دوربین مداربسته داهوا درتبریز ۰۹۱۴۷۵۷۵۲۲۸_۳۳۸۵۱۴۶۸

دوربین مداربسته داهوا درتبریز ۰۹۱۴۷۵۷۵۲۲۸_۳۳۸۵۱۴۶۸

1214 0

دوربین مداربسته داهوا درتبریز ۰۹۱۴۷۵۷۵۲۲۸_۳۳۸۵۱۴۶۸

قیمت نمایندگی دوربین مداربسته داهوا تبریز

دوربین مداربسته داهوا درتبریز جزء برندهای محبوب  و با کیفیت و قیمت مناسب می باشد و هر مشتری از دوربین مداربسته داهوا در تبریز استفاده کرده  است رضایت دارد.

دوربین داهوا درتبریز با قیمت مناسب به فروش می رسد وبرایه هر مصرف کننده ای  محصول دارد .

دوربین مداربسته داهوا درتبریز را از شرکت معتبر خرید می توان کرد.

نصب دوربین مداربسته درتبریز را به نصابان حرفه بسپارید  تا استاندارها را درزمینه  نصب و راه اندازی دوربین مداربسته  داهوا را رعایت کنند.

قیمت داهوا به نسبت دیگر مارک های دوربین مداربسته درتبریز به صرفه است ؟
محصولات داهوا درتبریز دارای تنوعی بسیار وسیع از نظر کیفیت و قیمت هستند . اگر شما به دوربین های حرفه ای چند ده میلیون تومانی نیاز دارید داهوا آن را برای شما ساخته است و اگر به دوربین مداربسته معمولی ارزان قیمت درتبریز نیاز دارید در آن حالت نیز داهوا را می توانید انتخاب کنید . در واقع داهوا با توجه به مشتریان درتبریز انواع دوربین های سری اقتصادی , سری عمومی و سری حرفه ای را طراحی و ارائه کرده . قیمت دوربین مداربسته داهوا درتبریز معمولا در سری اقتصادی , کمتر از مدل های دیگر است. امکانات دوربین یا دستگاه سری اقتصادی نیز محدودتر از انواع دیگر در برند داهوا است. سری حرفه ای دوربین مداربسته داهوا نیز شامل انواع دوربین های شبکه 2 تا 12 مگاپیکسل است.


کیفیت دستگاه و دوربین داهوا چگونه است؟
در واقع کیفیت یک دوربین مداربسته به فاکتور های بسیاری در مورد آن دوربین اشاره دارد. کیفیت سخت افزاری , کیفیت تصویر در شرایط نوری مطلوب , کیفیت تصویر در تاریکی , کیفیت مقاومت بدنه در برابر ضربه , کیفیت عایقی بدنه در برابر نفوذ مایعات و رطوبت و بسیاری از پارامتر های دیگر زیر مجموعه معنای کلیه واژه کیفیت هستند.



کیفیت تصویر دوربین مداربسته داهوا
شرکت داهوا محصولات متعدی را با کیفیت های مختلف وارد بازارتبریز کرده. جهت دستیابی یک دوربین مداربسته به کیفیت های بالا باید تک تک اجزاء سیستم دوربین از جمله لنز , چیپ تصویر , سنسور تصویر , دیافراگم و... به بهترین وجه ممکن کنار یکدیگر چیده شده و بالاترین بازدهی را داشته باشند.

دوربین های مداربسته داهوا درتبریزاز نظر مگاپیکسل در رنج گسترده ای از دوربین های 1 مگاپیکسل تا دوربین های 24 مگاپیکسل قرار دارند. از نظر لنز دارای انواع لنز های ثابت , متغیر و موتور دار هستند و از نظر دید در شب نیز گسترده ی بسیاری از دوربین های دید در شب با مادون قرمز یا بوسیله ی تقویت نور را شامل می شوند.

تا اینجا دریافتیم که واژه کیفیت در مورد دوربین مداربسته درتبریز بسیار نسبی بوده و بستگی به میزان هزینه و انتظار مصرف کننده از دوربین مداربسته دارد. با توجه به اینکه داهوا دارای انواع دوربین های حرفه ای , عمومی و اقتصادی است می توان گفت مصرف کننده درتبریزحق انتخاب گسترده ای بین دوربین های ارزان قیمت با کیفیت خوب و گران قیمت با کیفیت عالی دارد.

کیفیت سخت افزار دوربین داهوا
کیفیت سخت افزار یک دوربین مداربسته ددتبریز شامل کیفیت قطعات الکترونیکی و کیفیت بدنه و عایق بندی است.

معیار سنجش کیفیت قطعات سخت افزاری یک محصول , میزان خرابی آن و مدت زمان عمر مفید قطعه است . برد های الکترونیکی بکار رفته در دستگاه های داهوا و دوربین های داهوا بسیار مقاوم هستند و خرابی بسیار پایینی داشته اند بصورتی که در ابتدای ورود داهوا به بازار تبریز, شرکت های گارانتی کننده 12 ماه این محصولات را ضمانت می کردند اما در حال حاضر گارانتی محصولات داهوا 24 ماهه و 36 ماهه است.



از لحاظ کیفیت بدنه نیز داهوا نمره خوبی دریافت می کند و اکثر دوربین های داهوا در برابر نفوذ مایعات و ضربه بسیار مقاوم هستند. بدنه های آلومینیومی و پلاستیکی دوربین های داهوا احتمال پوسیدگی را صفر کرده و از برد های الکترونیکی داخل دوربین به خوبی محافظت می نمایند.فروش

و نصب دوربین داهوا در تبریز

معرفی دوربین داهوا کمپانی داهوا با وجود چینی بودن، توانسته با معرفی کیفیت و قابلیت های محصولات خود، داهوا را جهانی کند. سهم بزرگی از بازار جهان وتبریز بعد از برند رقیب هموطن خود یعنی هایک ویژن به دوربین مداربسته داهوا درتبریز اختصاص یابد. تنوع محصول هم از نظر شکل و ظاهر آن و هم از جهت تکنولوژی های به  کار رفته موجب شده است تا بسیاری از سلایق و نیازهای کاربران درتبریز پاسخ داده شود. به طور کلی محصولات داهوا درتبریزدر دو تکنولوژی آنالوگ HD (HDCVI) و تحت شبکه  تولید می شوند. هر کدام از این مجموعه شامل انواع دوربین های مداربسته دام، بولت، اسپیددام و… است. در بخش تولید دستگاه های ضبط کننده نیز DVR، XVR و NVR را در انواع 4، 8، 16، 32 و 64 کانال را خواهید یافت.

دوربین مداربسته داهوا درتبریز یکی از چند برند معتبری است که توسط شرکت فاراد به مشتریان تبریز عرضه می شود. داهوا فاراد  تنها خدمات فروش دوربین مداربسته درتبریز را بر عهده ندارد بلکه شما می توانید خدمات نصب و راه اندازی سیستم های داهوا درتبریز را نیز از این شرکت درخواست کنید. مشاوره رایگان و آموزش از دیگر خدماتی است که توسط مجموع فاراد ارائه می شود.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر