نمایندگی فروش ونصب دوربین مداربسته کیو پلاس Qplus+ در تبریز09147575228_33851468

نمایندگی فروش ونصب دوربین مداربسته کیو پلاس Qplus+ در تبریز09147575228_33851468

1285 0

نمایندگی فروش ونصب دوربین مداربسته کیو پلاس Qplus+ در تبریز09147575228_33851468

پورت SATA و eSATA

پورت SATA و eSATA

یکی از پورت هایی که در سیستم ضبط دوربین مدار بسته درتبریز شامل DVR یا NVR وجود دارد و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد پورت های SATA و Esata هستند .

از پورت های ساتا ( SATA ) و eSATA برای برقراری و انتقال اطلاعات با سرعت بالا بر روی دستگاه های ضبط NVR و DVR درتبریزاستفاده می شود SATA .مخفف واژه لاتین Serial Advanced Technology Attachment است که به معنای تکنولوژی پیشرفته ارتباط اطلاعات می باشد . از این پورت ها برای انتقال اطلاعات و دیتا از مادربرد به درایو ها یا هارد دیسک های دستگاه استفاده می شود .

پورت eSATA ، مخفف واژه لاتین External Serial Advanced Technology Attachment است ، از لحاظ عملکرد با پورت SATA یکی است اما این پورت اطلاعات را بر روی هارد دیسک های خارجی منتقل می دهد . در تکنولوژی eSATA ، اطلاعات و دیتا کد و رمز گذاری نمی شوند لذا با سرعت بسیار بیشتری نسبت به USB 2.0 اطلاعات بر روی هارد خارجی منتقل می شوند .

چند نکته مهم پیش از استفاده از پورت eSATA و پورت SATA که باید به آنها توجه کنیم .

هر دو پورت ساتا ( SATA ) و eSATA تنها وظیفه انتقال اطلاعات و تصاویر دوربین مدار بسته را بر عهده دارند و به هیچ وجه نمی توانند برق درایو ها را تامین کنند .

به دلیل انتقال اطلاعات و تصاویر بدون کد گذاری ، استفاده از هارد های خارجی برای ضبط تصاویر دوربین مدار بسته در DVR یا NVR توصیه نمی شود و تنها می توان از این حافظه ها می توان برای پشتیبان گیری استفاده کرد .

تعداد پورت های ساتا و e SATA هر دستگاه ضبط با توجه به مشخصات فنی NVR یا DVR متغیر است و کاربران می توانند با توجه به نیاز و تعداد دوربین های خود دستگاه مناسب را انتخاب کنند .
تعمیر نصب و فروش دوربین های مداربسته درتبریز

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر