اخبار و اطلاع رساني نمایش نسخه اصلی

فروش تعمیرونصب آیفون تصویری کوماکس در تبریز09147575228_33851468

آیفون تصویری کوماکس تبربز

1082

پیشینه آیفون تصویری کوماکس
آیفون تصویری commax که یکی از نام آشنا ترین برند های آیفون تصویری در تبریز می باشد، بیش از سه دهه است که وارد بازار کشور شده و در طی این سال ها مدل های مختلفی که دارای قابلیت های متفاوت می باشند به بازار تبریز عرضه گردیده است.
استفاده از تکنولوژی بروز و قطعات با کیفیت چند مورد از نقطه قوت های آیفون تصویری کوماکس درتبریز می باشد. این برند پیشرو در ارائه خدمات نوین همچون ارائه درباز کن های تصویری دارای حافظه برای ذخیره عکس، استفاده از تکنولوژی لمسی، ارائه سیستم های خانه هوشمند و… بوده.
آیفون تصویری کوماکس دارای 2سال ضمانت و خدمات پس از فروش می باشد.

تعمیرات آیفون تصویری کوماکس در تبریز
از آنجایی که تعمیرات آیفون تصویری کوماکس درتبریزو سایر برند های خارجی یک امر تخصصی و پیچیده بوده، کوماکس تصویر با در اختیار داشتن کارشناسان و تعمیرکاران مجرب و با تجربه آماده ارائه خدمات بصورت تخصصی در این زمینه می باشد.

تعمیرات آیفون تصویری کوماکس درتبریز یکی از اولین خدماتی است که بصورت تخصصی توسط کوماکس تصویر ارائه می شده زیرا در گذشته تنها تعداد محدودی از تعمیرکاران درتبریز به انجام این کار آشنایی داشتند. کارشناسان کوماکس تصویر با شرکت در دوره های تخصصی الکترونیک مهارت های علمی و عملی کافی برای انجام موارد فنی را کسب نموده و خدمات خود را با مهارت بالا به مشتری ارائه می نمایند.
ما این اطمینان را به شما می دهیم تا درباز کن تصویری کوماکس شما را با استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت و در اسرع وقت تعمیر نماییم. کوماکس تصویر خدمات خود را گارانتی کیفیت می کند تا خیال شما از این بابت آسوده باشد.

پس از برقراری تماس و انجام پرسجو در مورد مشکل شما کارشناس مربوطه در محل حاضر می گردد و مشکل را برطرف می سازد.

نصب آیفون تصویری کوماکس در تبریز
کوماکس تصویر درتبریزطی سال های گذشته مجری صد ها پروژه نصب آیفون تصویری کوماکس برای مجتمع ها، منازل مسکونی و اداره جات بوده و فرایند نصب و سیم کشی را مطابق با استاندارد های الکترونیک انجام می دهد تا از بروز مشکل در آینده جلوگیری شود. نصب اصولی سیستم های درباز کن تصویری موجب جلوگیری از خرابی زودرس آن می شود و در طول عمر آن تاثیر زیادی دارد