دوربین مداربسته فراگستردرتبریز

دوربین مداربسته فراگستردرتبریز

851 0

دوربین مداربسته فراگستردرتبریز

دوربین مداربسته تبریز

پیش از خرید دوربین مدار بسته در تبریزاین محتوا را بخوانید !


جامعه ما با سرعت بالایی در حال تغییر است و افراد ناگزیر به تبعیت از این دگرگونی هستند. استفاده از سیستم نظارت تصویری تا چند سال پیش در تبریز امری غیر ضروری برای بسیاری از اقشار جامعه به شمار می رفت اما امروز کمتر شخص و محلی درتبریز را می بینیم که خود را به استفاده از سیستم مدار بسته بی نیاز بدانند.

متاسفانه عدم آگاهی افراد در خرید دوربین مدار بسته در تبریزاغلب باعث تصمیمات شتاب زده و اشتباه می شود . در این قسمت از مجله ایران سکوریتی برخی از مهمترین مواردی که پیش از خرید دوربین مدار بسته درتبریز باید به آن توجه کنید را توضیح می دهیم.



انتخاب سیستم مدار بسته مناسب
اگر شما بودجه مناسب برای خرید دوربین مدار بسته درتبریز دارید و اولویت اول شما ، کیفیت تصویر دوربین مدار بسته است ، سیستم مدار بسته تحت شبکه را انتخاب کنید . کیفیت بالای تصاویر و امکان توسعه در آینده از جمله مهمترین ویژگی های مهم دوربین های تحت شبکه است.

در صورتی که بودجه برای شما در درجه اول اهمیت قرار دارد ولی در عین حال کیفیت تصویر هم برایتان مهم است، سیستم مدار بسته اچ دی را انتخاب کنید . کیفیت تصویر مناسب و قیمت مطلوب از مهمترین ویژگی های دوربین های اچ دی می باشد .

برخی از مشتریان درتبریزتنها به دنبال ماکت دوربین مدار بسته هستند ، این افراد اغلب توسط سازمان های بازرسی صنف خود تحت فشار هستند تا کسب و کار خود را به سامانه دوربین مدار بسته ، مجهز کنند اما هنوز به اهمیت این مهم واقف نشده اند ، از اینرو به دنبال حداقل هزینه برای نصب دوربین هستند . این افراد می توانند از سیستم مدار بسته آنالوگ استفاده کنند . کیفیت تصویر و قیمت بسیار پایین از ویژگی های دوربین مدار بسته آنالوگ است .


جانمایی دوربین مدار بسته
جانمایی مناسب دوربین های مدار بسته در محل باعث می شود تا افراد بتوانند با هزینه کمتری یک سامانه نظارتی مطلوب داشته باشند. استفاده از دوربین مناسب با توجه به محل نصب ، ارتفاع نصب درست ، کابل کشی اصولی و محل قرار گرفتن دستگاه ضبط از جمله مهمترین مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد .

انتقال تصویر
برند دوربین مدار بسته مناسبی را انتخاب کنید تا بتوانید با خیال آسوده از امکانات و ویژگی های تجهیزات و نرم افزار های آن استفاده کنید . یکی از قابلیت های مهم ، امکان انتقال تصویر دوربین مدار بسته می باشد . انتقال تصویر به شیوه P2P و آی پی استاتیک دو نمونه از مهمترین روش هاست. توصیه می شود که برند مناسب را با توجه به امکان انتقال تصویر دوربین هایش انتخاب نمایید .

گارانتی و وارانتی
گارانتی و خدمات پس از فروش در حوزه مدار بسته ، پاشنه آشیل سیستم است. از این رو شرکت و برندی را انتخاب کنید که بهترین گارانتی و خدمات پس از فروش درتبریزرا ارائه کند . موجودی محصول ، طرز برخورد مناسب پرسنل ، راستی در گفتار و درستی در رفتار ، علم و دانش فنی بالا و بسیاری موارد دیگر را در انتخاب یک شرکت و برند مدار بسته صحیح مورد استفاده قرار بدهید .



نصب و آموزش دوربین مداربسته در تبریز
فروش و نصب دوربین مداربسته در تبریز
خدمات پشتیبانی دوربین مداربسته در تبریز

نصب و تنظیم درست یک سیستم مدار بسته می تواند عملکرد آن را بیش از ۵۰% ارتقا بدهد. بسیاری از سیستم های نظارت تصویری به علت عدم رعایت اصول نصب صحیح با مشکل مواجه می شوند و در این میان تنها مشتری سیستم ایمنی ضرر می کند از این رو انتخاب یک نصاب حرفه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

علاوه بر نصب سیستم مدار بسته ، آموزش سیستم و نحوه عملکرد آن نیز بسیار با اهمیت است . در واقع زمانی نصب و راه اندزی سیستم نظارت تصویری به اتمام می رسد که مشتری بتواند عملیات مشاهده تصویر زنده و ضبط شده و جستجو در تصاویر ضبط شده را به تنهایی انجام دهد و این یعنی نیاز به آموزش نصب و تنظیم دوربین مدار بسته بسیار با اهمیت است .

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر