اخبار و اطلاع رساني نمایش نسخه اصلی

بانصب و خرید از نمایندگی دوربین مداربسته درتبریز چه مزایایی به دست می آورید؟

مزایای دوربین مداربسته در تبریز

858

با نصب دوربین مدار بسته چه مزایایی را به دست می آورید؟

هدف شما از نصب دوربین مدار بسته چیست؟

انتخاب سیستم دوربین مداربسته با کارایی منحصر به فرد، ویژگی‌ها و توانایی‌های کاربردی می‌تواند امنیت را در محل کار و محل سکونت شما فراهم کند…

آیا تاکنون به این مسئله اندیشیده اید که هدف از نصب دوربین‌ مدار بسته برای کسب و کارها و ساختمان های مسکونی چیست؟! در مراجع و منابع مختلف، بارها و بارها به معرفی سیستم های مدار بسته و اجزای تشکیل دهنده آنها اشاره شده است. دوربین های امنیتی تحت عنوان دوربین مداربسته، قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی را برای تامین امنیت یک مکان خاص ایجاد می کنند. به عبارت ساده‌تر، امکان کنترل و نظارت بر محوطه های مختلف از طریق سیستم های مدار بسته فراهم شده است.

دوربین مداربسته عبارت است از یک سیستم امنیتی که تصاویر را ثبت می کند و آنها از طریق سیگنال ها به دستگاه های ضبط کننده تصاویر ارسال می نماید. این سیگنال ها در نهایت به سیستم مانیتورینگ منتقل می‌شوند و در قالب تصاویر به نمایش در می آیند.

در مسیر عملکرد تصویربرداری دوربین مداربسته تا زمانی که تصاویر به نمایش درآید، عوامل و فاکتورهای متعددی اهمیت دارند. به طور کلی باید عنوان کنیم که هر عاملی که تصویر برداری دوربین مداربسته را تحت تاثیر قرار دهد در کیفیت نهایی تصاویر نمایش داده شده نیز تأثیرگذار خواهد بود.


نصب دوربین مدار بسته و کاربردهای آن



“تامین امنیت”، دو واژه ای هستند که در کنار یکدیگر، هدف از نصب دوربین مدار بسته را به خوبی توجیه می کنند. امکان نظارت بر معابر عمومی در شهرهای بزرگ، نظارت بر کارخانه های صنعتی، کنترل مراکز خرید، مراکز تجاری و تفریحی و همچنین حفاظت از دارایی های شغلی یا اموال شخصی در ساختمان های مسکونی، همگی در راستای استفاده از دوربین مدار بسته فراهم خواهند شد.

۱- جلوگیری از سرقت و وقوع جرم: یکی از مهمترین مزایای که نصب دوربین مدار بسته در معابر عمومی و ساختمان های مهم فراهم می کند، جلوگیری از سرقت و وقوع جرم است. دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی – نظارتی یک عامل بازدارنده بسیار ایده آل برای سارقین به شمار می‌روند. تقریباً نسل جدیدی از سیستم های امنیتی به فناوری هشدار دهنده مجهز هستند. دوربین های مدار بسته که دارای سنسورهای حرکتی می باشند برای شرکت های اداری بزرگ و خانه ‌های مسکونی مناسب است.

۲- تامین آرامش خاطر با نصب دوربین مدار بسته: یکی دیگر از مهمترین مزایای که نصب دوربین مدار بسته در ساختمان ها برای افراد فراهم می کند، تامین آرامش خاطر برای آنها می باشد. تفاوتی نمی کند دوربین مداربسته را در ساختمان اداری، دفتر کار و شرکت یا ساختمان مسکونی نصب کنید؛ آنچه اهمیت دارد این است که کارمندان ساختمان های اداری، احساس امنیت بیشتری می کنند زمانی که دوربین های مدار بسته در هر لحظه تمام محوطه ها را تحت پوشش قرار دهند.

این مسئله با نصب دوربین مدار بسته در آپارتمان های مسکونی نیز وجود دارد؛ مالکین ساختمان‌های مسکونی و آپارتمان ها زمانی که در خانه حضور ندارد با آرامش خاطر می توانند مسافرت کنند یا در محل کار حاضر شوند؛ با این تصور که تمام وقایع و حوادث از طریق دوربین مدار بسته، ضبط و ثبت خواهد شد.

نسل جدیدی از سیستم های مداربسته قابلیت اتصال به تلفن همراه کاربران، این امکان را فراهم می‌آورد که تمام تصاویر نمایش داده شده از دوربین به طور مستقیم بر روی تلفن همراه نیز به نمایش درآید. این فناوری به ویژه برای شرکت ها و کارخانه های بزرگ تر اهمیت بیشتری دارد.

۳- نصب دوربین مدار بسته و مدیریت هزینه ها: نصب دوربین مدار بسته به منزله تامین یک سیستم امنیتی – نظارتی مقرون به صرفه است. پس از اینکه دوربین های مداربسته در مکان نصب شدند، تمام تجهیزات مورد بازرسی قرار می گیرد تا صحت عملکرد آنها تایید شود. دوربین های مداربسته، دستگاه هایی هستند که نگهداری از آنها بسیار آسان است و نیاز به تعمیرات اندکی دارند. در حقیقت، بهترین دوربین های مداربسته تا سال های طولانی در مدار سیستم های نظارتی باقی خواهند ماند.

هنگام خرید دوربین مدار بسته باید دقت داشته باشید که کدام یک از دوربین ها برای اهداف نظارتی شما مناسب تر هستند. برای این کار اطمینان حاصل کنید نوعی از دوربین را خریداری کرده اید که بهترین کارایی را برای شما ارائه می دهد. تنها در این صورت است که می توانید سیستم های نظارتی را تا سال های طولانی تری در اختیار داشته باشید.


خدمات نصب دوربین مدار بسته



اگر در خصوص تامین امنیت ساختمان مسکونی خود با چالش های ذهنی مواجه هستید و یا اگر مدیر یک شرکت طرح و معتبر می باشید و نگرانی هایی بابت حفظ دارایی های شغلی خود دارید، استفاده از خدمات نصب دوربین مدار بسته برای شما یک ضرورت است.

برندها و انواع مختلفی از سیستم‌های امنیتی در بازار وجود دارند که در حقیقت، انتخاب یک دوربین مناسب از میان ده‌ها دوربین برای افراد عادی کار نسبتاً دشواری خواهد بود. مجموعه های تخصصی که در حوزه خدمات فروش و نصب دوربین مدار بسته فعالیت دارند راهنمای مناسبی برای مشتریانی هستند که اطلاعات کافی در این خصوص در دست ندارند.

استفاده از خدمات نصب دوربین مدار بسته زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که مدیریت بودجه مالی، دوام و استحکام دوربین ها در میان باشد. از طرف دیگر، پرداخت یک هزینه مشخص برای خرید و نصب سیستم های امنیتی به گونه‌ای که نیازهای امنیتی یک واحد ساختمانی را به طور کامل برآورده سازد، در نظر بسیاری از مشتریان اهمیت زیادی دارد. مجموعه عوامل فوق، مشتریان را ملزم می سازد تا از طریق شرکت های معتبر و حرفه ای برای خرید و نصب دوربین مدار بسته اقدام کنند.




چگونه یک دوربین مداربسته انتخاب کنیم؟

اگر با مطالعه مطالبی که در قسمت فوق ذکر کردیم توجیه شدید که استفاده از خدمات نصب دوربین مدار بسته برای شما مزایای بسیار عالی فراهم می کند، لازم است به نکات مهم در انتخاب سیستم های امنیتی دقت داشته باشید. زمانی که می خواهید برای نصب دوربین مدار بسته اقدام کنید دقیقاً باید بدانید که در ساختمان شما چند دوربین باید نصب شود. محل دقیق نصب دوربین ها باید مشخص گردد. بسته به این که نیاز تصویربرداری از یک محل چگونه است، از دوربین هایی با زاویه دید متفاوت استفاده می شود. طبیعتاً دوربین های مداربسته مانند دوربین دام، زاویه تصویربرداری وسیع تری را ارائه می دهند. خرید تجهیزات و لوازم جانبی برای دوربین مدار بسته متناسب با اجرای پروژه الزامی است.