اخبار و اطلاع رساني نمایش نسخه اصلی

فروش تعمیر وتعریف ریموت در تبریز09147575228_33851468

امنیت ریموت

3013

فروش و تعمیرریموت درتبریز
تعریف و کپی ریموت خودرو درتبریز

ریموت هم مثل سایر لوازم حفاظتی درتبریز نیاز به خدمات و پشتیبای دارد
گروه فاراد در زمینه فروش و کپی ریموت درتبریز درخدمت عزیزان می باشد.
" مقاله آموزشی "

ریموت کنترل
ریموت کنترل وسیله ای الکترونیکی برای کنترل عملیات اجرایی یک دستگاه است.به طور معمول دستگاه های کنترل از را دور برای صدور فرمان از فاصله دور استفاده می شود. دو نوع ریموت کنترل موجود است: ریموت کنترل های مادون قرمز infrared remote control(IR ریموت کنترل های رادیویی radio frequency remote control(RF ریموت کنترلر های مادون قرمز سیگنال پالسی حاصل از دیود مادون قرمز را به دستگاه مورد نظر می فرستند در صورتی که ریموت کنترلرهای رادیویی از امواج رادیویی استفاده می کنند .تفاوت عمده این ریموت کنترلرها رنج آن هاست. ریموت کنترلرهای مادون قرمز نیاز به یک مسیر مستقیم برای دریافت سیگنال دارند و برد آن ها در حدود چند متر است، اما ریموت کنترل های رادیویی برد بسیار بالایی دارند و نیاز به مسیر مستقیم ندارند و موانع روی برد آن ها بی تاثیر است. ریموتهای قابل عرضه در فروشگاه تلوان  شامل انواع ریموت کنترل درب پارکینگ و ریموت کرکره برقی  می باشد. که جزء ریموتهای رادیویی ( RF ) هستن. ریموت های RF در چهار مدل عمده ریموت لرنینگ کد , ریموت هاپینگ کد , ریموت بلوتوثی و ریموت دیپ سوئیچی تولید می شوند. ریموت لرنینگ کد : این نوع از ریموت کنترل ها از آی سی EV1527 یا RT1527 یا FP1527 به عنوان اینکودر در مدار فرستنده بهره می برند. در ریموت های کد لرنینگ یا کد لرن آدرس یک کد ۲۰ بیتی است که می تواند ۱ میلیون آدرس یکتا را ایجاد نماید. در ریموت های لرنینگ کد، آدرس منحصر به فرد به صورت نرم افزاری در تراشه ۱۵۲۷ وجود دارد و شما نیازی به تنظیم سخت افزاری این آدرس نخواهید داشت. ریموت لرنینگ کد معمولا دارای فرکانس 315 و 433 مگا هرتز هستن. ریموت هاپینگ کد : ریموت  هاپینگ با امنیت بالا و غیر قابل کپی کردن هستن فرکانس این نوع ریموتها دائم در حال تغییر است و فقط به وسیله رسیور مربوطه قابل شناسایی میباشد. معمولا برای ست کردن ریموت های هاپینگ کد ابتدا می بایست درب رسیور را باز نمایید و کلید شناساندن ریموت را که به نام های LRN و یا Code پیدا کنید و ۲ ثانیه فشار داده و رها نمایید. یک عدد LED داخل رسیور روشن می شود.  پس بلافاصله کلید اول ریموت را ۲ ثانیه فشار دهید. LED رسیور با چند چشمک پذیرش ریموت را اعلام می نماید. و به اینصورت ریموت شما با رسیور ( دستگاه مرکزی ) ست شده است. مزیت این ریموتها نسبت به ریموتهای معمولی بیشتر بخاطر امنیت بالاتر و عدم امکان کپی آنها با ریموتهای بلوتوثی است.ریموتهای هاپینگ کد را نمی توان با ریموتهای بلوتوثی ست نمود و این مزیت دیگر ریموت هاپینگ میباشد زیرا در صورتی که ریموت خود را به شخصی امانت بدهید دیگر امکان کپی کردن آن را نخواهد داشت. ریموت دیپ سوئیچی : ریموت دیپ سوئیچی تعداد آدرس های ریموت کنترل های فیکس کد معمولا ۸^۳ است که برابر ۶۵۶۱ آدرس یکتاست و همین موضوع خود ضعف امنیتی این نوع ریموت در برابر ریموت های کد لرن به شمار می رود که می توانند چیزی در حدود ۱ میلیون آدرس یکتا داشته باشند. برای افزودن ریموت جدید باید کاور ریموت را باز کنید و کد را به صورت سخت افزاری درون ریموت ایجاد کنید.
ریموت بلوتوثی : ریموت بلوتوثی نوعی از ریموت است که به راحتی میتواند با ریموت مورد نظر کددهی شود. یعنی میتوان با کنار هم قرار دادن ریموت لرنی و بلوتوثی فرایند کد دهی را انجام داد. باید به این نکته توجه کرد که تنها ریموت های هاپینگ اجازه کپی شدن را به ریموت بلوتوثی نمی دهند.به دلیل امنیت بالای ریموت هاپینگ. این قابلیت از روی این ریموت ها حذف و به ریموت های با امنیت بسیار بالا معروف هستند. باید توجه شود تا ریموت بلوتوثی ما خام باشد تا فرایند کد دهی صورت پذیرد. اگر با فشردن دکمه ریموت چراغ چشمک زن روشن شود یعنی این دکمه کد دهی شده است.

 قیمت و خرید انواع ریموت درب برقی پارکینگ
ریموت تنوع زیادی دارد و قبل از خرید باید از نوع و فرکانس آن مطمئن شوید. برای این کار قاب ریموت را باز کنید و از روی ظاهر برد و عددی که روی آی سی و کریستال نوشته شده است به نوع آن پی ببرید. اگر روی برد 8 عدد سوئیچ یا کلید کشویی قرار دارد ریموت شما از نوع دیپ سوئیچ می باشد و حتما باید همین نوع را انتخاب کنید. معمولا فرکانس این ریموت 433 می باشد. اگر روی آی سی ریموت ev1527 نوشته شده باشد ریموت کدلرن است و می توانید ریموت جدید تان را از نوع کدلرن یا بلوتوثی انتخاب کنید. فقط باید دقت کنید فرکانس ریموت جدید با ریموت قدیمی یکسان باشد. اگر ریموت کدلرن بخرید برای تعریف کردن آن باید از دکمه لرن روی برد گیرنده کمک بگیرید و اگر ریموت بلوتوثی بخرید می توانید ریموت قدیمی را روی آن کپی کنید و استفاده کنید. اگر روی آی سی HCS نوشته باشد ریموت شما از نوع هاپینگ کد است و ریموت جدیدی که می خرید حتما باید از نوع هاپینگ کد و هم فرکانس آن باشد.
این ریموت به کمک دکمه لرن روی گیرنده اضافه می شود و با ریموت بلوتوثی نمی توان آن را کپی کرد. امنیت این ریموت بالاتر از سایر مدل ها است و نیاز به گیرنده هاپینگ کد دارد. اگر دکمه A و B ریموت را فشار دهید و چراغ ریموت چشمک بزند و خاموش شود مدل بلوتوثی می باشد. در این صورت می توانید ریموت جدیدتان را از نوع کدلرن یا بلوتوثی انتخاب کنید. آموزش کپی کردن ریموت بلوتوثی را ببینید. فروشگاه کلیتک پخش عمده و خرده ریموت در سطح تبریز را به عهده دارد. 


آیا امکان کپی یا اسکن و تکثیر ریموت توسط سارقان درتبریز وجود دارد؟

در هر ریموت کنترل یک آی سی وجود دارد که یک کد خاص را برای دستگاه ارسال می کند و باعث مسلح یا غیر مسلح شدن سیستم می شود.هر برند ریموت کنترل از یک نوع آی سی استفاده می کند که دارای میلیون ها کد است و تقریبا امکان تکرار در آنها به صفر می رسد .

در سال های اولی که درتبریز ریموت کنترل ها به بازار عرضه شدند، ریموت کنترل های کد خوانی به بازار عرضه شد که به راحتی اگر در نزدیکی ریموت شما قرار می گرفت می توانست کد آنرا کپی کند و مانند ریموت شما عمل کند.در این زمان کارخانه های تولید کننده هادرتبریزوایران به فکر تولید ریموتی افتادند که کد آن براحتی قابل کپی نباشد و ریموت های آنتی کد و آنتی اسکن به بازارتبریز عرضه شد.در حال حاضر ریموت ها از ایمنی بسیار بالایی برخوردارند و به راحتی قابل تکثیر نیستند.البته باید این مطلب را هم در نظر بگیرید که ریموت مانند کلید است و نباید آنرا دست هر کسی به امانت بسپارید.ایمنی ریموت را اگر صد در صد در نظر بگیریم یک نکته دیگر باقی می ماند که اگر ریموت خود را گم کنید و سارقی آنرا پیدا کند چه اتفاقی خواهد افتاد؟

فروش کپی وتعمیر ریموت کنترل  خودرو و درب اتوماتیک در تبریز

    آموزش  تعریف  ریموت انواع خودورهای ایرانی و خارجی و چینی درتبریز
هایما S7
 ریموت خودرو جدید باشد یا کنترل یونیت قفل مرکزی تعویض شده باشد نیاز است تا ریموت بر روی خودرو جدید تعریف گردد.
- جهت تعریف ریموت نیازی به تعریف کلید نیست. - در حین انجام مراحل تمام درب ها بسته باشند. - حداکثر 2 ریموت برای این خودرو قابل تعریف است.
1- سوئیچ را داخل مغزی قرار دهید.
2- درب راننده را یکبار باز کنید ، ببندید و مجدداً باز کنید.
3- سوئیچ را داخل مغزی 5بار کامل باز و بسته نمائید ،در صورت انجام صحیح فلاشر یکبار زده می شود.
4- یکی از دکمه های کلید مدنظر رابزنید ، فلاشر یکبار دیگر می زند.
5- یکی از دکمه های قفل کن یا باز کن ریموت دوم جدید را بزنید ، فلاشر یکبار دیگر می زند.
6- درب راننده را ببندید ، در صورت انجام صحیح مراحل کار تمام شده و فلاشر یکبار دیگر می زند.
تعریف ریموت بستر B50 1
- پنج مرتبه کلید را داخل سوئیچ کرده و درآورید.
2- سپس بیزر به صدا در می آید.
3- دکمه ریموت را فشار دهید.
4- تعریف ریموت انجام شده است. تعريف ريموت برليانس h220 و h330 سوييچ را باز كرده گرمكن شيشه عقب ٤ بار فشار دهيد فلاشر ثابت روشن مي ماند دكمه قفل يا باز را نگه داريد تعریف ریموت
تویوتا پرادو 
1- همه درب ها بسته - درب سمت راننده باز باشد. 2- دوبار کلید را داخل سوئیچ کرده و درآورید.
3- دوبار درب سمت راننده را بسته و باز کنید.(درب در انتها باز باشد.)
4- یکبار کلید را داخل سوئیچ کرده و درآورید.
5- سه بار درب سمت راننده را بسته و باز کنید.(درب در انتها بسته باشد.)

ریموت کیا
شرکت خودروسازی کیا، تولید کننده انواع مختلف خودروهای کیا بوده و مدل های مختلف خودروی کیا را تولید می کند. بیشتر ماشین های جدید کیا، دارای ریموت های هوشمند هستند و در واقع بدون وارد کردن سوئیچ به ماشین، روشن و خاموش می شوند. ریموت های هوشمند کیا فقط برای ماشین هایی که دارای سیستم هوشمند هستند، قابل استفاده است و  برای سایر خودروهای شرکت کیا که دارای این سیستم هوشمند نیستند، از سوئیچ های معمولی استفاده می شود. افراد متخصص قادر به راه اندازی ریموت هوشمند کیا هستند و شرکت سازنده به سوئیچ و ریموت کیا مانند سوئیچ کیا سراتو یک کد مخصوص می دهد و ریموت فقط با وارد کردن آن کد، کار خواهد کرد. اگر کد به صورت صحیح وارد نشود، ماشین روشن نمی شود و در این صورت باید از کلید کاری که در زمینه ریموت های هوشمند تجربه دارد، کمک گرفت. بعضی از مدل ماشین های کیا اسپورتیج هوشمند نیستند، و نیازی به وارد کردن کد ندارند و در صورت گم شدن سوئیچ این ماشین ها می توانید از یک کلید کار باتجربه و ماهر کمک بگیرید. بعضی دیگر از انواع کیا از جمله کیا اوپتیما و کیا سراتو دارای ریموت هوشمند هستند و برای روشن شدن نیازی به وارد کردن ریموت ندارند و با فشار دادن دکمه استارت و فشردن پدال روشن می شوند. در صورت گم شدن ریموت کیا، باید به مراکز معتبر برای ساخت ریموت یدک مراجعه کنید و از کلید کارانی که در این زمینه تجربه و مهارت کافی دارند بخواهید به شما کمک کنند. در صورت گم شدن ریموت ماشین های هوشمند کیا، بهتر است به مراکز تخصصی ساخت ریموت کیا مراجعه کنید و از آنها درخواست یک کد جدید برای خود رو کنید.
ریموت مزدا
ریموت های قدیمی خودروی مزدا نیازی به وارد کردن کد ندارند و با وارد کردن سوئیچ به محل روشن کردن ماشین، ماشین روشن و خاموش می شود. برای ساختن سوئیچ مزدا بهتر است به مراکزی مراجعه کنید که تیغه های برنجی دارند زیرا این تیغه ها در مقایسه با سایر تیغه ها دوام و کیفیت بهتری دارند. در صورت مفقود شدن سوئیچ خودروی مزدا به مراکزی بروید که به طور تخصصی در زمینه ساخت سوئیچ مزدا فعالیت می کنند. کلید کارانی که در این مراکز مشغول به کار هستند، تخصص و مهارت بیشتری در زمینه ساخت و تعمیر ریموت و سوئیچ مزدا  دارند و کمک بیشتری به شما خواهند کرد. بر خلاف خودروهای قدیمی، ریموت خودروهای جدید فقط با وارد کردن کد کار می کنند.  خودروهای جدید مزدا مجهز به سیستم دزدگیر هستند و ایمنی بیشتری دارند. در صورت گم شدن تمام کلیدها، ماشین با یک کلید روشن نمی شود و فقط در صورت کد دادن به دو سوئیچ روشن خواهد شد. ساخت سوئیچ یدک مزداهای جدید، به سختی سایر خودروهای جدید نیست و برای وارد کردن یک کد جدید برای ریموت، نیازی به مراجعه به نمایندگی و دریافت کد ریموت از آنها نیست. برای ساخت ریموت یدک بعضی از خودروهای مزدا از جمله ریموت مزدا نیو، باید کد مخصوص وارد شود. مراحل کددهی ریموت این خودرو با ریموت مزدا 3 متفاوت است و تمامی ریموت های دست دوم این خودرو، می تواند برای سایر خودروهای مزدا استفاده شود.
تعریف ریموت بستر B50 1- پنج مرتبه کلید را داخل سوئیچ کرده و درآورید. 2- سپس بیزر به صدا در می آید. 3- دکمه ریموت را فشار دهید. 4- تعریف ریموت انجام شده است.
تعريف ريموت برليانس h220 و h330
سوييچ را باز كرده گرمكن شيشه عقب ٤ بار فشار دهيد فلاشر ثابت روشن مي ماند دكمه قفل يا باز را نگه داريد تعریف ریموت تویوتا پرادو  1- همه درب ها بسته - درب سمت راننده باز باشد. 2- دوبار کلید را داخل سوئیچ کرده و درآورید. 3- دوبار درب سمت راننده را بسته و باز کنید.(درب در انتها باز باشد.) 4- یکبار کلید را داخل سوئیچ کرده و درآورید. 5- سه بار درب سمت راننده را بسته و باز کنید.(درب در انتها بسته باشد.)
6- کلید را داخل سوئیچ کرده ، سوئیچ را یکبار باز و بسته کنید و کلید را درآورید. 7- در تائید عملکرد شما رله قفل مرکزی یکبار عمل می کند. 8- دکمه قفل و باز ریموت را بصورت همزمان یک ثانیه نگه دارید و سپس بلافاصله دکمه بازکن ریموت را یک ثانیه دیگر فشار دهید. 9- برای خاتمه درب را باز کنید.
روش تعریف ریموت MVM X33 1-
تمام درب های خودرو را ببندید. 2- کلید را داخل مغزی سوئیچ قرار دهید. 3- در عرض 5 ثانیه یکی از دکمه های ریموت را فشار دهید. 4- دکمه ریموت را رها کنید و سوئیچ را از مغزی خارج کنید. 5- در این زمان ریموت باید درست کار کند. نکته : مراحل 2 تا 4 باید در عرض 5 ثانیه انجام شوند. نحوه تعریف ریموت فابریک خودروهای چینی، MVM 530 و چری 1-ابتدا داخل خودرو بنشينيد. 2-دربها را بسته و مصرف كننده ها (راديو پخش، چراغها و… را به جز فلاشرها كه قادر به قطع آن نمی باشيد) را از مدار خارج كنيد. 3-سوئيچ را داخل مغزي قرار داده و قفل فرمان را آزاد كنيد. 4-سوئيچ موتور را باز نموده تا چراغهاي پشت آمپر روشن شود. 5-سپس سوئيچ را ببنديد در اين زمان چراغ سكيوريتی جلوی داشبورد يكبار چشمک ميزند اين عمل بايد حدود ۲ ثانيه طول بكشد. 6-مجددا عمليات بند بالا را بدون توقف و پيوسته تكرار كنيد. 7-سوئيچ را مجددا باز كنيد در اين هنگام چراغ سكيوريتی شروع به چشمک زدن مينمايد سپس قطع ميگردد و نيز مجددا شروع به چشمک زدن نموده و خاموش مي شود . 8-سپس دكمه UnLock را فشرده نگه داشته همزمان سوئيچ را ببنديد و منتظر بمانيد تا چراغ سكيوريتی كاملا خاموش گردد. 9-کلید را خارج كرده و ابتدا دكمه UnLock و سپس دكمه Lock را با توقف فشار دهيد. 10-در صورت صحت انجام عمليات فوق، قفل دربها باز و بسته مي شوند. در غير اينصورت و عدم فعال شدن ريموت كنترل باید عمليات فوق را مجددا تكرار نماييد.
روش تعریف ریموت جیلی (GEELY)
1- درب جلو سمت راننده باز باشد. 2- سوئیچ باز در حالت ACC باشد. 3- شش بار سوئیچ را از حالت ACC به حالت ON برده و بازگردانید. 4- در تائید عملکرد شما بیزر صدا می دهد و فلاشر 3بار چشمک می زند،بلافاصله دکمه هر کدام از ریموت ها را فشار دهید.
تعریف ریموت MVM110 و برخی خودروهای چینی
1- ابتدا داخل خودرو بنشینید و مصرف کننده ها (رادیو پخش ، چراغ ها ، ...) را بجز فلاشر که قادر به قطع آن نیستید از مدار خارج کنید. 2- سوئیچ را داخل مغزی قرار داده و قفل فرمان را آزاد کنید. 3- سوئیچ موتور را باز کنید تا چراغ های پشت آمپر روشن شوند.در این زمان سوئیچ را ببندید تا چراغ سکوریتی جلوی داشبورد یکبار چشمک بزند، این عمل باید حدود 2 ثانیه طول بکشد. 4- عملیات مرحله 3 را مجدداً بدون توقف تکرار کنید. 5- سوئیچ را مجدداً باز کنید ، در این هنگام چراغ سکیوریتی شروع به چشمک زدن می نماید و سپس قطع می گردد و نیز مجدداً شروع به چشمک زدن نموده و خاموش می شود.سپس دکمه UNLOCK را نگه دارید و همزمان سوئیچ را ببندید و منتظر بمانید تا چراغ سکیوریتی خاموش شود. 6- کلید را خارج کرده و ابتدا دکمه UNLOCK و سپس دکمه LOCK را با وقفه فشار دهید. 7- در صورت صحت انجام عملیات فوق قفل درب ها باز و بسته می شوند.در غیر اینصورت و عدم فعال شدن ریموت باید مراحل بالا را مجدداً انجام دهید. نکته : عملیات بندهای 3و4و5 باید بدون وقفه و در زمان 7ثانیه انجام شود.
تعریف ریموت ماکسیما
1- همه درب ها بسته و قفل باشند. 2- بدون اینکه سوئیچ را باز کنید کلید را ظرف 10ثانیه شش بار داخل سوئیچ کنید و درآورید. 3- چراغ راهنما 2 بار روشن می شود. 4- کلید را از حالت off به حالت ACC بچرخانید ، راهنما یکبار چشمک می زند. 5- سپس دکمه ریموت را فشار دهید.
مراحل تعریف ریموت تویوتا یاریس 2دکمه
1.درب خودرو سمت راننده را باز نگه دارید. 2.دو مرتبه سوییچ را در مغزی گذاشته و دراورید. 3.درب خودرو سمت راننده را 2 بار بسته و باز کنید. 4.سوییچ را1بار سوییچ را در مغزی گذاشته و دراورید. 5.درب خودرو سمت راننده را 2بار بسته و باز کنید. 6.یک بار سوییچ را در مغزی گذاشته و دراورید. 7.درب خودرو سمت راننده را ببندید. 8.سوییچ را 2بار باز کنید و ببندید. 9.سوییچ را و از مغزی جدا کنید. 10.به صورت اتوماتیک قفل مرکزی 2بار باز و بسته می شوند. 11.دکمه های روی ریموت را با هم به مدت 5 ثانیه فشار دهید. 12.ریموت کاملا معرفی شد.
مراحل تعریف ریموت Toyota Camry به شرح زیر می باشد:
1) کلید خارج از مغزی سوئیچ باشد، تمام درها بسته باشد و فقط درب راننده باز باشد و قفل آن باز باشد. 2) در عرض 5 ثانیه، دوبار سوئیچ را وارد مغزی سوئیچ کنید و خارج نمایید.
3) در عرض 40 ثانیه مراحل زیر را انجام دهید. الف) دوبار درب راننده را بسته و باز نمایید. ب) کلید را وارد مغزی سوئیچ کنید و اجازه دهید در همان حالت باقی بماند. پ) درب راننده را ببندید. ت) سوئیچ را یک بار باز کنید و دوباره ببندید. ث) سوئیچ را از مغزی سوئیچ خارج کنید. 4) در عرض سه ثانیه، درب ها به صورت اتوماتیک قفل می شوند و دوباره باز می شوند و نشان می دهد که وارد حالت تعریف ریموت شده است. اگر درب ها به صورت خودکار باز و بسته نشدند، مراحل بالا را تکرار نمایید. 5) در عرض 40 ثانیه مراحل زیر را انجام دهید. الف) دکمه های قفل و باز ریموت را همزمان برای 1.5 ثانیه فشار دهید. ب) بلافاصله بعد از رها کردن دکمه های قفل و باز ریموت، دکمه ی قفل را به تنهایی برای مدت 2 ثانیه نگه دارید.در عرض 3 ثانیه درب ها باید قفل و سپس باز شوند که نشان می دهد، تعریف ریموت به درستی انجام شده است. اگر درب ها دوبار به صورت خودکار باز و بسته شدند، دو مرحله ی آخر را تکرار کنید. 6) برای هر ریموت جدید این دو مرحله ی آخر را تکرار کنید. پس از اتمام مراحل بالا ریموت های خودرو باید به درستی کار کنند در غیر اینصورت مراحل بالا را به ترتیب و با رعایت زمان های اعلام شده مجدد انجام دهید مراحل تعریف ریموت مزدا 3 روش 1 : 1- درب سمت راننده باز باشد. 2- سه مرتبه سوئیچ را از حالت OFF به حالت ON بچرخانید. 3- درب سمت راننده را 3بار باز و بسته کنید و در پایان در باز باشد. 4- رله قفل مرکزی عمل می کند. 5- دکمه ریموت را 2بار فشار دهید. روش 2 : تعریف ریموت این خودرو به صورت دستی انجام می شود و نیازی به استفاده از دستگاه دیاگ برای تکمیل این فرآیند نمی باشد.مراحل زیر را به دقت انجام داده و ترتیب و زمانبدی ها را رعایت فرمایید. 1- درب سمت راننده را باز کنید و و اجازه دهید در طول فرآیند تعریف ریموت، درب سمت راننده باز بماند . با استفاده از کلید قفل مرکزی روی درب راننده، یک بار دربها را قفل و سپس باز کنید . 2- سوئیچ را داخل مغزی سوئیچ قرار دهید و آن را باز کرده و ببندید ودرعرض10 ثانیه، 3 بار این عمل را تکرار کنید و در آخر سوئیچ، در حالت بسته باقی بماند. 3- درب سمت راننده را 3 بار ببندید و باز کنید و در آخر درب را باز گذارید، پس از انجام این مرحله کامپیوتر خودرو به صورت اتوماتیک قفل درب ها را باز و بسته می کند. 4- یکی از دکمه های روی ریموت را فشار دهید سپس کامپیوتر خودرو، درب ها را قفل و سپس باز می کند . شما می توانید این فرآیند را برای تعریف حداکثر 3 ریموت انجام دهید. 5- در آخر سوئیچ را از مغزی سوئیچ خارج کنید، سپس کامپیوتر خودرو باید برای آخرین بار، یک بار قفل درب ها را بسته و باز کند ؛در این زمان تعریف ریموت تکمیل شده است. مراحل تعریف ریموت پروتون Impian & Gen2 به شرح زیر می باشد : 1) سوئیچ را باز کنید 2) دکمه ی ریست روی کنسول وسط کنار کلید چراغ مه شکن ( دکمه ای که یک نقطه ی سفید روی آن قرار دارد) را فشرده نگه دارید. 3) سوئیچ را ببندید و کلید را از مغزی سوئیچ خارج کنید.( دکمه ی ریست را همچنان فشرده نگه دارید) 4) کلید را دوباره وارد کنید و سوئیچ را باز کنید.( دکمه ی ریست را همچنان فشرده نگه دارید) 5) حالا دکمه ی ریست روی کنسول را رها کنید. 6) دکمه ی قفل یا باز ریموت را در حالی که سوئیچ باز است ، فشار دهید. 7) در این زمان شما یک صدای بوق می شنوید و چراغ قرمز ایموبیلایزر چشمک می زند و درها قفل می شوند. 8) سپس یکی از کلیدهای روی ریموت دوم را فشار دهید، در این زمان صدای بوق را می شنوید و چراغ ایموبیلایزر چشمک می زند و درها قفل می شود و ریموت دوم تعریف می گردد. 9) سوییچ را ببندید تا از حالت تعریف ریموت حارج شوید. 10) پس از اتمام مراحل بالا ریموت های خودرو باید به درستی کار کنند در غیر اینصورت مراحل بالا را به ترتیب انجام دهید. نکته : برای انجام تعریف ریموت این خودرو حتما نیاز به وجود هر دو ریموت می باشد. تعریف ریموت خودروی نیسان مورانو به منظور معرفی ریموت کنترل خودروی مورانو ابتدا لازم است از سلامت باتری ریموت کنترل و همچنین ولتاژ مناسب باتری خودرو اطمینان حاصل شود. ضمنا درب های خودرو بسته بوده و از باز بودن قفل تمامی دربها اطمینان حاصل گردد. پس از بررسی شرایط فوق برای انجام فرآیند تعریف ریموت مطابق مراحل زیر عمل می کنیم : 1- کلید را در مغزی سوئیچ قرار دهید و در کمتر از 10 ثانیه سوئیچ را شش بار از حالت ( Lock ) به حالت ( On ) برده و برگردانید سپس فلاشرها دو مرتبه روشن و خاموش خواهند شد. 2- دکمه ی (Unlock) روی ریموت کنترل را نگه دارید و همزمان دکمه ی (Lock) روی ریموت را 3 مرتبه فشار دهید و سپس دکمه ی (Unlock) را رها کنید. پس از انجام دقیق این مرحله فلاشرها یک مرتبه روشن و خاموش میشوند، که در این مرحله حافظه ی قبلی پاک میشود و ریموت مورد استفاده در این عملیات معرفی می گردد.