دوربین مداربسته الباترون درتبریز

دوربین مداربسته الباترون درتبریز

90 0

دوربین مداربسته الباترون درتبریز

فروش دوربین مداربسته الباترون درتبریز

دوربین مداربسته الباترون درتبریز

دوربین مداربسته الباترون یکی از برندهای شناخته شده درتبریز می باشد

دارای کیفیت عالی

گارانتی  فراگستر

تنوع محصولات 

شرکت فراگستر الکترونیک، بزرگترین عرضه کننده و تولید کننده محصولات نظارت تصویری در ایران وتبریزاست و طیف گسترده و گوناگونی از محصولات متفاوتی از برندهای: داهوا، هایک ویژن، ناظر، مکسرون، آلباترون و آپتینا را در سبد کالای خود قرار داده است. سبد کالا، شامل انواع گوناگونی از محصولات نظارت تصویری و دوربین مداربستهدرتبریز می شود که می تواند در کاربردهای مختلف به منظور نظارت و کنترل محیط پیرامون، مورد استفاده قرار گیرد. مشخصات فنی و انتخاب دوربین مداربسته آلباترون درتبریز مشخصات فنی و توضیحات محصول در جزئیات هر مدل از محصولات، مشخص شده است؛ شما می توانید با تماس  هر محصول، به مشخصات فنی و توضیح جامعی از آن محصول دست یابید، همچنین محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

فراگستر، تمام محصولاتtabriz Albatron خود را با خدمات گارانتی 18 ماه و پشتیبانی فنی  به مشتریان خود درتبریز، عرضه می کند. خرید محصولات Albatron به منظور خرید از سبد کالای متنوع فراگستر، می توانید با شماره 09147575228 در تماس باشید و به سهولت و آسانی، محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید. هولدینگ فراگستر، برای رفاه حال مشتریان خوددرتبریز نمایندگانی  را قرار داده است تا آن ها بتوانند در کمترین زمان ممکن و به آسانی از خدمات پس از فروش و گارانتی فراگستر بهره برند و خریدی مناسب و مطمئن داشته باشند. 

راهنما راه اندازی dvr

 هشدارهاي مهم جسم سنگین بر روي DVR قرار ندهید. اجازه ندهید هیچ چیز جامد و مایعی به داخل دستگاه DVR نفوذ کند. لطفا برد دستگاه،کانکتورها، فن ، باکس دستگاه و … به طور منظم با قلمو تمیز کنید.لطفا قبل از تمیز کردن دستگاه را از برق بکشید. دستگاه را خودتان تعمیر نکنید. مقدمه 1-1-  بررسی اجمالی محصول DVR که یک محصول نظارت تصویري دیجیتالی می باشد به جهت تامین امنیت طراحی شده است. هسته ي این دستگاه، سیستم عامل لینوکس که بسیار با ثبات است، تعبیه شده است. این دستگاه از استاندارد H264 براي تصویر و فرمت G.711A برای صدا استفاده می کند که کیفیت تصویر بالا، نرخ خطاي کدینگ پایین و پخش تک سیگنال را تضمین می کند. این دستگاه تکنولوژي و پروتکل TCP/IP را پشتیبانی  میکند که امکان یک ارتباط شبکه اي قوي را فراهم می سازد. DVR می تواند به صورت جداگانه و یا اینکه به صورت آنلاین به عنوان بخشی از یک شبکه نظارت تصویري مورد استفاده قرار گیرد. با نرم افزار نظارت تصویري پیشرفته تحت شبکه می توانید یک ارتباط قوي شبکه اي و توانایی دسترسی از راه دور به دست آورید. DVR را می توانید در مکان هایی مانند بانک، مخابرات، سیستم قضایی، حمل و نقل، خانه هوشمند، کارخانه، انبار و… استفاده نمایید. 2-1-  ویژگی هاي اصلی پخش زنده – خروجی تصویر دیجیتال، خروجی  HDMI و VGA – نظارت از طریق مانیتور و با صفحه نمایش – نظارت از طریق موبایل به صورت بی سیم ذخیره سازي – در حالتی که هارد بیکار است، به حالت آماده به کار رفته که خود باعث،کاهش گرما و برق مصرفی و بالا رفتن طول عمر آن می باشد. – استفاده از فرمت ذخیره سازي خاص که امنیت داده ها را تضمین می کند. فشرده سازي – فشرده سازي به صورت  Real Time بر روي هارد انجام می شود و هارد تضمین می کند که سیگنال صدا و تصویر به صورت هماهنگ ذخیره می شوند. پشتیبان گیري – از طریق پورت USB و SATA از قبیل تجهیزات USB، هارد اکسترنال و … -دانلود فایل ها و ذخیره بر روي هارد از طریق شبکه بازپخش – به هنگام ضبط ویدیو می توانید جستجو، پخش مجدد، نظارت در شبکه، دانلود و … به صورت همزمان داشته باشید. – حالت پخش مجدد چند کانال – زوم در ناحیه مورد نظر شبکه – نظارت تصویر از طریق اینترنت، تنظیم منو، دانلود فایل هاي پشتیبان و … – کنترل از راه دور PTZ – چک کردن ضبط از راه دور و پخش مجدد آن به صورت همزمان اتصال به آلارم – فقط یک رله براي آلارم خروجی وجود دارد. – حفاظت از برد دستگاه در صورت برخورد ولتاژ بالا از طریق آلارم ورودي. رابط هاي ارتباط – RS485 براي ورودي آلارم و کنترل PTZ – Ethernet شبکه : پورت ارتباط با شبکه – ورودي سیگنال دوربین IP – رابط 3G، USB -عملیات ماوس – کپی کردن سریع تنظیمات براي تنظیمات مشابه دستگاه – پشتیبانی از تکنولوژي P2P، نظارت تصویر بر روي شبکه به سادگی انجام می شود. ، – پشتیبانی از دریافت چند سیگنال در یک دستگاه (پشتیبانی از دوربین آنالوگ، AHD، IP) 2- بسته را باز کنید و اتصالات کابل را چک کنید. 1-2- بسته را باز و چک کنید زمانی که دستگاه DVR را دریافت کردید، لطفا ابتدا آن را چک کنید. ابتدا چک کنید بسته هیچ گونه صدمه اي ندیده باشد. سپس کیس دستگاه را باز کنید و کابل هاي پنل جلو، کابل برق، کابل بین فن و برد اصلی را چک کنید.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر