دزدگیر اماکن  در تبریز09147575228_33851468

دزدگیر اماکن در تبریز09147575228_33851468

1202 0

دزدگیر اماکن در تبریز09147575228_33851468

دزدگیر اماکن سایلکس در تبریز

دزدگیر اماکن درتبریز  چیست؟



دزدگیر اماکن نوعی سیستم حفاظتی و امنیتی طراحی شده برای شناسایی نفوذ و ورود غیر مجاز به یک ساختمان یا منطقه دیگر است .دزدگیر اماکن را می توان در ساختمان های مسکونی،اداری،تجاری،صنعتی  در تبریزو ... برای حفاظت در برابر سرقت یا آسیب های ملکی و همچنین حفاظت شخصی در تبریزنصب و راه اندازی نمود.

این سیستم حفاظتی و امنیتی (دزدگیر اماکن  )اولین بار در 21 ژوئن سال 1853 توسط شخصی آمریکایی بنام آگوستوس راسل پاپ که در سامرویل بوستون سکونت داشت، به منظور حفاظت از حریم خصوصی خود ساخته شد.

چگونه یک دزدگیر اماکن کار میکند؟

تصور کنید صدای هشدار سیستم امنیتی (دزدگیر اماکن )خانه یا محل کار شمادر تبریز به صدا در می آید،هنگامی که این صدای هشدار به گوش می رسد اطلاع از این موضوع که آیا این هشدار واقعی است یا نه چقدر می تواند استرس زا و ناخوشایند باشد.ولی درک این مطلب که سیستم امنیتی (دزدگیر اماکن )شما چگونه کار می کند و همین طور چگونه میتواند از حریم خصوصی شمادرتبریز حفاظت کند به آرامش شما در شرایط اضطرار واقعی کمک خواهد کرد.

دزدگیر های اماکن موجود در بازارتبریز از لحاظ ظاهر در انواع و اشکال مختلفی ارائه شده اند.ولی به طور کلی همه دزدگیر های اماکن درتبریز دارای یک ساختار و عملکرد مشترک هستند.به این معنی که اکثر دزدگیرها ی اماکن درتبریز دارای خط تحریک می باشند که این خط تحریک محل نصب حسگر می باشد.که با تحریک این حسگر ها دزدگیر اماکن عکس العمل نشان داده و با توجه به قابلیت هایی که دارد اطلاع رسانی می کند.

انواع دزدگیر اماکن درتبریز:

1.دزدگیر اماکن ساده : نوعی دزدگیر اماکن است که به هنگام ورود غیر مجاز، تنها با به صدا در آمدن آژیر اعلام سرقت می کند .

2.دزدگیر اماکن تلفن کننده با خط ثابت :نوعی دزدگیر اماکن است که به هنگام ورود غیر مجاز ، علاوه بر به صدا در آمدن آژیر،همچنین توسط خط تلفن ثابت با شماره تلفن های ذخیره شده در حافظه دزدگیر اماکن تماس حاصل نموده واعلام سرقت می کند.

3.دزدگیر اماکن سیم کارتی : نوعی دزدگیر اماکن است که به هنگام ورود غیر مجاز، علاوه بر به صدا در آمدن آژیر و تماس با شماره های ذخیره شده، قابلیت ارسال پیامک را نیز دارد. که با استفاده از این امکان می توان از دیگر قابلیت های این نوع دزدگیر اماکن نظیر شارژ کردن سیم کارت ،خاموش و روشن کردن دستگاه و...نیز بهره برد.این نوع از دزدگیر های اماکن در حال حاضر از کاربردی ترین و جدید ترین دستگاه های دزدگیر اماکن موجود در بازار می باشد.
لوازم جانبی دزدگیر اماکن:

بلندگو داخلیبلندگو خارجیآژیرباطری تغذیه سنسور
انواع سنسورهایی که میتوان در دزدگیرهای اماکن موجود در بازار استفاده کرد:
1.چشم الکترونیک:سنسورهای حساس به حرکت بوده و در انواع مختلف در بازار موجود میباشد.
2.سنسورهای حساس به ضربه:این سنسورها را میتوان به شیشه،دیوار یا کف زمین نیز متصل کرد .که در صورت وارد کردن ضربه این سنسورها تحریک شده و باعث فعال شدن دزدگیر میشوند.
3.مگنت:این نوع سنسورها را میتوان به روی درب ورودی ی، کمد دیواری یا پنجره نصب کرد.که با باز شدن درب این سنسورها تحریک میشوند.
4.پدال:از این سنسورها میتوان در مواقعی که دزدگیر اماکن خاموش (غیر فعال) هم است استفاده کرد .
چرا دزدگیر اماکن سایلکس درتبریز متمایز است ؟
متمایز بودن ، ویژگی خاص و منحصر به فرد داشتن امتیازی است ،که صاحبان مشاغل در کسب و کارهای مختلف به خصوص کارخانه ها و کارگاه های تولیدی تلاش بسیاری در به دست آوردن آن دارند زیرا این امتیاز کمک شایانی به موفقیت کسب و کار و بهتر دیده شدن تولیدات آنها می‌کند.
یکی از ویژگی های منحصر به فردی که  دزدگیر سایلکس را درتبریز از دیگر رقبا متمایز کرده،احترام و ارزش قائل شدن به نظرات و دیدگاه‌های مشتریان و مصرف کنندگان خود می باشد که همین امر کمک شایانی به پیشرفت محصولات ما به ویژه دزدگیر های اماکن و سیستم های حفاظتی اماکن کرده است.
اینکه ما دیدگاه‌ها ، نظرات و انتقادات مشتریان را در مورد عملکرد و نقص های احتمالی محصولات خود با گوش جان پذیرا هستیم و این امر را فرصتی مغتنم برای بالا بردن کیفیت کار خود می دانیم توانسته در تمامی سالهای فعالیت مان ما را رو به پیشرفت سوق دهد.
اکنون کارنامه دزدگیر اماکن سایلکس درتبریز  به کمک نظرات سازنده شما مشتریان گرامی یکی از پیشرو ترین تولیدکنندگان سیستم های حفاظتی امنیتی ، دزدگیر های اماکن ، ریموت کنترل های کامل ، مدارهای فرمان دربهای اتوماتیک می باشد.
تصور جهان بدون امنیت
شاید برای لحظه ای هم تصور جهانی بدون امنیت و سرشار از هرج و مرج در ذهن ما غیر ممکن باشد و این خود گویای اهمیت بالای موضوع "امنیت" در جهان امروز و همه اعصار می‌باشد.
درک همین اهمیت از گذشته تا امروز انسان را واداشت تا دست به ساخت و اختراع وسایل امنیتی و طراحی سیستم های امنیتی گوناگون بزند سیستم هایی مانند دزدگیر اماکن ، اطفاء حریق و
شرکت سایلکس درتبریز به عنوان یکی از پیشرو ترین تولید کنندگان سیستم های امنیتی و حفاظتی و دزدگیر های اماکن امروز افتخار این را دارد که با طراحی و تولید دزدگیر اماکن و ریموت کنترل ، آسایش ، اطمینان خاطر و امنیت را برای مردم عزیز به ارمغان بیاورد ، شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات تولیدات ما به قسمت محصولات مراجعه کنید.
 اهمیت امنیت اماکن درتبریز
شاید کلماتی مانند دزدگیر ، سیستم های حفاظتی ، دزدگیر اماکن در تبریزو... بار ها به گوشتان رسیده باشد .اما در اکثر اوقات آنچه که پس از شنیدن کلمه دزدگیر در ذهن بیشتر افراد نقش می بندد، سیستم دزدگیر اتومبیل و صدای آزار دهنده آژیر آن میباشد .شاید دلیل این امر نبوداطلاعات و درک کافی در مورد امنیت اماکن و سیستم های حفاظتی اماکن می باشد.
همه ما در طول زندگی خود بین اطرافیان ، آشنایان و دوستان درتبریزشاهد افرادی بوده ایم که به راحتی منازل یا محیط های کاری شان مورد سرقت قرار گرفته و خسارت زیادی به آنها وارد شده است و دلیل آن هم عدم توجه به سیستم های حفاظتی اماکن و عدم نصب دزدگیرهای اماکن خوب برای منازل و محل کار می باشد.
حال با اندکی حسابگری در رابطه با هزینه های حاصل از این عدم توجه در میابیم که هزینه های تهیه و نصب دزدگیر منازل و اماکن دیگر نه تنها در زمره هزینه ها به حساب نمی آیند بلکه سرمایه ای بزرگ برای حفاظت از چیز هاییست که دوستشان داریم.


دور فرمان[۱] یا کنترل از راه دور یا ریموت کنترل وسیله‌ای الکترونیکی است برای کنترل عملیات اجرایی یک دستگاه.
واژه ی کنترل از راه دور یا ریموت کنترل برای صدور فرمان از فاصله ی دور برای تلویزیون و دیگر وسایل مصرفی الکترونیکی و امروزه برای راحتی انسان در باز شدن درب ها و هم چنین کرکره ها نیز از آن استفاده می شود. برای این قبیل وسایل دستگاه‌های کنترل از راه دور معمولاً از وسیله‌ای دستی همراه با کلیدهایی منظم برای تنظیم ساختارهای مختلف مانند شبکه‌های تلویزیون، شماره مسیر و صدا تشکیل شده‌است. در حقیقت برای اکثریت دستگاه‌های مدرن که چنین کنترل‌هایی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود، دستگاه کنترل از را دور دستی، دارای عملکردهای اجرایی بسیار وسیع تری نسبت به عملکردهای اولیه‌ای است که بروی خود دستگاه کنترل شونده تعبیه شده‌است. بسیاری از این دستگاه‌های کنترل از راه دور برای برقرای ارتباط از سیگنال‌های اینفرارد(infrared (IR) signals) و تعداد معدودی نیز از سیگنال‌های رادیویی (radio signals) استفاده می‌کنند.

نصب دزدگیر  اماکن یک سرمایه گذاری است 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر