیک برای اماکن پرتردد مانند مراکز خرید و فروشگاه ها که حفظ زیبایی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است ، کاربرد دارد . از مهمترین مدل های این نوع درب می توان به درب های اتوماتیک کشویی ، تلسکوپی ، لولایی، نیم دایره ای ، تمام گرد و تاشو اشاره کرد .
درب اتوماتیک کرکره ای دسته بعدی این نوع درب ها می باشند که رایج ترین نوع درب اتوماتیک هستند ، قابل استفاده برای حفاظت از فروشگاه های کنار خیابان ، درب پارکینگ ، انبار و … می باشد که با توجه به قابلیت مونتاژ در ابعاد کوچکتر ، اخیرا برای پنجره ها و فضای داخلی منازل نیز استفاده می گردند .
درب اتوماتیک سریع بالارونده نیز به دسته ای از درب ها اتلاق می شود که با سازگاری با همه محیط ها ، با آلودگی صوتی و بصری کم به یکی از محبوب ترین درب های امروزی تبدیل شده است . این درب ها که گاهی نقش پرده های تفکیک کننده را بازی می کنند ، مناسب محیط های کارگاهیست که افراد زیادی(پیاده ، با چرخ دستی یا لیفتراک) در حال ترددند. این درب دارای قابلیت خود تعمیری می باشد و در صورت تحمل ضربه ، با ریست کردن خود ، مجددا فعالیتش را از سر میگیرد . این درب اتوماتیک بواسطه شفاف بودن خود ، محیطی امن تر و روشن تری را برای کارکنان به همراه می آورد .