تعمیرات درب اتوماتیک  در تبریز09147575228_33851468

تعمیرات درب اتوماتیک در تبریز09147575228_33851468

14930 3

تعمیرات درب اتوماتیک در تبریز09147575228_33851468

تعمیرات انواع جک های اتوماتیک

راهنمایی خرید ونصب درب اتوماتیک  درتبریز

اول انتخاب یک فروشگاه که در هر سه زمینه فروش درب اتوماتیک  ونصب درب اتوماتیک و تعمیرات درب اتوماتیک  و قطعات جانبی  دارایه سابقه و مهارت باشد

این یعنی خریدار درب اتوماتیک ویا جک درب اتوماتیک درتبریز خیالش از خدمات درب اتوماتیک راحت می شود.

نه به تعمیرکار غیرمجاز درب اتوماتیک درتبریز

چرا به هیچ وجه نباید سراغ تعمیرکاران غیرمجاز  درب اتوماتیک درتبریز برویم؟

قطعات غیر استاندارد از قطعات و لوازم غیر استاندارد برای تعمیر درب اتوماتیک  شما استفاده می‌کنند.

بی اطلاعی از مهارت تعمیرکار از مهارت نفر تعمیر کار و اینکه آیا آموزش‌های لازم را گذرانده یا خیر اطلاعی ندارید.

نبود مرجع رسیدگی در صورت بروز مشکل مرجع معتبری جهت درخواست رسیدگی و یا جبران خسارت ندارید.

هزینه های غیر استانداردی به دلیل در جریان قرار نگرفتن در روند تعمیر درب اتوماتیک ، هزینه‌های غیر استانداردی را از شما طلب خواهند کرد.

.....................................................................

انتخاب جک درب پارکینگ درتبریز

 با در نظر گرفتن میزان تردد روزانه یکی از عوامل مهم در خرید جک درب پارکینگ میزان تردد و تعداد باز و بسته شدن درب می‌باشد. به طور معمول شرکت‌های وارد کننده، در راهنمای خرید جک درب پارکینگ تعداد مجاز باز و بسته شدن درب در ساعت را اعلام کرده و یا یک عدد به عنوان چرخه کاری در سایت ذکر می‌کنند تا کاربر با در نظر گرفتن آن از تعداد باز و بسته شدن درب در ساعت مطلع شود. راهکار درب های پرتردد برای مکان‌های شلوغ و پر تردد، جک‌ هیدرولیکی بهترین گزینه محسوب می‌شوند. این جک قیمت بیشتری از سایر نمونه‌ها دارد.

وزن درب پارکینگ ساختمان وزن هر لنگه درب رابطه مستقیم با انتخاب نوع جک دارد. هر چقدر وزن درب زیاد باشد باید جکی را خریداری کنید که توان جا به جایی درب مورد نظر را داشته باشد. بهترین جک ها برای درب های سنگین برای درب هایی با ارتفاع زیاد و وزن بالا، جک بازو بلند میتواند بهترین گزینه محسوب شود. قدرت موتور جک درب پارکینگ درب پارکینگ برخی از ساختمان‌ به قدری سنگین و بزرگ هستند که یک جک پارکینگی ضعیف و ساده نمی‌تواند از عهده باز و بسته کردن آن ها بربیاید. توانایی و قدرت موتور جک پارکینگی متناسب با شرایط درب یکی دیگر از فاکتور های مهم برای انتخاب است. هنگام خرید توانایی و قدرت موتور جک پارکینگ را به خوبی بسنجید و به دنبال خرید یک دستگاه توانمند و قابل اطمینان برای پارکینگ خود باشید؛ در غیر این صورت در کوتاه‌مدت با مشکلات فراوانی مواجه خواهید شد.

چرا جک پارکینگی نایس درتبریز؟

Nice یک شرکت چند ملیتی در بخش امنیت خانه و خانه هوشمند است که در سال 1993 تأسیس شد و با طیف گسترده ای از محصولات مانند جک ریلی ، جک بازویی پارکینگ، سیستم های هشدار دهنده، راهبند خودرویی، کرکره برقی، سیستم های امنیتی برای کاربردهای مسکونی، تجاری و صنعتی روانه بازار کرده است.نایس محصولات خود را به بیش از 100 کشور با 24 شعبه در 5 قاره، 14 کارخانه تولید، 13 مرکز تحقیق و توسعه و 2300 کارمند به فروش می رساند و با ترکیب نوآوری ، فناوری و طراحی هوشمندانه ، به گسترش ساخت محصولات با کیفیت در سراسر جهان کمک می کند.نایس هر روز آزمایشات دقیق و دقیقی تری را انجام می دهد تا بالاترین کیفیت و استانداردهای ایمنی را در آزمایشگاه های خود تضمین کند تا همواره مشتریان خود را از بابت محصولات با کیفیت راضی نگه دارد

جک درب اتوماتیک نایس  درتبریزNICE 

مدل TOONA 5 جک درب پارکینگ نایس دزتبریز  Nice را می توان یکی از بزرگترین و محبوب ترین شرکت های سازنده جک پارکینگی دو لنگه و ریلی دانست که تماما ساخت کشور ایتالیا بوده و توسط جدید ترین تکنولوژِ های روز دنیا تولید و به بازار های جهانی عرضه می گردد. جک درب اتوماتیک نایس TOONA 5 را به جرات می توان قوی ترین و مرغوب ترین نمونه یک جک درب پارکینگ دانست که قادر است درب هایی به وزن 600 کیلوگرم و عرض 5 متر را به راحتی جابجا نماید.

عیب یابی جک سیماران درتبریز 

امروزه جک های برقی سیماران در اغلب پارکینگ ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی به راحتی مورد استفاده قرار می گیرند. در اثر گذشت زمان و اصطکاک قطعات جک درب پارکینگ ممکن است دچار مشکلات شده و معیوب میشوند. یکی از قطعاتی که ممکن است در عملکرد درب ساختمان اختلال ایجاد کند جک درب پارکینگ است. اما اگر درب برقی پارکینگ با برند سیماران ما دچار مشکل شود چه باید بکنیم؟ در سال های اخیر بهره برداری از درب های اتوماتیک برقی در ساختمان ها به طرز چشمگیری افزایش یافته است و مورد استفاده قرار می‌گیرد. بطوری که این روز ها کمتر ساختمانی را می بینید که درب برقی نداشته باشد. شرکت سیماران یکی از برند های ایرانی تولید کننده جک درب برقی میباشد که تولیدات آن شامل انواع مختلف درب برقی با کیفیت مناسب و طول عمر زیاد می شود. اما این جک ها نیز مانند هر محصول دیگری پس از گذشت زمان دچار اختلال می‌شود و نیاز به سرویس دارند. این جک ها از قطعات متفاوتی تشکیل شده است و اختلال در عملکرد هر یک از این قطعات می تواند باعث مشکل در ورود و خروج افراد هنگام ورود و خروج شود. اگرچه تعمیر جک پارکینگ  تا حدودی پیچیده است و نیاز به افراد متخصص در این حوزه دارد، در این مقاله به توضیح نحوه عیب یابی جک درب سیماران می پردازیم.   نحوه عیب یابی جک سیماران اختلال درب پارکینگ و علت یابی اختلال درب پارکینگ از جمله مسائل حائز اهمیت است که باید به هنگام باز نشدن و یا بسته نشدن درب مورد توجه قرار داده شود. شاید برای شما نیز این اتفاق رخ داده باشد که بخواهید در ابتدای صبح با ماشینتان از ساختمان خارج شوید، اما به یک باره با درب‌هایی که باز نمی‌شوند روبه رو شوید. در این شرایط چند کار برای عیب یابی درب پارکینگ انجام دهید: اول باید مطمئن شوید که مشکل از ریموت جک پارکینگ و رله نباشد برای متوجه شدن این موضوع دکمه ریموت را فشار دهید و چراغ ریموت را چک کنید. اگر چراغ روشن نشود یا نسبت به قبل رنگ آن تغییر کرده باشد و کمرنگ شده باشد جک درب مشکلی ندارد و باید ریموت را تعمیر کنید. در مرحله بعد به سراغ چک کردن دستگاه مرکزی می رویم. اگر دکمه ریموت را فشار دادید و صدای رله به صورت طبیعی شنیده شد رله نیز مشکلی ندارد و سالم است و مشکل را باید در عملکرد بخش دیگری جستجو کرد. در آخر اگر موارد قبلی گفته شده سالم بودند به سراغ جک ها می رویم. اگر درب بدون مشکل باز می شود اما در بسته شدن دچار مشکل است می توان گفت که مشکل از چشمی درب میباشد و برای تعمیر جک درب سیماران باید آن را تعمیر کنید. در صورتی که فیوز، ریموت و چشمی درب مشکلی نداشتند و می‌شود از آن به راحتی استفاده کرد در این صورت مشکل خرابی جک درب پارکینگ سیماران از جای دیگری است. در اینجا به این اعضا از جک درب پارکینگ میپردازیم.

انواع خرابی های جک درب پارکینگ سیماران درتبریز

  اختلال و خرابی جک درب پارکینگ سیماران ممکن است ناشی از مشکلات موتور آن و یا دیگر قطعات باشد. به طور کلی چندین مورد اختلال می تواند در درب های پارکینگ وجود داشته باشد که برای تعمیر جک درب سیماران باید با آن ها آشنا شد و از ان بهره مند شد.  اگر متوجه شدید که موتور کلا کار نمی کند و دچار اختلال شده است باید سیم کشی موتور بررسی شود و عیب یابی صورت گیرد. در صورتی که موتور در حین فعالیت داغ شود احتمالا مشکل از استاتور موتور است و باید آن را چک کنید.  اگر متوجه شدید که موتور در هنگام کار کردن صدای بلند و غیر طبیعی می دهد مشکل می تواند از بلبرینگ ها، پیچ های بدنه، روتور یا استاتور باشد.  اگر در حین کار کلید داخل قفل گیر کرده باشد نشان دهنده ی این است که محوری که کار خلاصی کلید را بر عهده دارد خم شده وکلید خلاص نمی شود.  در نهایت اگر موتور درجا کار کند سیستم انتقال قدرت در موتور دچار اختلال شده و قدرت گیربکس به پیستون نمی رسد.  مشکل دیگری که ممکن است با ان روبه رو شوید برخورد لنگه های درب هنگام باز و بسته شدن است. به صورت کلی لنگه های درب های اتوماتیک در هنگام باز و بسته شدن کمی تاخیر دارند. این تاخیر زمانی کمک می کند که درب ها در هنگام حرکت با یکدیگر برخورد نداشته باشند و مشکلی ایجاد نکند.  در گذشت زمان و استفاده مکرر و کار کردن در شرایط جوی متفاوت می تواند باعث از بین رفتن این تاخیر زمانی گردد. در صورت بروز این مشکل برای تعمیر جک درب سیماران درتبریز باید اول مشکل لولا را با روغن کاری رفع کرد و سپس اقدام به رفع مشکلات آهنگری، تنظیم جک پارکینگ و تنظیم مجدد زمان باز و بسته شدن آن ها کرد.  اگر درب در هنگام بسته شدن می ایستد و کامل بسته نمی شود باید سنسور چشمی الکترونیکی جک را نیزبررسی شود.  برای بررسی رگلاژ جک درب اتوماتیک بازو های جک باید با استفاده از ابزار های مناسب باز شود تا بازو از موتور خود جدا شود. سپس چرخ دنده و سر بازو را نیز باز کرده و به بررسی بلرینگ و تعمیر جک پارکینگی سیماران بپردازید. چشمی می تواند در اثر نفوذ آب خراب شود یا سیم های داخلی آن در اثر استهلاک قطع شده باشد و دچار اختلال شده باشد. عیب های مربوط به جک بازویی سیماران باید در نظر داشت که موتور بازویی ها در اثر کار کردن وباز و بسته شدن داغ می شود و بسیار طبیعی است و اگر این داغ شدن غیرطبیعی بود یعنی موتور و یا روتور دچاراختلال شده و باید به قسمت خدمات ارسال شود اگر جک ها پس از باز و بسته شدن،صدای کارکرد و غیرطبیعی دارند باید در قسمت تنظیمات زمان کار موتورها کمی تغییرات اعمال کنیم تا بهترین حالت را برای آن ذخیره کنیم..مشکل دیگر کم شدن قدرت و فشار جک سیماران می باشد که این مسئله در طول مدت زمان روی می دهد و به احتمال بسیار قوی مشکل با تعویض خازن راه انداز جک حل می شود.

کدخطای درب اتوماتیک جک بازوی پروتیکو

معرفی کمپانی پروتکو درب اتوماتیک پروتکو جزو بهترین انواع درب اتوماتیک ایتالیایی به شمار می رود. این کمپانی با دارا بودن سابقه 40 ساله محصولاتی در حوزه تردد خودکار مانند انواع درب اتوماتیک، کرکره برقی، راهبند و... تولید می کند. محصولات Proteco در ابتدا با کاربری مسکونی عرضه می شدند و پس از آن با تکمیل خط تولید محصولات، انواع درب اتوماتیک صنعتی پروتکو نیز به بازار عرضه شد. نقطه قوت پرتکو ترکیب هوشمندانه ی انتخاب صحیح مواد اولیه خام به همراه تجربه کافی در کنار راه حل های ساده و خلاقانه است. درب اتوماتیک ایتالیایی پروتکو درتبریز قابلیت تطبیق با تکنولوژی روز دنیا را دارد و به وسیله تولیدات خود تبدیل به ملاک و معیار مطمئنی برای سنجش کیفیت انواع ورودی های اتوماتیک درتبریز  شده است.

6 دلیل استفاده از درب اتوماتیک در ساختمان ها!

6 دلیل استفاده از درب اتوماتیک در ساختمان را می توانید در این مقاله بخوانید و با آن ها آشنا شوید تا در زمان خرید بهترین نوع آن را برای خود خریداری کنید. درب اتوماتیک درتبریز  در طول سال های اخیر توانسته جایگاه ویژه ای در میان مردم و ساختمان ها به دست آورد. این درب ها به واسطه ماهیت عملکردی ای که دارند، امکان باز و بست شدن ورودی ساختمان را بدون نیاز به دخالت مستقیم دست افراد فراهم می آورند. برای این کار تنها کافی است دکمه مورد نظر را بر روی ریموت کنترل فشار داده و منتظر باز و بسته شدن درب بمانید.

در مقاله پیش رو به بررسی اهمیت استفاده از درب اتوماتیک و مزایای نصب آن در ورودی بناها خواهیم پرداخت.

 چرا از درب اتوماتیک درتبریز استفاده کنیم؟

نصب و استفاده از درب اتوماتیک پارکینگ ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری درتبریز  با در نظر گرفتن ویژگی های آن ها، انتخابی عاقلانه و مقرون به صرفه است. دلایل زیادی وجود دارد که اهمیت نصب این گونه درب ها را برای ساختمان ها متذکر می شود. در ادامه این دلایل را به صورت مفصل مورد بررسی قرار خواهیم داد:

1- درب اتوماتیک مناسب برای افراد کم توان است! افراد کم توان و معلول هنگام ورود و خروج از ساختمان ها، اغلب با مشکلات زیادی نظیر عدم هم سطح بودن خیابان و ورودی ساختمان، عدم دسترسی به آسانسور و اجبار به استفاده از راه پله و ... رو به رو هستند. از این رو بهتر است تمام کسانی که در حوزه خدمات ساختمانی فعالیت می کنند، راحتی و آسایش معلولان را هنگام ورود و خروج و حرکت در سالن های بنا مد نظر قرار دهند. امروزه توصیه می شود در تمام ساختمان ها درتبریز از درب اتوماتیک استفاده شود تا افراد کم توان و معلولان عزیز هنگام ورود و خروج دچار مشکل نشوند. علاوه بر این دیگر نیازی به کمک گرفتن از دیگران نداشته و خودشان به تنهایی می توانند وارد یا خارج شوند.

2- درب اتوماتیک درتبریز راحتی و آسایش ساکنان را فراهم می کند! اغلب افراد هنگام بازگشت به منزلشان دست هایی پر از خرید دارند که باز و بسته کردن درب ورودی برایشان مشکل ایجاد می کند. گاهی نیز مادران فرزند نوزاد خود را در بغل داشته و یا کالسکه آن را حمل می کنند که در زمان ورود و خروج از ساختمان باید زحمت زیادی متحمل شوند.

نصب درب اتوماتیک در بناهای امروزی تا حد زیادی این مشکلات را برطرف کرده و افراد می توانند بدون آن که فشار اضافه ای برای باز کردن درب متحمل شوند، به راحتی وارد ساختمان شده و یا از آن خارج شوند.   

 3- کارایی درب های اتوماتیک در مکان های شلوغ تبریز 

درب های اتوماتیک در مکان های شلوغ تبریز  مانع از تجمع جمعیت در مقابل ورودی ها شده و سرعت حرکت افراد را بیشتر می کنند. در نتیجه ازدحام کمتری تشکیل شده و راحتی بیشتری برای افراد فراهم می آید. به طور مثال در مکان هایی مانند ورودی پاساژها، مراکز آموزشی، سینماها، مراکز تفریحی، سالن های موسیقی و کنسرت و ... نیاز به استفاده از درهای اتوماتیک دارند.

4- نصب درب اتوماتیک درتبریز  مقرون به صرفه است! نصب درب اتوماتیک درتبربز  تا حد زیادی منجر به کاهش هزینه های گرمایش و سرمایش ساختمان ها شده و از هدر رفت انرژی جلوگیری می نماید. زیرا این درب ها تنها در مواقع لزوم باز شده و به سرعت بسته می شوند، در نتیجه از باز ماندن بی مورد آن ها پیشگیری شده و انرژی در سطح بهینه تری مصرف خواهد شد. این مسئله منجر به صرفه جویی در هزینه های تهویه ساختمان ها خواهد شد.

5- درب اتوماتیک باعث صرفه جویی در فضا می شود! درب اتوماتیک فضای کمی از ساختمان ها را در بر گرفته و با کمترین تصرف فضا، بیشترین کارایی را به همراه دارند. به این ترتیب می توان آن ها را در سالن های کوچک به کار برده و حتی در استفاده از فضا نیز صرفه جویی نمود.

6- درب اتوماتیک و تصویر برند! اغلب افراد هنگام بررسی یک شرکت و یا برند، به جزئیات آن توجه زیادی نشان می دهند. به طوری که اگر ساختمان شرکت دچار ضعف هایی باشد، از دید افراد این ضعف ها بیشتر به چشم آمده و حتی در اعتمادشان نسبت به آن برند تاثیر منفی خواهد داشت. درب اتوماتیک می تواند ظاهری شکیل به ساختمان مجموعه های اداری و تجاری بخشیده و تا حد زیادی بر بهبود تصویر برندها موثر واقع شود. برای خرید درب اتوماتیک کافیست از محصولات برند سوپر لایف دیدن کنید تا خرید بهتری را تجربه کنید.

اگر درب اتوماتیک درتبریز  دارید اما باز و بسته نمی شود مقاله چرا درب اتوماتیک پارکینگ باز نمی شود؟ را مطالعه کنید.

   درب اتوماتیک چیست؟

درب اتوماتیک سیستمی است که به وسیله برق کار کرده و پس از دریافت فرمان از سوی کاربر، باز یا بسته خواهد شد. در این درب ها، قطعات مختلفی با یکدیگر همکاری می کنند تا امکان حرکت لنگه های آن را فراهم آورند. این قطعات عبارت از برد فرمان، موتور الکتریکی، جک در برقی، فلاشر، فتوسل، سیستم UPS و ... می باشند.

مکانیزم عملکرد در در اتوماتیک به این صورت است که پس از ارسال درخواست کاربر از طریق ریموت کنترل، گیرنده ها در برد فرمان، سیگنال مورد نظر را دریافت کرده و آن را مورد پردازش قرار می دهند. سپس برد الکتریکی، دستور متناسب با فرمان کاربر را برای دیگر اجزای سیستم ارسال می نماید. در نهایت لنگه های درب در جهت مورد نظر شروع به حرکت خواهند نمود.

انواع درب اتوماتیک بر اساس نوع کاربرد درب اتوماتیک بر اساس نوع کاربرد و ساختار دارای مدل های مختلفی است که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم:

1- درب اتوماتیک شیشه ای که خود دارای مدل های منحنی، کشویی، دایره ای و ... می باشد.

2- درب اتوماتیک بازویی که به کمک جک های بازویی لنگه ها را باز و بسته می کند.

3- درب اتوماتیک کشویی که از جک ریلی استفاده نموده و درب را در راستای افق به حرکت در می آورد.

4- درب اتوماتیک سکشنال که به سمت سقف حرکت می کند.

5- کرکره برقی که از آن در مغازه ها، انبارها و پارکینگ ساختمان ها استفاده می کنند.

 عيب يابي موتورها ی درب اتوماتیک درتبریز 230v

موتور كار نمي كند علت : يكي از سيمهاي متصل به برق از داخل قطع است

- موتورها به شدت داغ مي شوند علت : در صورتيكه چندين بار به برق مستقيم وصل شده باشد عادي است ولي اگر با اولين بار كار كردن موتور داغ شود ، استاتور موتور ايراد دارد .

- موتورها با صداي بلند كار مي كنند علت :

-1 بلبرينگ هاي داخلي خشك يا از فرم اصلي خود خارج شده اند .

-2 بدنه روتور و استاتور با هم اصطحكاك دارند .

٣- روتور درست در جاي خود

قرار نگرفته و يا پيچهاي بدنه محكم نيستند .

- موتور درجا كار مي كند علت :

-1 كليد خلاص كن بيرون است .

-2 محور كليد خلاص كن خم شده است .

٣- سيستم انتقال قدرت گيربكس به پيستون ( چرخ دنده سفيد ) هرز شده است .

- كليد درون قفل گير كرده است علت : محور كليد خلاص كن خم شده است . 

تعویض سر روتور جک پارکینگی درب اتوماتیک در تبریز

تعویض برد درب اتوماتیک تبریز کوجی با برد رامونا

گاهی ممکن است که برد فابریک درب اتوماتیک کوجی معیوب  شودو برد درب اتوماتیک کوجی  قابل به تعمیر  نباشد  به دلیل نبود برد فابریک درب اتوماتیک  کوجی بهترین جایگزین برد رامونا برای جک های 24 ولت می باشد.

نحوه اطمينان يافتن از سالم بودن موتورها درب اتوماتیک 

الف . توسط مولتي متر مولتي متررا در مد اهم قرار داده و سيمهاي موتور را نسبت به سيم مشترك به ترتيب ذيل اندازه گيري نماييد .

- هر دو موتور داراي 4 عدد سيم به رنگهاي مشكي ، خاكستري ( آبي ) ، قهوه اي و زرد مي باش ند .

سه رنگ اول مربوط به اتصال موتورها به مركز و رنگ زرد مربوط به اتصال زمين مي باشد . اهم سيمهاي خاكستري و مشك ي و سيمهاي خاكستري و قهوه اي ، بايد بين 70 تا 90 اهم باشد. اگر اين مقدار صفر يا خيلي بالاتر از حد مجاز باشد ، سيم پيچ موتور شم ا داراي اشكا ل مي باشد.

د . كه جه ت انجام تعميرات بايد به كارخانه عودت داده شود .

ب . توسط اتصال مستقيم به برق ابتدا دو سيم خا ز ن را به سيمهاي قهوه اي و سياه موتور وصل نماييد . سيم آبي را يكبار همراه سيم قهوه اي به 220 برق شهر وصل كنيد موتور در يك جهت شروع به حركت مي كند و بار ديگ ر سيم آبي را به همراه سيم V 220 برق شهر وصل كنيد ، موتور در جهت مخالف حالت قبل بايد حركت مشابهي داشته باشد . چنانچه V سياه به اين عمل درست

 انجام شود موتور شما سالم مي باشد.

جدول عیب یابی تعمیرات در اتوماتیک سیماران  در تبریز 

تعمیر جک درب  اتوماتیک پارکینگ

 عیب یابی جک درب پارکینگ

خاص شدن در بین این‌همه رقیب در هر صنف کاری، از ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد است که صاحبان مشاغل در کسب درآمد مختلف به‌خصوص کارخانه و کارگاه‌های تولیدی تلاش بسیاری در به دست آوردن آن دارند زیرا این امتیاز کمک شایانی به موفقیت کسب‌وکار و بهتر دیده شدن خدمات آن‌ها می‌کند.

نکاتی برای نگهداری: آب‌بندی مرکز پروتکو جوری باشد که هیچ نفوذی از رطوبت نداشته باشد.

گریس کاری پیستون هرچند ماه یک بار.

مشکلات رایج جک پارکینگ: موتور کار نمی‌کند: می‌توان گفت یک سیم از داخل قطع است .

موتور داغ کرد:

برای بار اول اگر داغ کرد استاتور موتور ایراد دارد.

موتور صدای بلندی دارد:

بلبرینگ‌ها خشک یا از فرم خارج شده یا بدنه روتور و استاتور باهم اصطکاک دارند، پیچ بدنه محکم نیست یا روتور درست در جای خود قرار نگرفته است. موتور در جا کار می‌کند: کلید خلاص کن بیرونِ، محور کلید خلاص کن خم‌شده، سیستم انتقال قدرت گیربکس به پیستون هرز شده. کلید درون قفل گیرکرده: محور کلید خلاص کن خم‌شده است.

تعمیرات و سرویس درب اتوماتیک و درب

امروزه وجود درب اتوماتیک در هر مکانی درتبریز جزء ملزومات  برای اسایش و امنیت می باشد که درمرحله اول  اشنا شدن بایک  گروه فروش نصب وتعمیر درب اتوماتیک  با سابقه درخشان در خدمت گذاری در زمینه درب اتوماتیک درتبریز  حیاتی می باشد.

.........................................................................................................................................................................................................................

برد رامونا یکی از بهترین و کاملترین برد درب اتوماتیک درتبریز می باشد.

مرکز کنترل ۲۴ و ۲۲۰ ولت رامونا .

برد جک پارکینگی رامونا مدل 24 ولت می دانیم یکی از مهم ترین زوایای بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا در غالب فن آوری مختلف، امکان استفاده از انواع آن در راستای ارتقای سطح امنیت در حین راحتی و بالا تر بردن سطح آسایش می باشد. به عنوان مثال، امروز تقریبا جایی را نمی توان یافت که از درب پارکینگی اتوماتیک بهره مند نباشد، چرا که این فن آوری نه تنها امنیت محیط حیاط و به کل سازه ای که بر آن نصب می شود را بالا می برد بلکه موجب راحتی نیز خواهد بود و دیگر از پیاده شدن جهت باز و بست نمودن درب، گم کردن کلید و ... می توانیم آسوده باشیم. در متن زیر قصد داریم به معرفی و بررسی برد جک پارکینگی رامونا مدل 24 ولت فول کانال بپردازیم؛ با ما همراه باشید: مشخصات ظاهری، فنی و کاربردی برد رامونا 24 ولت برد 24 ولت همانطور که از نامش پیداست، برای درون مرکز فرمان یا اتاقک کنترل قرار می گیرد و شمایلی شبیه تمام برد های کامپیوتری دارد که دیگر ست های الکترونیکی بر روی آنها سوار می شوند. این برد  مدارجک پارکینگی  را برای جک های پارکینگی 24 وات که دچار اشکال در برد و یا موردی شبیه به این می شوند استفاده می کنند که انتخاب درستی است چرا که رامونا با بسیاری از جک ها سازگاری دارد و در طول این سال ها کیفیت خود را نیز به اثبات رسانده است. این جک به علت امکان کارکرد بر روی ولتاژ پایین، مناسب سازه ها و اماکن پر استفاده و پر تردد می باشد. دیگر ویژگی قابل توجه این جک، امکان اتصال به قفل برقی، UPS یا برق اضطراری می باشد که ویژگی قابل توجهی می باشد.

گارانتی، جمع بندی و نتیجه گیری یکی از مهم ترین جنبه های هر خرید، اطمینان شخص خریدار از اصالت، کیفیت و خدمات مشروط به لزوم کالایی هست که خریداری می کند. این کالا به ویژه زمانی که دستگاهی الکترونیکی و/یا دیجیتال باشد، باید بیشتر در راستای این موارد مورد بررسی قرار بگیرد و به همین جهت است که همه ی شرکت های تولید کننده محصولاتی مانند برد یا مدار کنترل جک پارکینگی، گارانتی و به خدمات پس از فروش و گارانتی توجه ویژه ای می کنند. کمپانی رامونا نیز از این قائله مستثنی نیست و برای همه مدل برد های خود را با گارانتی یک ساله به فروش می رساند. در انتها نیز خلاصه ای از مهم ترین خصوصیات این برد را با هم مرور کنیم

: مدار کنترل جک پارکنیگی رامونا مدل 24 ولت کم مصرف مناسب برای اماکن پر تردد امکان اتصال به قفل برقی قابلیت اتصال به UPS یا برق اضطراری سازگاری با بسیاری از جک های موجود .

برد رامونا در جک های بازویی  جنرال  مورد استفاده قرار گرفته است.

................................................................................................................................................................................................................................

پارکینگی اتوماتیک در تبریز نیاز به مجموعه با تجربه و باسواد دارد که نیازهای مشتری ها را براورده نماید.

حدودا ۱۰ سال است درب اتوماتیک در تبریز ورود کرده  و این زمان نیاز بیشتری  به تعمیرات و نگهداری درب اتوماتیک در تبریز دیده می شود 

و یکی از دغدغه ها همشهریان  این است  گروهی فنی و قابل اطمینان با پشتیبانی  باشد که نیازها در مورد درب اتوماتیک در تبریز را براورده کند.تا در هر زمان  خدمت گذار باشد.

درب اتوماتیک یک سیتم مکانیکی و الکترونیکی است که فرد نصاب یا تعمیرکار درب اتوماتیک درتبریز به هر دو تخصص مسلط باشد تا به راحتی  خدمات  بدهد.

درب اتوماتیک درتبریز جزء اساسی اماکن تبدیل شده است و سرویس و تعمیر درب اتوماتیک درتبریز تبدیل به مشاغل پرکارشده است.

دربهای اتوماتیک درتبریز  برایه اسایش و سهولت تردد ابداع شده که شامل: دربهای لولایی و ریلی می باشند که مدل جک های دو لنگه از لحاظ موتور با درب های ریلی فرق می کنن.

روغن کاری به اندازه  باعث روان کاری و تمیز ماندن  جک ها های  درب اتوماتیک می شود.

نحوه صحیح  نصب درب اتوماتیک درتبریز خیلی مهم است همکاران و نصابان  باید استاندارهای  طبق کاتالوگ و شرایط نصب درب اتوماتیک را رعایت کنند تا عمر درب اتوماتیک درتبریز افزایش یابد.جک پارکینگ 2 لنگه شامل 2 عدد بازو و متعلقات و مدار کنترل و

2 عدد فتوسل و چراغ چشمک زن و ریموت کنترل

رگلاژ جک پارکینگ

در صورت باز و بسته کردن مکرر درب اتوماتیک ممکن است قطعات و جک پارکینگ دچار مشکلاتی شود که نیاز به تعمیر و یا رگلاژ داشته باشد. در صورت رفع ایراد برای باز و بسته کردن قطعات جک پارکینگ نیاز به موارد زیر است. ابتدا شروع به باز کردن بازو در جک پارکینگی کنید. برای این کار از ابزار برای باز کردن بازو استفاده نمایید. جهت باز کردن دسته ابزار را برعکس عقربه ساعت بچرخانید. پیچ اتصال گیربکس موتور و میله مارپیچ را بازکنید تا موتور از بازو جدا شود. از ابزاری جهت باز کردن چرخ‌دنده استفاده نمایید. تیغه فلزی را در چاک انتهای موتور قرار بدهید و آن را به گیره محکم کنید. با ضربه توسط چکش به بدنه موتور گیربکس از آن جدا می‌شود. از ابزاری جهت باز کردن سر بازو با دو نیم استوانه مجهز به فوم پلاستیکی بازوی جک را محکم کنید. برای در آوردن بلبرینگ از انتهای پوسته موتور میله لبه‌دار را در انتهای موتور قرار دهید به‌نحوی‌که لبه داخلی بلبرینگ گیر کند بعد با چکش پلاستیکی به لبه پوسته ضربه بزنید تا بلبرینگ از انتهای پوسته جدا شود. نحوه جا زدن بلبرینگ، بلبرینگ را روی محور موتور قرار دهید سپس با ابزار مورد نظر و چکش آن را محکم کنید.

جک بازویی درتبریز

جک های بازویی درب های ساختمان را روی لولایی تعبیه شده و به صورت نود درجه باز و بسته می کند. اجرای این نوع جک ها برای درب های تک یا دو لنگه امکان پذیر است که با توجه به وزن و ابعاد درب و کاربری ساختمان می توان جک های مناسب را انتخاب کرد. هرچقدر درب سنگین و بزرگتر باشد باید از جک هایی با شفت های بلندتر و موتوری قوی تر استفاده کرد.   خرید جک برای درب پارکینگ جک پارکینگ ابزاری کاربردی جهت رفاه در رفت و آمد از پارکینگ یک ساختمان و یا یا درب های سنگین صنعتی است. اغلب افراد اصرار به بهترین نوع از یراق و جک دارند جهت استفاده آسان تر از درب ورودی ساختمان می باشد. رامادر برای مشتریان عزیز با تشریح از انواع جک برای درب را در همین سایت قرار داده است و برای تکمیل اطلاعات بیشتر و خرید جک برای درب پارکینگ می توانید با بخش فروش از شرکت فاراد تبریز در ارتباط باشید. و همین طور برای خرید جک پارکینگ بهتر است اطلاعاتی نیز داشته باشید، تا با توضیح بیشتر از فاراد یک انتخاب صحیح و درستی از خرید جک برای پارکینگ خود داشته باشید. هنگام خرید از جک پارکینگ به مورد مهمی از جک پارکینگ که وزن هر لنگه درب توجه ویژه داشته باشید. اگر وزن درب بیشتر از 500 کیلوگرم باشد از مدل هیدرولیک و غیر این از مدل مکانیکی استفاده می شود. می توان برای استفاده راحت تر در شرایط اضطراری از متعلقات اضافی برق اضطراری برای جک پارکینگی استفاده کرد تا در صورت قطع جریان برق بتوان درب را باز و بسته نمود.  می توانید برای دریافت راهنمایی بیشتر و ثبت سفارش خود در زمینه خرید جک پارکینگ با بخش فروش فاراد  در تماس باشید.

می باشند که شامل مدل های 220 ولت 24 ولت و هیدرولیک می باشند.

چرا باید از چشمی اضافه استفاده کرد؟ بسیار اتفاق می افتد که چشمی اصلی هر جک پس از کارکرد طولانی به علت فرسایش درست عمل نمی کند یا در موارد دیگر آب به داخلش نفوذ کرده و می سوزد و حتی ممکن است شکسته شود یا به سرقت برود در این صورت باید صاحب خانه به فکر یک چشمی درب پارکینگ جدید باشد. در این هنگام او میتواند یا یک فتوسل به مانند قبلی خریداری کرده و یا چشمی ای از سایر برند ها و ارزان تر خریداری کند. آیا چشمی ها درب پارکینگ به هر برندی می خوردند؟ بله. شما می توانید از هر چشمی جک درب پارکینگی برای خود استفاده کنید. تغذیه چشمی ها به گونه ای هستند که 12 تا 24 ولت را پشتیبانی کنند ولی قبل از استفاده دفترچه راهنما چشمی را مطالعه کنید تا متوجه شوید که چگونه می توان این ورودی را تغییر داد.

پس می توان برای جک های ایتالیایی یا آلمانی که چشمی یشان خراب شده از چشمی ارزان ایرانی یا چینی استفاده نمود. خطرات استفاده از چشمی چیست؟ خیلی ها با چگونگی کارکرد چشمی درب پارکینگ آشنایی دارند. سارقانی که از هر باگی کمال استفاده را می برند دقیقا میدانند که موتور جک تا زمانی که کار می کند اگر دستشان را جلو چشمی درب پارکینگ بگذارند درب باز می شود

. ما همواره این توصیه را به کسانی که ار جک پارکینگی استفاده میکنند کرده ایم که تا زمانی که درب کامل بسته نشده و فلاشر چشمک زن خاموش نشده چشم از درب پارکینگ بر ندارند و محل را ترک نکنند چرا که سارق می تواند به راحتی به ساختمان وارد شود. چشمی جک پارکینگی خراب شده آیا می شود تعمیر کرد و روش نصب چگونه است. معمولا چشمی درب پارکینگ را تعمیر نمی کنند اما در خیلی از موارد اصلا چشمی خراب نشده و مشکل از جای دیگر است.

ما در یک مقاله آموزشی به نام چشمی درب پارکینگی و راه رفع خرابی  روش هایی را آموزش داده ایم که خواندن آن می تواند کمک بزرگی برای رفع خرابی و روش نصب چشمی درب پارکینگ باشد. اما چیزی که در همه سیستمها فعال است زمانی

 است که درب در حال بسته شدن است و کسی یا چیزی جلو چشمی بیاید در این صورت می توان تنظیم کرد که درب در جای خودش بایستد یا به مسیر عکس برگردد و درب باز شود. این همان حفاظتی است که چشمی برای درب پارکینگ ایجاد می کند. آیا چشمی چپ و راست جک پارکینگی با هم متفاوت هستند؟ بله. یکی از چشمی ها دارای ورودی برق و رله است و دیگری صرفا ورودی برق 24 یا 12 ولت دارد.

چشمی درب پارکینگ به صورت دوتایی به فروش می رسد و به صورت تکی قابل خریداری نیست. خروجی رله برای چشمی ها از نوع No و NC است که در اکثر جک های پارکینگی از NC استفاده می شود.

نصب و تعمیر درب اتوماتیک جک بازوی درتبریز

تفلون جک بازویی درب اتوماتیک درتبریز

یکی از دلایل  باز و بسته نشدن  اکثر جک های بازویی درب اتوماتیک  هرز رفتن تفلون میله ماردون  بازوهای  جک ها  درب اتوماتیک درتبریز  می باشد که با تعویض آن ها  جک بازویی  درب اتوماتیک درتبریز  تعمیر می شود.

تعریف ریموت بی اف تی  درتبریز

کاتالوگ بی اف تی BFT 

................................................................................................................................................................................................................................................................................................

جک های پارکینگی ریلی شامل موتور پلیت و مدار کنترل و 2 عدد فتوسل و چراغ چشمک زن و ریموت کنترل می باشند که از لحاظ قدرت و کیفیت با هم فرق می کنند.
شرکت فاراد مفتخر است در رابطه با تعمیرات درب اتوماتیک و جک پارکینگ و کرکره برقی با سابقه چندین ساله در خدمت شما عزیزان می باشد.


عمده فعالیت انواع مارک های جک پارکینگ درب اتوماتیک شامل : تعمیرات درب اتوماتیک پارکینگ انواع مدل ها مانند:
تعمیر نصب وفروش درب اتوماتیک فک FACدرتبریز – تعمیر ونصب درب اتوماتیک لایف lifeدرتبریز – فروش وتعمیر نصب درب اتوماتیک وی تو v2درتبریز – تعمیر ونصب درب اتوماتیک بی اف تی BFT – زومر-تعمیر فروش ونصب درب اتوماتیک پروتکوPEROTCOدر تبریز – فادینیFADINI – بنینکا BENIKA– جنیوسgenius – فراز faraz– نایس nice– کی KEY – کامه CAME – تعمیر ونصب درب اتوماتیک یوروماتیک euromaticدر تبریز

 
............................
فروش تعمیر درب اتوماتیک در تبریز
لطفا هنگام مراجعه از مارک‌ جک بازویی اطلاع یا عکس آن موجود باشد تا در زمان مناسب به رفع ایراد آن بپردازیم
با تشکر از همشهریان در تبریز⁰
................................................


خدمات ما در تعمیرات درب اتوماتیک در تبریز
شامل:
تعمیر پاک کردن ریموت انواع درب های اتوماتیک درتبریز
نصب و راه اندازه رسیور کمکی یا رله کمکی برایه رسیور درب اتوماتیک در تبریز
تعمیرات قسمت های مکانیکی درب اتوماتیک جک های بازویی
چرخ دنده مهره ماردون میله ماردون بلبرینگ
تعمیرات قسمت های الکترونیکی درب اتوماتیک
رسیور مرکز کنترل ریموت برنامه دهی وپارمتها قسمت استارت
..............‌..‌.......‌......
نکات آموزشی در تعمیرات درب اتوماتیک درتبریز
هنگام کم قدرت شدن بازوهای درب اتوماتیک قسمت استارت را برسی در صورت معیوب بودن تعویض می کنیم.



در صورت کار نکردن درب اتوماتیک درتبریزابتدا برق ورودی را چک و سپس چشمی های درب اتوماتیک در تست می کنیم در صورت عمل نکردن تعمیر و یا تعویض می کنیم.
درصورت کم قدرت شدن و یا حرکت نکردن یکی از بازوها احتمال خرده شدن چرخ دنده وجود دارد که باید تعویض شود و سرروتور هم امکان دارد تیز شده باشد آن هم تعویض باید شود

......................
نکات در نگهداری درب اتوماتیک درتبریز
اولین نکته ضربه نزدن به بازوها که باعث خرابی درب اتوماتیک میشود.
از شستن با آب جدا خودداری کنید.
روغن کاری ملایم لولاهای درب و بازوها باعث روان کارکردن درب اتوماتیک می شود.
خودداری کردن از رسیور و مرکز کنترل چه برایه تغییر پرامترها چه برایه تعریف یا پاک کردن ریموت درب اتوماتیک .

.................

تاریخچه درب های اتوماتیک ۱

در جهان درب و کرکره های اتوماتیک از آن دسته محصولاتی هستند که در همه ی دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرند. از سوپرمارکت‌ها گرفته تا مدارس و بیمارستان‌ها، همه و همه تقریبا هر روز از انواع مختلف این محصول استفاده می‌کنند. 

درب اتوماتیک ورودی شاید برایتان جالب باشد که بدانید استفاده از انواع درب اتوماتیک در واقع از یونان باستان آغاز شده است. حدود 2000 سال پیش، یک ریاضیدان یونانی به نام هارون اسکندریه (Heron of Alexandria) نخستین درب اتوماتیک شناخته شده را اختراع کرد. او دو کاربرد مختلف برای این نوع درب در نظر گرفت. در این روش مقداری آب توسط آتش در معبد شهر حرارت می‌دید و پس از چند ساعت، فشار حاصل از بخار آب در یک ظرف برنج ساخته شده جمع شده و موجب می شد تا آب به مخازن مجاور درب پمپاژ شود.

حدود 64 سال پیش، در سال 1954 طی دوره‌ای پس از جنگ همگان به سمت بهینه سازی مصرف انرژی حرکت می‌کردند. یک زوج آمریکایی دیگر به نام‌های Dee Horton و Lew Hewitt درب‌های اتوماتیکی را طراحی کردند که با ایستادن روی نقطه‌ای مقابل درب (پادری) به کار می‌افتاد و درب باز می‌شد. این محصول با نصب در مکان‌های تجاری متعددی مانند بانک‌ها، هتل‌ها و مراکز خرید طی دهه‌ی 1960 بسیار رواج پیدا کرد. در دهه‌ی 1970 سنسورهای حرکتی اختراع شدند و در سیستم درب های اتوماتیک به کار گرفته شدند. این اتفاق به دلیل کمک به تردد معلولین و باز و بسته شدن درب‌ها به واسطه‌ی تکنولوژی بدون نیاز به دخالت و تماس افراد، توسعه‌ی بی‌سابقه‌ای را در استفاده از درب های اتوماتیک رقم زد. در دهه‌ی 1980 به تدریج درب‌های گردان، سنسورهای حرکتی و درب های کشویی متداول شدند. در دهه‌ی 1990 درب های تاشو با فناوری سنسور اشعه‌ی مادون قرمز به عنوان متد و سیستم استاندارد شناخته شدند.

تاریخچه درب اتوماتیک ۲

ایده ساخت درب های خودکار و در های اتوماتیک در اواسط دهه 1950 به ذهن مهندسان رسید. آن ها با دیدن درهای چرخان دستی که در بادهای شدید تگزاس به سختی باز و بست می شدند، تصمیم به ساخت درهایی گرفتند که بتوانند در مقابل این بادها مقاومت کرده و حتی حرکتی اتوماتیک داشته باشند. درب اتوماتیک کشویی اولین بار در سال 1954 روی کار آمد. این درب توسط لو هویت و دی هورتون طراحی و اختراع گردید. استفاده از این درب ها و نصب آن در سال 1960 میلادی برای اولین بار انجام شد. اما با گذشت این همه سال هنوز هم شاهد ساختمان های فاقد درهای اتوماتیک در سطح شهرتبریز  می باشیم.

نگهداری درب اتوماتیک درب‌های

اتوماتیک همان‌طور که از نامشان مشخص است، یک سیستم کنترل‌کننده از راه دور دارند و به کمک یک پکیج برقی و کنترل از راه دور، عملکرد آن‌ها مدیریت می‌گردد و جهت رفاه بیشتر و همچنین با اهداف حفاظتی و امنیتی در مکان‌های مختلف نصب می‌گردد. از این رو نگهداری درب اتوماتیک در تبریز اهمیت ویژه‌ای را پیدا خواهد کرد. عملکرد درب‌های اتوماتیک در  تبریزاغلب درب‌های اتومات سنسورهایی مخصوص، نقش اصلی در باز کردن آنها را ایفا می‌کنند.

انواعی از سنسورهای حرکتی و یا نوری در درب‌های اتومات تعبیه می‌شود که می‌توانند هرگونه حرکتی را تشخیص دهند. استفاده از سنسورهای فشار نیز در این نوع از درب‌ها بسیار متداول است. این نوع از سنسورها بر پایه وزن عمل می‌کنند برای مثال زمانی که وزن به حد مشخصی می‌رسد با تحریک سنسورهای فشار درب‌ها به طور اتومات باز خواهند شد. (در برخی پله‌برقی‌ها نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد) سنسور درب‌های اتوماتیک به یک فایل الکترونیکی متصل‌اند. درایوهای الکترونیکی در ارتباط با چرخ‌دنده‌هایی هستند که مربوط به باز و بسته کردن می­باشد و زمانی عمل خواهد کرد که تحریک سنسور ها انجام شود.

درب‌های کشویی این نوع از درایوهای الکترونیکی در ارتباط با با غلتک‌هایی مخصوص هستند. شرایط نگهداری درب اتوماتیک شرایط نگهداری درب اتوماتیک درب‌های اتوماتیک و مشکلات آن با پیشرفت تکنولوژی و رواج استفاده از درب‌های اتوماتیک بین متقاضیان و بروز برخی مشکلات در این درب‌ها، مواردی مانند نگهداری درب اتوماتیک  در تبریزنیز مطرح شد.

برای پارکینگ خانه‌ها، کارخانه‌ها، ویلاها و… از این نوع درب، استفاده بسیاری می‌گردد. بحث نگهداری از این نوع درب‌ها بحث داغی برای تولیدکنندگان، فروشندگان و مصرف‌کنندگان پدید آورده؛ خصوصا برای صاحبان اماکنی که استفاده کمی از درب‌هایشان دارند. درب اتوماتیک پارکینگ سالانه به طور متوسط 1000 بار باز و بسته می‌گردد.

به دلیل باز و بسته شدن مداوم این‌گونه درب‌ها ممکن است پس از مدتی پیچ و مهره‌های این محصول شل شوند و نیاز به تعمیر یا تعویض پیدا کنند. از جمله مشکلات مطرح در این زمینه، فصول سال است. برای مثال سرما و خشکی هوا در فصول سرد سال، می‌تواند بر عملکرد این درب‌‌ها تاثیر بگذارد و به همین جهت می‌بایست نگهداری درب اتوماتیک  در تبریز را جدی بگیریم.

نگهداری درب اتوماتیک درب‌‌ها، چه با تردد کم چه زیاد ممکن است گاها دچار مشکلاتی شوند؛ همانند باز نشدن یا بسته نشدن و حتی ممکن است خود به خود باز شود. هر ایرادی می‌تواند به یکی‌از اجزای آن مربوط شود. در آب و هوای سرد، تمام اجزای درب اتوماتیک از جمله جک، موتور، فنرها و… با فشار زیادی کار می‌کند که بزرگترین آسیب را به این درب‌ها وارد می‌کند. انجام برخی اقدامات به بیشتر شدن عمر درب‌های اتوماتیکِ مورداستفاده شما کمک می‌کند: بالانس کردن درب‌ها تمیز کردن ریل‌ها کنترل عملکرد جک‌ها چک کردن ریموت درب بررسی چشمی‌ها (سنسور) روغن‌کاری درب‌ها عایق‌بندی موتور درب با پشم شیشه (در فصول سرد) چک کردن بُرد اصلی درب‌ها و… شماتیک چیدمان اجزای جانبی درب اتوماتیک شماتیک چیدمان اجزای جانبی درب اتوماتیک سرویس دوره‌ای و کلی در نگهداری درب اتوماتیک چنانچه بدون درنظر گرفتن اهمیت سرویس دوره ای درب ها، بهترین نمونه آن را انتخاب کرده و خریداری نمایید باز هم هزینه های زیادی را برای شما به بار خواهد اورد.

چرا که در زمان های مشخصی باید آن را جهت رسیدگی و بررسی بخش های مختلف سرویس کنید. در سرویس درب‌ها، فریم‌های درب باید کاملا بر سطح زمین عمود بوده و کمترین کجی یا خارج شدن از خط عمود، در آن‌ها دیده شود. همچنین سنسور باید به شکلی تنظیم گردد که محرک در دامنه درستی قرار گرفته و درب باز شود. درصورتی که سنسورها از تنظیم خود خارج شده ‌باشند. درب به موقع باز و بسته نمی‌شود و یا کاملا بی‌موقع و با حساسیت بالا، باز و بسته می‌گردد. بررسی اپراتور درب نیز به عنوان یکی از اصلی‌ترین اعمال اجرایی آن، در این سرویس جای می‌گیرد. و ریموت کنترل نیز به درستی مورد بررسی قرار می‌گیرد. برای نگهداری درب اتوماتیک در هنگام سرویس، وضعیت حرکتی موتور و گیربکس، ریل آلومینیومی، سیم‌کشی و سیم‌بندی مدار، لینک تیغه‌ها به هنگام باز و بسته شدن، بازکردن بازوها و…. نیز بررسی می‌گردد. عمل ریست کردن در نگهداری درب اتوماتیک در نگهداری درب اتوماتیک نکته حائز اهمیت این است که برخی مشکلات نیز امکان دارد پیش بیاید که موتور درب نیاز به ریست کردن خواهد داشت: برخی قطعات در سیستم برقی درب‌ها ممکن است پس از مدتی از مدار خارج شوند. ضربه زدن و سر و صدای بی‌دلیل و غیرعادی این درب‌ها از جمله مواردی‌اند که سبب می‌گردد تا نیاز به ریست کردن موتور شود.

اینگونه درب ها را به نام دربهای اتوماتیک  حفاظتی نیز می شناسند، باید گفت این نوع از درب اتوماتیک پارکینگ درتبریز مناسب تمامی اماکنی است که برای کنترل تردد به طور خودکار در مکانهای عمومی استفاده می شود و مخصوص عبور خودرو ها و وسائط نقلیه می باشند و یا جهت حفاظت از فضاها و یا اماکن کاربرد دارند و به راحتی و به شکل کاملا هوشمند قابل کنترل می باشند. درب برقی پارکینگی درتبریز خود دارای مدل های متنوعی می باشد که بنا به نوع کاربری و فضای مورد نظر می توان از یکی از مدل ها بهره مند شد.درب های پارکینگی  درتبریزتوسط یک ریموت و بدون دخالت دست به طور خودکار باز و یا بسته می شوند و این موضوع می تواند برای افراد ناتوان و یا مسن که قادر به حرکت دربهای سنگین پارکینگی نیستند  بسیار کمک کننده باشد.

جک پارکینگی سیماران در تبریز

جک پارکینگ سیماران درتبریز مدل های فراز را می توان جزو بهترین جک های درب اتوماتیک پارکینگ درتبریز قلمداد کرد. جک سیماران S4 از کار کرد بسیار خوب در کنار قیمت بسیار مناسب برخوردار است، توان جابجایی هر لنگه درب تا 350 کیلوگرم نشان قدرت زیاد این جک دارد، محصولات جک پارکینگی سیماران درتبریزدارای 24 ماه ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش این شرکت می باشند. یکی از شاخصه های اصلی در جک سیماران استفاده از بهترین و با کیفیت ترین ریموت جک پارکینگی درتبریز میباشد که در مدل های جدید از طراحی به روزتری سود میبرد. جک پارکینگی سیماران فراز 4S  درتبریزبه دلیل کیفیت در عملکرد ترمز گیری و نرمی و بی صدا بودن و قیمت اقتصادی و ارزان آن در زمره جک های پرطرفدار ایرانی می باشد. این جک که الگو برداری شده از نمونه جک پارکینگی سیماران فراز 5P ایتالیا می باشد، می توان گفت که در عمل هم با همان کیفیت مطلوب و خوبی عمل می کند. ولی با تغییراتی که در فراز اس بوجود آمده تغییر مکان کلید خلاص کن از بغل به بالا و با بهینه تر شده نسبت به جک فراز p از حالت آلن به سوئیچی ارتقاء یافته است. که این این سیستم جک برقی پارکینگ درتبریز هم امنیت آن را تضمین می کند و در زمان قطعی برق نیز عملکرد و دسترسی به محل خلاص کردن جک در آن را آسان تر است. از فراز 6S میتوان جهت دربهای پارکینگی که هر لنگه آن طول کمتر از 2.5 متر داشته باشد و در مجموع تا 5 متر طول مورد استفاده قرار میگیرد.

کدام عوامل در تعیین قیمت جک پارکینگی تاثیرگذار هستند؟

قیمت جک پارکینگی تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. این عوامل به صورت مستقیم، در قیمت‌گذاری موثر هستند؛ به همین علت نمی‌توان قیمت دقیقی برای جک‌های موجود در بازار تبریز در نظر گرفت.

از جمله: برند جک پارکینگی و بازویی: یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت جک درب پارکینگ، برند آن است. نام برند و شرکت تولیدکننده جک بازویی، تاثیر زیادی در قیمت آن دارد. معمولا برندهای خارجی و مشهور، قیمت بالاتری نسبت به انواع  جک پارکینگی و بازویی دارند که در داخل ایران تولید می‌شوند.

نوع جک:     

           علاوه بر تقسیم‌بندی قبلی، ۲ نوع جک بازویی دیگر به نام بازو کوتاه و بازو بلند نیز در بازار وجود داند. این جک‌ها با توجه به ارتفاع درب و محلی که قرار است بر روی آن نصب شوند، انتخاب می‌شوند. البته وزن درب نیز در انتخاب آن‌ها تاثیر دارد. برای درب‌هایی که تا ۳ متر ارتفاع داشته و وزن بالای حدود ۴۵۰ کیلو دارند، بهتر است از جک بازو بلند استفاده شود. برای ارتفاع و وزن‌های کمتر، می‌توان از جک بازوکوتاه استفاده کرد. باید توجه کرد که به کارگیری اشتباه این نوع از جک‌ها در جای نامناسب، باعث خرابی درب و خود جک می‌شود. معمولا شرکت‌ها و برندهایی که در زمینه فروش جک بازویی  درتبریز فعالیت می‌کنند، این موارد را به مشتریان اطلاع داده و سعی می‌کنند بهترین راهنمای خرید را در اختیارشان قرار دهند.

.................................................................................................................................................................................................................................................................................................

تعمیر درب پارکینگی درتبریز

تعمیرات درب اتوماتیک درتبریز

فروش درب اتوماتیک درتبریز

خدمات درب اتوماتیک درتبریز

فروش قطعات جانبی درب اتوماتیک درتبریز

تعمیرکاران درب اتوماتیک در تبریز سالهاست که  درزمینه نصب و تعمیرات و خدمات درب اتوماتیک در تبریز مشغول به کار هستند.درمیان تعمیرکاران درب اتوماتیک درتبریز و نصابان درب اتوماتیک  هستند کسانی   که  هم علم  در زمینه تعمیر و نصب درب اتوماتیک را دارند و هم علاقه و تجربه  درزمینه  تعمیر و نصب درب اتوماتیک را دارند و این تکنسین ها و مهندیس  در زمینه نصب و تعمیردرب اتوماتیک درتبریز  نقش اساسی در رفاه  در خصوص خدمات درب های اتوماتیک در تبریز را دارند.

هر نصاب و تعمیرکار درب اتوماتیک در تبریز باید هم در زمینه برق و الکترونیک  اطلاعات داشته باشد و هم در زمینه مکانیک و جوشکاری  ماهرت کافی  برای راه اندازی  درب اتوماتیک را داشته باشد.

بدیعی است  نبود علم و دانش  در زمینه برق و یا مکانیک  درزمینه  تعمیر و نصب درب اتوماتیک  تعمیرکار و نصاب درب اتوماتیک و مشتری  درب اتوماتیک  درتبریز را دچار مشکل می کند .

هر چقدر ماهرت در زمینه نصب و تعمیر درب  اتوماتیک  بیشتر باشد خدمات رسانی به هم شهریان تبریزی با کیفیت می شود.

هر مهندس یا تکنسین  درتخصص درب اتوماتیک درتبریز  موظف است به  مصرف کننده  خدمات لازم  در زمان ایراد پیدا کردن درب اتوماتیک را ارائه بدهد و رضایت مشتری در خصوص درب اتوماتیک را بدست بیاورد.

......................................................................................................................................................................................................................................................................................

بازوها درب اتوماتیک درتبریز:


درب اتوماتیک شامل دو جک می باشد در انواع قدیمی تر این نوع جکها هیدرولیک بوده و با یک پمپ فشار روغن درون هر کدام از بازوها  درب اتوماتیک حرکت میکنند  ولی در نمونه های جدید یک موتور الکتریکی و چرخ دنده درون هر جک عامل حرکت جک و اعمال فشار به در است. فرمان باز شدن درب اتوماتیک با ریموت کنترل بوده، ولی بسته شدن می تواند با ریموت یا با زمان سنج باشد. شروع عملکرد آن با چشم الکترونیک پس از گذر خودرو و افراد از در می باشد. این نوع درب اتوماتیک معمولاً با ولتاژ 24 ولت جریان مستقیم و در نوع قدیمی 12 ولت کار م یکنند. در زمان قطع برق دکمه ای به روی جک درب اتوماتیک ، آنها را آزاد م یکند تا در با نیروی .دست باز شود . هنگام قطع برق بر روی این بازوها درب اتوماتیک  یک کلید وجود دارد که با گرداندن آن بازوها آزاد م یشوند و میتوان آنها را با نیروی دست باز و بسته نمود. . مشخصات مهم نوشته شده بر روی جک ها در مشخصات نوشته شده بر روي بازوي در مشاهده مي شود.

1 ولتاژ و فرکانس کار درب اتوماتیکدرتبریز 

2 توان الکتریکی بر حسب وات یا جریان بر حسب آمپر

3 مقدار نیروی وارده از بازو درب اتوماتیک  به در بر حسب نیوتن

4 تاریخ ساخت وکشور سازنده درب اتوماتیک درتبریز

5 دمای محیط کار درب اتوماتیک درتبریز

6 سری ساخت درب اتوماتیکدرتبریز

7 مدت زمان کورس کامل جک بر حسب دقیقه درب اتوماتیک 

8 سرعت جابه جایی در بر حسب متر بر ثانیه درب اتوماتیک 

در بیشتر برای ورودی ساختمان های مسکونی به کار میرود و ازآنجا که عمل گشودن و بستن در با استفاده از 2 بازوی مکانیکی انجام می شود به آن درهای بازویی گفته مي شود.

سیستم این گونه درها از 3 بخش اصلی زير ساخته شده است:

1 ریموت کنترل و حسگر درب اتوماتیک : برای فرمان دادن به حرکت اینگونه درها از یک ریموت کنترل استفاده می شود یک حسگر وظیفه دریافت سیگنال را به عهده دارد و برای اینکه کاربر متوجه دریافت سیگنال شود و نفرات از در پارکینگ فاصله بگیرند یک چراغ احتیاط چشمک زن تا پایان حرکت در شروع به کار می کند تا اشخاص فاصله لازم را رعایت کنند.

2 چشم الکترونیکی درب اتوماتیک  : شامل یک چشم الکترونیکی و سلول دریافت کننده سیگنال این چشم   می باشد که گذر افراد و خودروها را به سیستم اطلاع می دهدتا در بسته شود) 

........................................................................................................................................................................................................................                         

آموزش نحوه تعریف ریموت جک بازویی درب اتوماتیک  محک 

کاتالوگ جک بازویی محک 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
پرسش
موافقم2
مخالفم0
فرهاد شربت زاده  (یک شنبه 23 دی 1397)
خوب
پرسش
موافقم2
مخالفم0
سلامت پناه   (پنج شنبه 24 مرداد 1398)
مجموعه شما بسیار قابل اعتماد هست بنده واقعا راضی هستم
فاراد  (سه شنبه 12 بهمن 1400)
ممنون
فاراد  (سه شنبه 12 بهمن 1400)
ممنون
مدیریت  (شنبه 28 آبان 1401)
با سلام خدمت گذاری در زمینه درب اتوماتیک درتبریز وظیفه گروه ماست .تشکر از اعتماد مشتری گرامی
مدیریت  (شنبه 28 آبان 1401)
با سلام خدمت گذاری در زمینه درب اتوماتیک درتبریز وظیفه گروه ماست .تشکر از اعتماد مشتری گرامی
پرسش
موافقم3
مخالفم0
ناصر عباچی خیابانی  (چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400)
یکی ازجکهای درب پارکینک ماابتدامختصرصدامیدادحالاچندروزی هستش که کارنمیکنه،لطفاآدرس محبت کنیدبیارم تانگاهی براش بندازید