فروش نصب و تعمیردربهای اتوماتیک سیماران تبریز09147575228_33859357

فروش نصب و تعمیردربهای اتوماتیک سیماران تبریز09147575228_33859357

1161 0

فروش نصب و تعمیردربهای اتوماتیک سیماران تبریز09147575228_33859357

سیماران

درب اتوماتیک سیماران در تبریز
شرکت سیماران یکی از بزرگترین برندهای تولید کننده انواع جک پارکینگی و موتورهای ریلی درب اتوماتیک پارکینگ می باشد. این شرکت که جزو پیشگامان تولید در این بخش می باشد با حدود نیم قرن تجربه در زمینه ی تولید و عرضه ی سیستم های حفاظتی همیشه سعی در طراحی و ارائه ی محصولات با کیفیت و ادغام دانش و خلاقیت در تولید داشته است. شاید بتوان نقطه عطف شرکت سیماران در محصولاتش را اطمینان بالا از کیفیت و ماندگاری بالای آن دانست که همین نکته دلیلی بر جلب رضایت مشتریان درتبریز به این برند داخلی می باشد. انواع آیفون تصویری سیماران، سیستم های صوتی دیجیتال، دزدگیر اتومبیل و اماکن، سیستم های اعلام حریق، دوربین مداربسته AHD سیماران، جک درب پارکینگ و جک فراز S سیماران نیز بخشی از محصولات تولید شده توسط این شرکت می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. سیماران با در اختیار داشتن ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته و همچنین سالن تولید وسیع، خدمات و تولیدات کامل و با کیفیتی را به مشتریان ارائه می دهد که همین موضوع محصولات این شرکت را قابل رقابت با برند های خارجی در عرصه ی صنایع الکترونیک کرده است.

جک سیماران ، جک فراز سیماران در تبریز

انواع جک فراز سیماران
همانطور که گفته شد شرکت سیماران محصولی با نام جک فراز سیماران را در گروه تولیدات خود قرار داده است که از نظر کیفیت و کارایی در رده ی محصولات بسیار خوب درب اتوماتیک و جک پارکینگی قرار گرفته است. این محصول به دو شاخه ی درب لولایی و درب ریلی تقسیم می شود که در مکان هایی که فضای کافی جهت باز و بسته شدن درب وجود داشته باشد، از درب های لولایی و در مکان هایی با فضای کم که امکان باز شدن درب به داخل وجود نداشته باشد، از درب با موتور ریلی استفاده می شود. جک هایی که برای درب های لولایی استفاده می شوند معمولا از نوع جک بازویی هستند و جک هایی که برای درب های ریلی استفاده می شوند نیز به صورت یک موتور ریلی می باشد که زیر درب نصب میشود و درب بر روی این ریل حرکت می کند. جک سیماران نیازی به افزودن قفل برقی ندارد، اما مصرف کنندگان می توانند جهت اطمینان بیشتر از قفل برقی نیز استفاده نمایند. قفل های برقی از باز شدن درب با زور و فشار و یا وزش باد جلوگیری می کنند.

با توجه به مکان نصب و هدف استفاده، درب لولایی سیماران و همچنین درب ریلی سیماران به دسته های مختلف تقسیم می شوند که در ادامه، به شرح هر یک از آنها می پردازیم:

درب لولایی تک لنگه و دولنگه
جک درب لولایی فراز سیماران در مکان هایی که فضای مورد نیاز برای باز و بسته شدن درب را داشته باشند مورد استفاده قرار می گیرد، اما نکته ی قابل توجه اینجاست که در بعضی مکان ها به دلیل محدودیت فضا امکان باز شدن درب به هر دو سمت وجود ندارد و یا مانعی در یکی از طرفین وجود دارد که از باز شدن درب به آن سمت جلوگیری می نماید. در این موارد تولید کنندگان انواع جک درب اتوماتیک از جمله جک فراز سیماران جهت رفع این مشکل خریداران را به استفاده از انواع درب تک لنگه ترغیب می نمایند. این نوع درب اتوماتیک لولایی تنها در یک سمت از چهارچوب ورودی نصب می شود و جهت باز شدن آن نیز به همان سمت خواهد بود. یکی دیگر از خصوصیاتی که درب های تک لنگه و دولنگه دارند، دو ولتاژ 220 و 24 برای کاربرد های متفاوت آنها می باشد.

جک درب پارکینگ سیماران در تبریز

درب ریلی با قدرت های مختلف
شرکت سیماران محصولات خود را به منظور انتخاب بهتر و راحت تر مشتریان، در انواع متفاوتی تولید نموده است. جک فراز سیماران که یکی از محصولات پر فروش این شرکت می باشد نیز، در مدل هایی با قدرت متفاوت تولید شده است و خریداران می توانند جهت استفاده بهتر، جک مناسب با درب مورد نظر را انتخاب نمایند. برای مثال اگر برای مکان هایی مانند گاراژ ها و یا کارخانه ها قصد خرید جک سیماران را داشته باشیم، باید از جک های با قدرت بالاتر و در صورتی که بخواهیم در پارکینگ منازل و آپارتمان ها از این محصول استفاده نماییم، باید از جک درب پارکینگ سیماران با قدرت پایین تر استفاده نماییم. شرکت دی سی ای کالا در راستای مشتری مداری و جهت انتخاب هوشندانه ی مشتریان خود، با ارائه ی مشاوره ی رایگان پیش از خرید، کاربران را در انتخاب هرچه بهتر راهنمایی می نماید.

جک فراز سیماران در تبریز

مزایای استفاده از جک فراز سیماران

قدرت فوق العاده و توان جابجایی درب های سنگین وزن و با ارتفاع بالا
دارای دو عدد ریموت کنترل
دارای فلاشر و فتوسل
زاویه چرخش متفاوت
30 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش سیماران

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر