اخبار و اطلاع رساني نمایش نسخه اصلی

دزدگیر اماکن کلاسیک __درتبریز__

دزدگیر اماکن کلاسیک

2015

 
 
دزدگیر کلاسیک درتبریز
 
 
دزدگیر اماکن کلاسیک یکی از قوی ترین محصولات حفاظتی در ساختمان ها در تبریز است که می تواند با کارکرد ساده اما کاربردی خود امنیت ساختمان شما را تا اندازه زیادی بالا ببرد. در این دزدگیر ها سنسور های خاصی به کار رفته است که با تشخیص حرکت، ضربه یا هر محرک فعال کننده دیگری به کار می افتند و فعالیت خاصی که برای آن ها تعریف شده را اجرایی می کند، برای مثال آژیر خطر را به صدا در می آورند، به شماره مشخصی تلفن می کنند و یا پیامک می فرستند. این حسگر را می توانید در هر جای ساختمان مانند ورودی ها، راهرو ها بالکن و غیره نصب کنید تا تمامی مناطق خطر را پوشش داده باشید. دزدگیر اماکن کلاسیک محصولات گوناگونی مانند چشمی دزدگیر، تلفن کننده، باتری و کنترل پنل دستگاه مرکزی دزدگیر را ارائه می کند که شما می توانید با مشاوره با کارشناسان دی سی ای کالا و با توجه به نوع ساختمان خود بهترین دزدگیر منزل کلاسیک را به تعداد دلخواه انتخاب کنید.



حفاظت از خانه و محل کار با کنترل پنل دزدگیر کلاسیک درتبریز

دستگاه کنترل مرکزی این برند سیستم مرکزی کاملی است که ویژگی های خاص آن باعث بالاتر رفتن قیمت پنل دزدگیر کلاسیک درتبریز نسبت به دستگاه های مشابه دیگر برند های بازار شده است. شما می توانید چشمی با سیم، مگنت و یا انواع سنسور های دیگر را به این پنل متصل کنید، این دزدگیر همچنین این مرکز دزدگیر از چشمی های بی سیم با فرکانس 433.92 مگا هرتز پشتیبانی می کند. این دزدگیر را می توانید از فاصله حداکثر 100 متری فعال یا غیر فعال کنید. نکته جالب در مورد آن اینکه می توانید این دستگاه دزدگیر اماکن درتبریز را به انواع تلفن کننده های ساده کلاسیک یا سیم کارتی و یا دیگر برند های دزدگیر اماکن متصل کنید.



انواع مرکز دزدگیر کلاسیک در تبریز

شرکت کلاسیک درتبریز تا کنون چندین مورد مرکز دزدگیر معرفی نموده که هر یک قابلیت های خاصی را به همراه داشتند. در حال حاضر این شرکت دو مرکز دزدگیر در سبد محصولات خود جا داده است که تنها تفاوت این دو در نوع ریموت دستگاهها می باشد به گونه ای که ریموت مرکز دزدگیر کلاسیک Z4 ULTRA ساخت داخل است و برد ریموتها حداکثر 50 متر می باشد و دستگاه Z4 PRO Gigacode دارای ریموت آنتن دار است که برد ریموت بیشتری دارد و در حدود 100 متر مسافت را پشتیبانی می کند.

مرکز دزدگیر کلاسیک دارای 4 زون با سیم است که هر یک کاربرد خاص خودش را دارد. همچنین این دستگاه بجز زون با سیم می تواند از 15 سنسور بیسیم پشتیبانی نماید. سیستم رمزنگاری دستگاه 64 بیتی متغیر است که باعث می شود، تنها مرکز دزدگیر با ریموت فابریک خودش عمل نماید. البته می توان به مرکز دزدگیر کلاسیک تا 15 عدد چشمی اضافه نمود. 

انتقال پیام با استفاده از تلفن کننده دزدگیرکلاسیک درتبریز

شما می توانید با استفاده از تلفن کننده دزدگیر کلاسیک درتبریزبه سادگی از اتفاقاتی که در منزل یا محل کار شما رخ می دهد با خبر شوید، این تلفن کننده همانطور که از نامش پیدا است می تواند با استفاده از خط ثابت و یا سیم کارت، با شماره تلفنی که از قبل برای آن تعریف شده ارتباط برقرار کند، این ارتباط می تواند به صورت تماس تلفنی و یا ارسال پیامک باشد. متن این پیامک می تواند با توجه به توع تحریک قابل تنظیم و تغییر هم باشد. شما می توانید سه خروجی را با استفاده از پیامک کنترل کنید و یا اینکه وسایل را به وسیله پیامک خاموش یا روشن کنید. ویژگی قابل توجه دیگر اینکه تا 50 حافظه تلفن را می توانید در آن ذخیره کنید به علاوه اینکه می توانید تا 20 ثانیه پیام را برای آن ضبط کنید. 

تلفن کننده دزدگیر  کلاسیک درتبریز G1 ULTRA V4

این تنها محصولدزدگیر  سیم کارتی شرکت کلاسیک درتبریزاست. البته قابلیتهای این تلفن کننده آنقدر مناسب است که سیستم دزدگیر اماکن منزل را از یک سیستم ساده به یک محصول هوشمند تبدیل میکند. این تلفن کننده قادر است بجز اتصال به سیم کارت به خط ثابت نیز متصل شود. حال پشتیبانی از سیم کارت این امکان را فراهم می آورد تا مصرف کننده این سیستم بتواند از راه دور سیستم را فعال یا عیر فعال نماید. از جمله امکانات دیگر تلفن کننده سیم کارتی این است که چهار رله اضافی دارد تا بتوان از راه دور از طریق پیامک یا باپلیکیشن موبایلی دزدگیر، آنها را فعال نمود.



سنسورهای اضافه شونده دزدگیر کلاسیک درتبریز

چشمی دزدگیر کلاسیک بی سیم که در حال حاضر FOX2 نام دارد کاملا با این دستگاه سازگار است و از کیفیت بالایی بهره می برد. این چشمی حرکتی دزدگیر دارای یک باطری 9 ولت فابریک است که در حدود دو ماه تغذیه چشمی را تامین می نماید. فاکس 2 هر حرکت کوچکی در شعاع دید خود را به سرعت تشخیص داده و فرمان فعال شدن دزدگیر را به مرکز ارسال می کند. معایب این چشمی قیمت بالا و خطا هست که توصیه استفاده از آن نمی شود

چشمی دزدگیر کلاسیک سیمی که ALPHA PLUS  مطمئن ترین سنسور تولیدی این شرکت است که برق خود را از مرکز کلاسیک دریافت می کند. زاویه دید 110 درجه ای این چشمی دزدگیر باعث می شود هر حرکتی از سوی هر شیعی به سرعت شناسایی و فرمان اکتیو شدن دزدگیر داده شود.

سنسور مگنتی و ارتعاشی که مرکز کلاسیک از همه نوع سیم دار این محصولات پشتیبانی می نماید. اما یک مشکل بزرگ در سیستم بی سیم این سنسورها وجود داردکه مرکز کلاسیک هیچ یک از این سنسورها را پشتیبانی نمی کند و مصرف کننده تنها میباید به مدلهای سیم دار غیر بیسیم بسنده نماید. 

آژیر و بلندگو دزدگیر درتبریز

شرکت دزدگیر کلاسیک درتبریزبه صورت خاص هیچ آژیر، بلندگو ، و سیرن دزدگیر ی تولید نمی کند. این قطعات هم توسط شرکتهای دیگر تولید می شود که می توان به راحتی از بازار یا فروشگاههای اینترنتی تهیه نمود. آژیر ها در وات های مختلف موجود هستند که هر چه وات آن بالاتر اشد صئای بیشتری نیز تولید می نماید.
............................................................................................................................................................................................................................................
نتیجه گیری

همانطور که دیدیم دزدگیر کلاسیک درتبریزو متعلقات آن جزو بهترین انتخاب ها به شمار می رود و شما می توانید به سادگی آن را برای امنیت ساختمان خوددر تبربز استفاده کنید. با خرید دزدگیر کلاسیک می توانید از گارانتی 1 ساله آن بهره مند شوید.

فروش و نصب دزدگیر کلاسیک در تبریز 

فروش باطری دزدگیر اماکن در تبریز

فروش چشمی دزدگیر اماکن در تبریز

فروش پیزو دزدگیر اماکن در تبریز

فروش بلندگوی دزدگیر اماکن در تبریز

فروش کاور بلند گو فلزی و پلاستیکی در تبریز