اخبار و اطلاع رساني نمایش نسخه اصلی

فروش و نصب دوربین مداربسته در تبریز09177575228_33851468

انتقال تصویر دوربین مداربسته در تبریز

898

انتقال ت
 
ادامه مقاله قبلی که راجع به انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل بود در این مقاله تنظیمات مودم برای انتقال تصویر بررسی شده است .

در مقاله قبلی توضیحاتی در مورد نحوه ی نصب و تنظیمات سخت افزاری و نرم افزاری از جمله تنظیمات مودم و دی وی ار برای انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل توضیح داده شد در این مقاله ادامه مبحث راجع انتقال تصویر روی
  موبایل و تنظیماتصورت گرفته است .
نکته 2 : در برخی از برندها نکته ی 1 صادق نیست و بجای این ID شما باید سریال نامبر دستگاه را وارد کنید . این عدد را عموما از قسمت INFO (اطلاعات) و سپس version (ورژن) گزینهserial number ( سریال نامبر ) می توانید یادداشت کنید.
نکته 3:در برخی از برندها برای داشتن سریال نامبر می توانید علاوه بر وارد کردن به صورت دستی ، با استفاده از نرم افزار QR-CODEخوان ( این برنامه را می توانید از بازار تهیه کنید ) اطلاعات را در گوشی خود بریزید .

تنظیمات مودم :
نکته ی مهمی که در تنظیمات دی وی ار وجود دارد که باید دستگاه DVR شما بعد از اتصال فیزیکی کابل شبکه به مودم شما وضعیت Connected ( اتصال شده است ) را نشان می دهد .

در صورتی که عباراتی مانند connecting ( در حال اتصال) و یا not connect ( متصل نیست ) را مشاهده کردید ، یعنی اینکه دستگاه به اینترنت متصل نشده است که احتمال زیاد در صورت اطمینان از سلامت کابل شبکه ، IP مودم با دستگاه DVR شما هم رنج نمی باشد .اما هم رنجی به چه صورت انجام دهیم ؟
برای تنظیمات مودم خود باید از طریق یک سیستم کامپیوتری و یا یک لب تاب به مودم خود متصل شوید .
بدین صورت که آدرس IP مودم خود را که اصولا:
192.168.1.X
می باشد را در بروز ( اینترنت اکسپلور، موزیلا، کروم ) وارد نمایید.حال از شما یک یوزر نیم و پسورد می خواهد که عموما admin وadminمی باشد .
آن را وارد کنید تا به صفحه تنظیمات مودم دسترسی داشته باشید .

نکته بسیار مهم : ادرس ای پی مودم و آدرس ای پی دی وار باید هم رنج باشندبدین معنی که برای متال ادرس ای پی مودم اگر :
192.168.1.X
بود انگاه ادرس ای پی دی وی ار :
192.168.1.Y
باشد .