نمایندگی دزدگیر اماکن در تبریز

نمایندگی دزدگیر اماکن در تبریز

3240 0

نمایندگی دزدگیر اماکن در تبریز

نقد و بررسی نمایندگی دزدگیر اماکن درتبریز

دزدگیر اماکن در تبریز

دزدگیر اماکن درتبریز زندگی کردن در شرایط ایمن و به دور از خطر دزدی در تبریز، یکی از نیازهای انسان بوده و تمام تلاش وسایل ایمنی و تجهیزاتی مثل دزدگیر، در راستای برآورده کردن همین نیاز است. دزدگیر امکان در تبریزیکی از تجهیزات ایمنی اولیه و بسیار کاربردی است که ایمنی را برای شما فراهم می‌سازد و خطر سرقت را دور می‌کند.

نقشه نصب دزدگیر اماکن

بهترین مکان نصب چشمی دزدگیر در زوایای باز (معمولا کنج اتاق) است تا با تنظیم دقیق و ۹۰ درجه ای بهترین پوشش دهی را داشته باشیم.

سعی کنید تا حد امکان چشمی را روبه روی محل ورود و خروج نصب کنید، نصب چشمی در بالای ورودی ها توصیه نمیشود. تمامی اتاق ها و مکان هایی که امکان ورود از طریق پنجره ها و یا تخریب دیوار ها وجود دارد را تحت پوشش سنسور های تشخیص حرکت قرار دهید. و به قرار دادن سنسور ها در راهرو ها بسنده نکنید. سرمای بیش از حد مجاز (معمولا داخل بروشور محصولات قید میشود.) باعث تحریک سیستم میشود.

 نمایندگی دزدگیر سایلکس SG8 درتبریز

 صنایع الکترونیک سایلکس با بیش از ۲۰ سال سابقه درعرصه تولید سیستم‌های حفاظتی اولین محصول خود دزدگیر اتومبیل را به بازار عرضه نموده و با گذشت زمان و کسب تجربه در مسیر تولید و مسائل فنی به تنوع محصولات خود افزوده و در حال حاضر با هدف تحقق شعار «تولید ملی؛ کیفیت جهانی» به یکی از مدرن‌ترین تولیدکنندگان سیستم‌های حفاظتی و امنیتی اماکن و ریموت کنترل‌های درب‌های اتوماتیک در داخل کشور وتبریز تبدیل گشته است. این مجموعه با گسترش بخش تحقیقاتی خود در جهت دسترسی به بالاترین کیفیت فنی، موفق شده است اولین تولید‌کننده ریموت کنترل‌های Code Hopping در کشور و تبریز باشد. تولیدات صنایع الکترونیک سایلکس در چهار گروه ذیل عرضه می‌گردند: سیستم‌های حفاظتی و امنیتی اماکن‌ مدار فرمان های کرکره کیـت ریموت‌هـای صنـعتی انـواع ریموت

آموزش دزدگیر سایلکس SG8 درتبریز

بررسی کامل و مقایسه دزدگیر سایلکس SG8  راهنمای خرید و نصب در این بررسی کامل و مقایسه دزدگیر سایلکس SG8، قصد داریم به بررسی این محصول پرداخته و ویژگی‌های منحصر به فرد و کاربردی آن را برای شما معرفی کنیم. با بیش از ۲۰ سال تجربه تولید و توسعه از سوی کمپانی معتبر سایلکس، این دزدگیر با امکاناتی همچون کنترل از راه دور از طریق نرم‌افزار گوشی، ارسال اطلاعیه‌ها از طریق خط ثابت و سیم‌کارت و قابلیت تنظیم زون‌ها به ۸ حالت و تا ۴ رله خروجی، به عنوان یک گزینه مناسب برای محیط‌های مسکونی و تجاری شناخته شده است. هدف ما از این بررسی، ارائه‌ی راهنمای خرید و نصب دزدگیر سایلکس SG8 به شماست تا بهترین تصمیم را برای امنیت خود بگیرید. معرفی اجمالی دزدگیر سایلکس SG8 در این بخش از مقاله، قصد داریم به معرفی اختصاصی دزدگیر سایلکس SG8 بپردازیم. این دزدگیر دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و قابلیت‌های حساسی است که از طریق نرم‌افزار گوشی قابل‌کنترل و تنظیم است. نگاهی به تاریخچه شرکت سایلکس شرکت سایلکس با بیش از ۲۰ سال سابقه تولید، یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه تولید دزدگیرها است. این شرکت تضمین کیفیت و اعتماد را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و تجربه حرفه‌ای خود را در این حوزه به کار می‌گیرد.  دزدگیر سایلکس SG8 خلاصه‌ای از مشخصات و امکانات کلیدی SG8 دزدگیر سایلکس SG8 از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است. این دزدگیر از طریق خط ثابت و سیم‌کارت امکان اطلاع‌رسانی را فراهم می‌کند. همچنین تعریف زون‌ها به ۸ حالت و تا ۴ رله خروجی با تنظیمات متنوع این دزدگیر را از دیگر مدل‌ها متمایز می‌کند. امکاناتی نظیر تعریف و حذف مخاطبین آلارم از طریق SMS و اپلیکیشن، ارسال گزارشات متنوع به مدیران و امکان نصب سنسورهای بی‌سیم، از ویژگی‌های دیگر این دزدگیر است. ویژگی‌های برجسته دزدگیر سایلکس SG8 کنترل از راه دور و امکانات هوشمند در بررسی کامل و مقایسه دزدگیر سایلکس SG8، یکی از ویژگی‌های برجسته این دزدگیر، قابلیت کنترل از راه دور و امکانات هوشمند آن است. 

دزدگیر اماکن SG8-S 4CH HQ سایلکس اولین دزدگیر Hopping Code با سطح امنیتی بسیار بالا در ایران است که دارای منو تنظیماتی ساده و کارآمد میباشد که برروی دستگاه های Android , iOS قابل اجرا میباشد.همچنین بالاترین سرعت ارسال پیامک و تماس به هنگام وقوع خطر را دارد از جمله ویژگی های این دستگاه میتوان به: 5 زون با قابلیت تعریف هر زون به 8 حالت ، تماس با خط ثابت و سیم‌کارت ، ثبت 99 واقعه آخر به همراه زمان و تاریخ وقوع ، 24 ثانیه پیام قابل ضبط به صورت 1 تا 4 پیام مجزا (Alarm - Fire - Tamper - Panic) ، قابلیت کنترل توسط نرم‌افزار اندروید و iOS و همچنین تغییر تقریبا تمامی تنظیمات توسط نرم‌افزار اندروید ،دارای2 ریموت 433.92MHz) Hopping Code) با قابلیت تعیین سطح دسترسی کاربران ، دارای 10 حافظه شماره تماس در هنگام آلارم با قابلیت ارسال SMS (فارسی) و تماس ، امکان غیرفعال کردن موقت زون، ریموت و سنسور بی‌سیم در سیستم ، افزایش رله‌های کنترلی تا 4 رله متناسب با مدل دستگاه (1 رله 805S و 4 رله 805Q) ، تغییر خروجی اسپیکر به دو خروجی اسپیکر 1 و 2 و حفاظت تمامی خروجی‌های آلارم به تفکیک ، سخت‌افزار تمام SMD با ساختار جدید مدار آلارم، ترمینال‌های خروجی و خنک‌کننده ،امکان تعریف نام برای مدیران، مخاطبین آلارم، زون، ریموت، سنسور بی‌سیم و رله‌های کنترلی توسط اپلیکیشن ، امکان تعریف و حذف مدیران توسط مدیر یک از طریق SMS و اپلیکیشن ، امکان تعریف و حذف مخاطبین آلارم توسط مدیران از طریق SMS و اپلیکیشن ، توسعه قابل توجه دستورات SMS (کنترلی و تنظیمی)، منوی تست کارآمد جهت تست آسان تمامی عملکردهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سیستم ، تنظیمات متنوع تک آژیرها (Chirp) به تفکیک وضعیت سیستم، وضعیت خروجی‌ها و میزان صدا ، قابلیت تنظیم زمان آلارم‌ در محدوده‌های بین بی‌صدا تا 12 ساعت ، دارای 4 حافظه Admin (مدیران) با قابلیت ارسال 14 گزارش متنوع (برق و باطری، قطع بلندگو، قطع خط ثابت، میزان اعتبار سیم‌کارت، وضعیت رله‌های خروجی، سوختن فیوز AUX و...) اشاره کرد. این پک آماده نصب شامل چهار عدد سنسور چشمی پایرونیکس HQ درجه یک و یک دستگاه دزدگیر سیم کارتی SG8_S و باطری 4.5 آمپر تاریخ دار و کاور و بلندگو با کیفیت می باشد.

شما می‌توانید این ابزار را در مکان‌هایی مثل خانه و ویلا، محیط کار و فروشگاه نصب کنید و حتی وقتی از آنجا دور می‌شوید، خیال‌تان راحت باشد که دزدگیر مراقب همه خطرهای احتمالی هست. این وسیله اطمینان و آرامش شما را افزایش می‌دهد و شرایطی را برای یک زندگی راحت‌تر فراهم می‌کند. انواع دزدگیر اماکن دزدگیر مدل‌های بسیار مختلف و قیمت‌های متنوعی دارد که براساس بودجه و نیاز خود، می‌توانید محصولی مناسب خریداری کنید. در ادامه می‌توانید با بعضی از مدل‌های این محصول آشنا شوید. دزدگیرهای ساده یکی از مدل‌های موجود است که نسبت به دزدگیر تصویری، قیمت پایین‌تری دارد. این محصول را می‌توانید به راحتی در مکان‌های مورد نظر نصب کنید و از خطرها دور بمانید. ابزار مورد نظر می‌تواند حرکت‌ اشیاء را تشخیص دهد و در صورت هرگونه حرکت در زمان عدم حضور شما، آن را اطلاع دهد. این وسیله دارای یک آژیر برای اطلاع‌رسانی است که در صورت تشخیص حرکت، به صدا در می‌آید و شما را باخبر می‌سازد. این وسیله با ارسال پیامک، شما و افراد مشخص‌شده را از دزدی با خبر می‌سازد و پیش از وقوع حادثه، خطر را دور می‌سازد. دزدگیر تصویری پیشرفته‌تر است و برای اماکن مهمی مثل بانک‌ها نیز استفاده می‌شود. این وسیله دارای سنسورهای بسیار قوی و دقیق است که امکان رصد کردن مکان مورد نظر را فراهم می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از گوشی همراه خود، آنجا را تحت نظر بگیرید و از رفت‌وآمدهای مشکوک باخبر شوید. دوربین این محصول دارای قابلیت دید ۳۶۰ درجه و امکان ضبط تصاویر روی حافظه جانبی است. به این شکل شما می‌توانید به همه اطلاعات دسترسی داشته باشید. سیستم مورد نظر دارای باتری و بعضی از مدل‌ها دارای برق اضطراری است. بعضی از مدل‌ها دارای ویژگی تشخیص دود و تشخیص حرکت به‌صورت هم‌زمان هستند. به این صورت شما می‌توانید در صورت ایجاد دود و احتمال آتش‌سوزی، زود باخبر شوید و از ایجاد آن جلوگیری کنید. محصول مورد نظر نیازهای متعدد شما را برطرف می‌سازد و محیطی ایمن و به دور از هرگونه خطر ایجاد می‌کند تا بتوانید با آرامش خاطر زندگی کنید. برندهای تولیدکننده دزدگیر اماکن از جمله بهترین برندهایی که در زمینه ساخت و تولید دزدگیر و سیستم‌های امنیتی فعالیت دارند می‌توان به کلاسیک Classic، فایروال FIREWALL، جی ام کا GMK، آنیک Anik، پارادوکس Paradox و گپ Gap اشاره کرد. برندهای مورد نظر دارای کیفیت عالی هستند و محصولات بسیار متنوعی برای نیازهای مختلف تولید کرده‌اند.

دزدگیر منزل سایلکس SILEX در تبریز 

مدل SG8 s دزدگیر منزل سایلکس مدل SG8 s جدیدترین محصول شرکت سایلکس و مدل ارتقا یافته +SG7 است.این دستگاه با کیفیت و امکانات بالا در بین محصولات دزدگیر اماکن ایرانی جایگاه ویژه ای دارد.سایلکس SG8 s دارای صفحه نمایش برای انجام تنظیمات بوده و با 5 زون امکان اتصال سنسورهای سیمدار و بیسیم را دارد.از امکانات خوب این دستگاه داشتن رله فرمان برای روشن و خاموش کردن لوازم برقی است که با نرم افزار و ارسال پیامک قابل انجام است.دزدگیر اماکن سایلکس SG8 s علاوه بر پخش صدای آژیر از طریق پیامک و تماس تلفنی شمارا از وقایع مطلع میکند. دزدگیر منزل سایلکس SG8 s در تبریز قابلیت نصب ریموت کنترل و چشمی های حرکتی بیسیم هاپینگ کد را دارد،که باعث میشود امنیت دستگاه بالا برود.سایلکس جز برندهای محبوب و پرفروش بازار تبریز می باشد و توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند .این دستگاه دارای ۵زون یا ناحیه ای برا نصب سنسوره و یک عدد رله برای روشن و خاموش کردن لوازم برقی میباشد.این دزدگیر منزل کاملا ایرانی بوده و خدمات و پشتیبانی خوبی دارد. مشخصات فنی دارای ریموت Lenex Hopping Code – 433.92 MHz دارای ۵ زون با قابلیت تعریف هر زون به 8حالت قابلیت اعلام خطر از طریق SIM Card و خط ثابت ثبت ۹۹ واقعه آخر به همراه زمان و تاریخ وقوع هشدار قطع برق و کم شدن میزان شارژ باطری دارای یک عدد رله برای روشن و خاموش کردن لوازم برقی نصب سنسور بی‌سیم 433.92MHz با اعلام کاهش ولتاژ باطری ۲۴ ثانیه پیام قابل ضبط به صورت ۱ تا ۴ پیام مجزا

دزدگیر منزل کلاسیک Z4 ULTRA 64 PRO در تبریز

شرکت کلاسیک یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان سیستمهای حفاظتی و دزدگیر منزل در تبریز  است که از آوازه و شهرت بالایی در این صنعت برخوردار است و کمتر کسی هست که نام این برند خوش نام را نشنیده باشد.مدل Z4 کلاسیک جدیدترین مدل از سری دزدگیر های شرکت کلاسیک است که با دقت و عملکرد بالا توانسته جایگاه خوبی را دز بازار ایران به خود اختصاص دهد.این مدل قابلیت اتصال به تلفن کننده شهری و سیمکارتی را دارد تا توسط آن کامل شود. با اتصال پنل z4 کلاسیک به تلفن کننده سیم کارتی و شهری G1 کلاسیک ،در صورت سرقت هم زمان با آژیر کشیدن دزدگیر برقراری تماس و ارسال پیامک از طریق تلفن کننده انجام خواهد شد.همچنین کاربر میتواند از طریق تماس ، ارسال پیامک و یا کار با اپلیکیشن کلاسیک دزدگیر را از راه دور در هر نقطه از ایران کنترل کند و در صورت نیاز فعال و یا غیر فعال نماید. این دزدگیر منزل ایرانی دارای 4 زون برای اتصال به سنسور ها میباشد که میتوان انواع سنسور های سیمدار مانند چشمی حرکتی ،مگنت،لرزشی و یا دتکتور دود را به آن متصل کرد.همچنین بر روی این زونها میتوان چشمی حرکتی بیسیم را با فرکانس 433 مانند چشمی FOX2 کلاسیک کد دهی نمود.دزدگیر منزل کلاسیک قابلیت اتصال رله برای کنترل لوازم برقی را از راه دور دارد.بنابراین با اتصال یک رله خارجی به قیمت تریگ تلفن کننده G1 میتوان آن را از راه دور کنترل کرد. مزایای استفاده از دزدگیر کلاسیک کیفیت بالا:محصولات کلاسیک از بهترین قطعات و تکنولوژی روز دنیا بهره برده است‌ طراحی زیبا:دزدگیر کلاسیک دارای زیبا ترین طراحی در بین تمامی دزدگیرهای ایرانی می‌باشد که این دستگاه را به یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها تبدیل کرده است. قابلیت کنترل از راه دور:به کمک این قابلیت می‌توان دستگاه خود را از هر کجای ایران که باشید کنترل کنید پشتیبانی و خدمات پس از فروش:این محصول دارای دو سال گارانتی و پشتیبانی و خدمات ۲۴ ساعته از سوی شرکت کلاسیک می‌باشد.

دزدگیر اماکن زندگی کردن در شرایط ایمن و به دور از خطر دزدی، یکی از نیازهای انسان بوده و تمام تلاش وسایل ایمنی و تجهیزاتی مثل دزدگیر، در راستای برآورده کردن همین نیاز است. دزدگیر امکان یکی از تجهیزات ایمنی اولیه و بسیار کاربردی است که ایمنی را برای شما فراهم می‌سازد و خطر سرقت را دور می‌کند. شما می‌توانید این ابزار را در مکان‌هایی مثل خانه و ویلا، محیط کار و فروشگاه نصب کنید و حتی وقتی از آنجا دور می‌شوید، خیال‌تان راحت باشد که دزدگیر مراقب همه خطرهای احتمالی هست. این وسیله اطمینان و آرامش شما را افزایش می‌دهد و شرایطی را برای یک زندگی راحت‌تر فراهم می‌کند. انواع دزدگیر اماکن دزدگیر مدل‌های بسیار مختلف و قیمت‌های متنوعی دارد که براساس بودجه و نیاز خود، می‌توانید محصولی مناسب خریداری کنید. در ادامه می‌توانید با بعضی از مدل‌های این محصول آشنا شوید.   دزدگیرهای ساده یکی از مدل‌های موجود است که نسبت به دزدگیر تصویری، قیمت پایین‌تری دارد. این محصول را می‌توانید به راحتی در مکان‌های مورد نظر نصب کنید و از خطرها دور بمانید. ابزار مورد نظر می‌تواند حرکت‌ اشیاء را تشخیص دهد و در صورت هرگونه حرکت در زمان عدم حضور شما، آن را اطلاع دهد. این وسیله دارای یک آژیر برای اطلاع‌رسانی است که در صورت تشخیص حرکت، به صدا در می‌آید و شما را باخبر می‌سازد. این وسیله با ارسال پیامک، شما و افراد مشخص‌شده را از دزدی با خبر می‌سازد و پیش از وقوع حادثه، خطر را دور می‌سازد. دزدگیر تصویری پیشرفته‌تر است و برای اماکن مهمی مثل بانک‌ها نیز استفاده می‌شود. این وسیله دارای سنسورهای بسیار قوی و دقیق است که امکان رصد کردن مکان مورد نظر را فراهم می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از گوشی همراه خود، آنجا را تحت نظر بگیرید و از رفت‌وآمدهای مشکوک باخبر شوید. دوربین این محصول دارای قابلیت دید ۳۶۰ درجه و امکان ضبط تصاویر روی حافظه جانبی است. به این شکل شما می‌توانید به همه اطلاعات دسترسی داشته باشید. سیستم مورد نظر دارای باتری و بعضی از مدل‌ها دارای برق اضطراری است. بعضی از مدل‌ها دارای ویژگی تشخیص دود و تشخیص حرکت به‌صورت هم‌زمان هستند. به این صورت شما می‌توانید در صورت ایجاد دود و احتمال آتش‌سوزی، زود باخبر شوید و از ایجاد آن جلوگیری کنید. محصول مورد نظر نیازهای متعدد شما را برطرف می‌سازد و محیطی ایمن و به دور از هرگونه خطر ایجاد می‌کند تا بتوانید با آرامش خاطر زندگی کنید.  برندهای تولیدکننده دزدگیر اماکن از جمله بهترین برندهایی که در زمینه ساخت و تولید دزدگیر و سیستم‌های امنیتی فعالیت دارند می‌توان به کلاسیک Classic، فایروال FIREWALL، جی ام کا GMK، آنیک Anik، پارادوکس Paradox و گپ Gap اشاره کرد. برندهای مورد نظر دارای کیفیت عالی هستند و محصولات بسیار متنوعی برای نیازهای مختلف تولید کرده‌اند.

 دزدگیر اماکن سیمکارتی و خط ثابت آسا بنفش تبریز


سیستم دزدگیر اماکن یا intruder alarm system، یک سیستم نظارتی- حفاظتی- امنیتی است که برای جلوگیری از ورود سارقین و اعلام سرقت در اماکن صنعتی، تجاری، اداری و یا مسکونی در تبریز مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه عمل سیستم دزدگیر اماکن به گونه ای است که به محض ورود به حریم خصوصی و یا شکستن قفل، به صورت آژیر و هشدارهای امنیتی، تلاش برای سرقت را اعلام می کند. این سیستم بهترین کارایی را در مجتمع های مسکونی، کارگاه های تولیدی، کارخانجات صنعتی و واحدهای تجاری در تبریز دارد. کاربرد این سیستم امنیتی، محافظت از جان و مال ساکنان در مقابل سارقان و خرابکاران است.


شرکت بست آژیر یا همان ASA با دارا بودن واحدهای مختلف طراحی، تولید، کنترل کیفی، بازاریابی (فروش)، خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش کالاهای خود را با بسته بندی­ های ویژه درتبریزارائه می­ نماید. خیز ASA به منظور حضور در بازارهای داخلی وتبریز گامی موثر در صادرات کالای ایرانی است حضور در نمایشگاه های بین المللی و تخصصی داخلی، برگزاری سمینارهای علمی و تخصصی، ارتباط مداوم با نمایندگان و مشتریان از جمله فعالیت های ASA در بدست آوردن سهم بیشتر از بازار مصرف دزدگیر درتبریزمی باشد.

فروش ونصب پنل دزدگیر آسا در تبریز
فروش ونصب چشمی وزنی دزدگیر آسا درتبریز
فروش و نصب بلندگو دزدگیر آسا درتبریز
فروش و نصب مگنت دزدگیر اماکن آسا درتبریز
فروش و نصب چشمی پرده ای دزدگیر آسا درتبریز
فروش و نصب سنسور خطی فتوسل دزدگیر آسا در تبریز
فروش و نصب باطری دزدگیر آسا در تبریز
فروش و نصب سنسور ضربه یاشوک دزدگیر آسا درتبریز
فروش و نصب پیزو دزدگیر اماکن دزدگیر آسا در تبریز
فروش ونشب کاور بلتدگودزدگیر منزل آسا درتبریز
فروش ونصب سنسور دودی دزدگیر امکان درتبریز

شرکت آسا ASA درتبریز

بست آژیر (آسا) در سال ۱۳۸۵ در راستای تولید نسل اول دزدگیرها تحت نام الگانس فعالیت خود را آغاز نموده و امروز با هدف بروزرسانی تولیدات تخصصی خود نسل جدید دزدگیر تولیدی خود را تحت نام تجاری انحصاری و ثبت شده ASA راهی بازار تبریز نموده و سعی در افزایش سهم خود از بازار مصرف دزدگیردرتبریز داشته و تا امروز با بیش از بیست نمایندگی فروش در اقصی نقاط کشوروتبریز با افتخار بعنوان تولید کننده ایرانی با استفاده از جدید ترین روش ها و نرم افزارهای تولید با همکاری کادری متخصص و با تجربه در قسمت های تولید، پشتیبانی فنی و همچینین استفاده از اساتید مجرب دانشگاههای معتبر داخلی و خارجی با جدیدترین روش های علمی روز دنیا در جهت برند سازی و حضور در بازار تبریزو همچنین رضایت مشتری بعنوان محور اصلی فعالیت می نماید. ضمنا تضمین کیفیت کالای ایرانی ASA با ضمانت ۲ ساله و تعویض بلاشرط و خدمات مادام العمر از راه کارهای ایجاد اطمینان در مشتریان و مصرف کنندگان محترم درتبریز محصولات این شرکت می باشد.

درباره سیستم امنیتی دزدگیر اماکن درتبریز

انواع مختلف سیستم دزدگیر اماکن در تبریز با کاربردهای متفاوت برای مواقع ضروری تولید شده است. برخی از سیستم های دزدگیر مجهز به سیستم هشدار دهنده آتش و یا دوربین مداربسته هستند. طراحی برخی از سیستم های دزدگیر نیز به گونه ای است که امکان نصب بر روی درب های ورودی و اتصال به جریان برق را دارا می باشند. درب های شوک دار می توانند علاوه بر شناسایی ورود غیر قانونی، با جریان برق، مانع از فعالیت سارقین شوند. تنوع بالای سیستم دزدگیر اماکن موجب شده تا امکان استفاده در هر فضایی را داشته باشد.

بخشی از توانایی ها دزدگیر آسا سری بنفش بشرح ذیل می باشد:

کنترل از راه دور، ۵ زون (۵ منطقه)، کدلرنینگ، شارژ اتوماتیک، مدار آژیر پر قدرت، آژیر داخلی (سیرن فلاشر)، هشدار قطع برق، دیپ سوئیچ(جهت برنامه ریزی)، زون ۲۴ ساعته، زون بی سیم، فرمان درب بازکن مستقل، حالت نیمه فعال، حافظه آلارم، دینگ دانگ قابل کنترل (بلندگوی داخلی)، امکان با صدا و بی صدا شدن بلندگوی خارجی و …

دزدگیر آسا-بنفش

مشخصات پکیج

دزدگیر اماکن سیمکارتی و خط ثابت آسا بنفش ۲۰۱۹ دارای یک عدد دستگاه پنل مرکزی، یک عدد تلفن کننده سیم کارتی و تلفن کننده خط ثابت (داخل پنل) و دو عدد ریموت می باشد. از مهمترین ویژگی های پنل سیم کارتی ASA می توان به تماس از طریق سیم کارت و تلفن، گزارش گیری، قابلیت ارسال پیامک فارسی و … اشاره کرد. این دزدگیر با قیمتی عالی، می تواند نیاز شما را از داشتن یک سیستم امنیتی خوب در محل کار یا زندگی تان درتبریز برطرف کرده و محیطی امن و ایمن را برایتان به ارمغان آورد.
فروش و نصب دزدگیر اماکن در تبریز
فروش بلندگو دزدگیر اسا در تبریز
فروش چشمی دزدگیر آسا در تبریز
فروش پیزو آسا در تبریز
فروش پنل آبی و بنفش اسا در تبریز
فروش باطری دزدگیر اماکن در تبریز

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر