آیفون تصویری درتبریز

آیفون تصویری درتبریز

822 0

آیفون تصویری درتبریز

مطالب آموزشی آیفون تصویری کوماکس و تابا درتبریز

کاربرد حافظه آیفون تصویری

حافظه آیفون تصویری چیست؟
از اولین محصولاتی که جهت بر قراری ارتباط با مراجعه کنندگان تولید و ارائه شد آیفون های صوتی بود که بعد از پیشرفت تکنولوژی و تولید قطعات با کیفیت قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی برای آن تولید و به کار گرفته شد و این محصول شناخته شده را به آیفون تصویری رنگی تبدیل کرد. با همراه باشید تا در ادامه این مقاله به معرفی یکی از پر کاربرد ترین ابزار ها قرار داده شده در آن بپردازیم که با فعال سازی و استفاده از آن امنیت ساختمان و زیر نظر گرفتن میزان رفت و آمد افراد در حال تردد به مقدار بسیار چشمگیری افزایش می یابد.

حافظه جانبی آیفون تصویری
حافظه جانبی آیفون تصویری
موارد استفاده حافظه آیفون تصویری
حافظه آیفون رنگی درون منزلی نسبت به نوع های مختلف محصول در سه حالت فقط داخلی، جانبی و داخلی و فقط جانبی ارائه می شود تا کاربر با میزان هزینه ایی که در نظر دارند آیفون تصویری قیمت مناسب را خریداری نماید. با فعال سازی قابلیت حافظه آیفون، سیستم خریداری شما قادر به تهیه و ضبط فیلم و عکس نیز می شود تا در صورت مراجعه افراد و یا سرقت از محیط با ذخیره سازی فیلم و عکس به شناسایی افراد جهت اقدام سریع و فعالیت مورد نظر خود کمک شایانی کند. با اضافه شدن تکنولوژی حافظه به آیفون تصویری ایرانی و خارجی، محصول مورد نظر نسبت به نوع ذخیره سازی عکس و فیلم دارای افزایش قیمت نسبی می یابد که باعث می شود این مدل تجهیزات در رده نمایشگر رنگی قیمت متوسط قرار گیرند. طبق استاندارد های جهانی ذخیره سازی، داده ها به سه حالت عکس، فیلم و عکس و فیلم بایگانی شده که شما کاربران گرامی در هنگام خرید آیفون تصویری حافظه دار نسبت به نوع نیاز بررسی شده آیفون تصویری با این خصوصیت را انتخاب و استفاده می کنید.

ویژگی سخت افزاری و حافظه ایی آیفون تصویری سیماران و تابا
ویژگی سخت افزاری و حافظه ای آیفون تصویری سیماران و تابا
ذخیره سازی عکس و فیلم از طریق حرکت و پشتیبانی از دوربین تعداد زیاد
همانطور که در قسمت قبل گفته شد اضافه شدن حافظه به آیفون تصویری قدرت بسیاری را همچون کنترل تردد ۲۴ ساعته ساختمان در هر زمان و بالا بردن امنیت با نمایش چهره افراد با رزولوشن بسیار زیاد را در اختیار مصرف کنندگان خود می گذارد که در ادامه به معرفی چند از مدل آیفون تصویری ها می پردازیم تا علاوه بر شناخت چگونگی فعالیت این ابزار از تاثیر گذاری آن بر روی آیفون رنگی مختلف مطلع شوید. نمایشگر HS-78 WIFI سیماران دارای ۱۰۰ عدد فضای ذخیره سازی است که می توانیم با فعال سازی و قرار دادن این ابزار در حالت خودکار به ذخیره سازی تصاویر دوربین مداربسته دارای سنسور حرکتی بپردازیم تا در هنگام تشخیص حرکت یا با فشردن دکمه پنل آیفون تصویری دم دری به ضبط فیلم و عکس بپردازد. از دیگر مدل های که این قابلیت های منحصر به فرد را دارا می باشد آیفون تصویری TVD-1090 تابا الکترونیک است که با بهره گیری از پردازشگر قدرتمند، از ۴ دوربین مداربسته به علاوه زنگ دم دری پشتیبانی کرده و با وجود حافظه داخلی ۲۰۰ عکس را ذخیره سازی و با پشتیبانی از میکرو اس دی تا ۲ گیگا بایت، ۱۰۲۴ عکس و ۲۵۶ فیلم ۱۵ ثانیه ای را ضبط و به کاربر نشان می دهد.

شرکت های پیشگام در تولید آیفون تصویری با حافظه
در قسمت قبل با دو مدل از معروف ترین آیفون تصویری با حافظه آشنا شدیم که با ارائه کارکرد های متفاوت و جالبت توجه مدیریت بسیار ویژه ای را در اختیار خریداران و مصرف کنندگان خود گذاشته اند. کمپانی و برند های دیگری جهت جا نماندن از قطار رقابتی قیمت آیفون تصویری با حافظه، محصولاتی تولید کرده اند که در این بخش با تعدای از این مدل ها آَشنا می شویم. آیفون تصویری SV7M-1294 الکتروپیک علاوه بر استفاده از حافظه داخلی تا ۱۶ گیگا بایت از Micro-SD پشتیبانی کرده که این امر باعث آن شده است که نسبت به آیفون تصویری دیگر که تنها از یک دوربین مداربسته پشتیبانی می کنند در این مدل علاوه بر دو دوربین مداربسته از دو پنل به صورت همزمان تصاویر را دریافت و به ذخیره سازی در درون حافظه می پردازد. آیفون تصویری C70-TM تکنما از یک حافظه مرکزی بهره می برد که یک عدد ازآن ۲۵۶ واحد را به آسانی پشتیبانی کرده و به ذخیره سازی ۲۰۰۰ عکس می پردازد و داده هر ساختمان را به صورت خصوصی از طریق دو پنل و دوربین مداربسته نمایش می دهد.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر