دزدگیر اماکن سایلکس silex در تبریز ۰۹۱۴۷۵۷۵۲۲۸-۳۳۸۵۱۴۶۸

دزدگیر اماکن سایلکس silex در تبریز ۰۹۱۴۷۵۷۵۲۲۸-۳۳۸۵۱۴۶۸

771 0

دزدگیر اماکن سایلکس silex در تبریز ۰۹۱۴۷۵۷۵۲۲۸-۳۳۸۵۱۴۶۸

شرکت نصب و فروش گارانتی تعمیر دزدگیر اماکن در تبریز

تاریخچه دزدگیر اماکن در جهان 
دزدگیر اماکن اختراع شده دارای چه عملکردی بوده در گذشته کشور اروپا، مردم با استفاده از سگ و پرندگان اهلی از محیط پیرامون خود محافظت می کردند.  سگ ها با ایجاد سرو صدا و پرندگان با به هم زدن بال هایشان، افراد را از حضور افراد غریبه آگاه می کردند. اما آگوست راسل کشف کرد که چگونه با استفاده از نیرو الکتریسیته، زنگ و آهنربا می تواند یک سیستم هشدار دهند از ورود افراد مزاحم و سرقت جلوگیری کند.  اساس کلی کار دزدگیر اماکن بر مبنای بسته شدن مدار الکتریکی بود که تمامی پنجره و درب ها به صورت موازی به سیستم حفاظتی متصل بودند و با باز شدن هر یک از آنان مدار الکتریکی بسته و با ایجاد یک جریان سریع و ناگهانی در مدار، سبب ارتعاش در آهنربا می شد و آلارم هشدار را به صدا می آورد که نیرو جنبشی تولید شده توسط آهنربا با استفاده از چکش به کاسه برنجی منتقل می شود و این موضوع باعث به صدا زنگ هشدار و فرار سارق می شد
آشنایی با آگوستون راسل مخترع دزدگیر منزل همانطور که در پاراگراف بالاتر توضیح دادیم، اختراع دزدگیر در سال 1853 تولید و به ثبت رسید، یعنی این موضوع بر می گردد به حدود 170 سال پیش در قرن 19 میلادی، 21 ژوئن باز می گردد. راسل پاپ، در سامرویل بوستون ساکن بود که برای اولین بار توانست سیستم حفاظتی مدرن را به ثبت برساند. اما راسل بعد از گذشت یک سال به بیماری حصبه مبتلا شد که این موضوع باعث شد که امتیاز اختراع خود را به اوین هولمز به فروش برساند
تاسیس کمپانی سیستم حفاطتی توسط چه کسی بود اودین هولمز در سال 1857 امتیاز اختراع دزدگیر منزل را از راسل خریداری کرد. از نظر هولمز همه سارقین جهان در نیویورک زندگی می کنند و تصمیم گرفت تجارت خود را در این شهر آغاز کند. او اولین بنیان گذار کمپانی تولید کننده سیستم حفاظتی جهان بود و بعد شرکت خود را به نام حفاظت الکتریکی هولمز ثبت کرد. هولمز فرد بسیار زیرکی بود که توانست با استفاده چاپ آگهی و تلگراف، محصول خود را به همه مرد معرفی و اعتماد آنان را جلب کند. مردم علاقه بسیاری به تکنولوژی تلگراف داشتند و این موضوع باعث شد سیستم حفاظتی به طور گسترده به مردم معرفی شد و مورد توجه عموم قرار گرفت، سپس کسب و کار هولمز بسیار گسترش پیدا کرد.   جعبه تماس های اضطراری در دزدگیر اماکن مرد جوانی به نام ادوارد کالاهان در سومین نقطه، تاریخچه سیستم حفاظتی طلوع کرد که سال 1867 شرکتی برای تولید سهام،  از طرف تلگرام را تاسیس کرد. اما رئیس شرکت در یک شب توسط سارقی ربوده شد؛ این شوک حادثه به قدری بود که ادوارد برای جلوگیری از بروز چنین حادثه ای، طرحش را برای رئیس خود و اطرافیانش اجراء کرد. دزدگیر اماکنی که در آن دوران تولید شده، شامل یک زنگ، چندین کلید برای متصل شدن به منازل یک دیگر و جعبه تماس اضطراری بود اما برای هر جعبه یک زنگ خاص تعبیه شده که قابلیت تفکیک از یک دیگر را دارند.
کارایی این سیستم حفاظتی به صورتی بوده که اگر زنگ خانه A به صدا در می آمد منازل B و C متوجه این قضیه می شدند که در خانه A احتمال سرقت وجود دارد. کالاهان شهر نیویورک را به چند دسته تقسیم کرد که همه آنان را به منبع اصلی ایستگاه پلیس متصل کرد. وی در سال 1871 از شرکت تلگراف منطقه امریکا که کمپانی بسیار موفقی بود برای پیشبرد اهداف خود در خواست کمک کرد. جعبه تماس اضطراری کالاهان برای پلیس، خدمات آتش نشانی و دیگر خدمات پیام رسان کارایی بسیاری داشت. کمپانی تماس با تلفن و تلگراف درسال 1905 تجارت هولمز را خریداری کرد که به  سیستم هشدار دهنده اضطراری آتش نشانی متصل کرد. بعد از گذشت 65 سال حسگر حرکتی را با استفاده از امواج فراصوت معرفی کردند که درب های جدیدی در دنیای صنعت دزدگیر منزل گشوده شد.   ارتقا سیستم حفاظتی از چه تاریخی بوده رفته رفته با پیشرفته تر شدن تکنولوژی و علم، در صنعت سیستم های حفاظتی توسط افرادی مانند: جرف اف میلیکن، که باعث پیشرفت چشمگیر سیستم حفاظتی شد. میلیکن سال 1859 بر سیستم دزدگیر آلارم مخصوص قرار داد که به صورت جداگانه بر پنجره و درب ها و ورودی اصلی متصل می شدند. همچنین این شخص توانست قابلیت خاموش و روشن کردن دزدگیر را با استفاده از ساعت بدون استفاده از دست فعال و غیر فعال کند.   سخن آخر تاریخچه دزدگیر منزل بعد از اختراع اولین سیستم حفاظتی و پیشرفت تحولاتی که طی این چندین سال به پیشرفته ترین حالت خود رسیده است. در قرن بیستم تغییرات بسیار اساسی و عمده در تکنولوژی دزدگیر ها به وجود آمد که بسیار همه گیر شد، که کاربر توانست با استفاده از گوشی هوشمند همراه،  از راه دور توانسته سیستم حفاظتی را  تحت کنترل خود در بیاورد. که در صورت تشخیص خطر با ارسال پیامک و تماس با شماره هایی که روی حافظه آن ذخیر شده است تماس و اعلام وضعیت می کند. البته لازم به ذکر بوده دزدگیرهای فایروال به صورت بی سیم تولید شده که سارق نتواند با قطع کابل برق سیستم حفاظتی را از کار بیاندازد.
پرسش  و پاسخ 
از چه نوع دزدگیری برای منزل خود استفاده کنیم؟ دزدگیرهای منزل سیمکارتی به روزترین و پرفروش ترین دستگاه ها هستند و قابلیت های بالایی را در اختیار شما قرار می دهند.
از چه نوع سنسورهایی برای داخل منزل استفاده کنیم؟ با توجه به موقعیت هر مکان می توان از چشم های حرکتی ، مگنت ها ، سنسور لرزشی و دتکتوردود در هر خانه بصورت ترکیبی استفاده کرد.نظر کارشناس نصب در این زمینه بسیار مهم است.
آیا دزدگیرها بیسیم هستند؟ بله تمام دزدگیرها می توانند سنسورهای باسیم و بی سیم را ساپورت کنند. سنسورهای بیسیم با توجه به داشتن باطری نیاز به نگهداری و توجه بیشتری دارند.
برای فضای باز مانند حیاط و باغ از چه دزدگیری استفاده کنیم؟ در نوع دزدگیر تفاوتی ندارد اما برای فضای باز باید از چشمی های وزنی محیط بیرونی که نور خورشید و حرکت درخت ها باعث تحریک آنها نمی شود استفاده کنیم. می توان از سنسور خطی نیز برای فضای باز استفاده کرد. اگر حیوان خانگی داشته باشیم می توانیم دزدگیر منزل نصب کنیم؟ بله اما اگر از چشمی حرکتی استفاده کنیم باید از نوع وزنی باشد تا حرکت حیوان خانگی باعث فعال شدن دزدگیر نشود.
آیا دزدگیرهای اماکن خطا دارند؟ خیر.فقط در صورتی که سنسورها و یا دستگاه دزدگیر خراب باشند خطا و آلارم کاذب ایجاد می شود. که می توان آنهارا رفع کرد. البته در سنسورهای بیسیم ضعیف شدن باطری هم می تواند باعث ایجاد خطا شود. آیا دزدگیر اماکن را می توان از راه دور کنترل کرد؟ بله توسط اپلیکیشن و یا ارسال پیامک می توان دزدگیر منزل را از هر نقطه از کشور کنترل کرد و آن را فعال نمود.
گارانتی و خدمات پس از فروش چگونه است؟ برای گارانتی و خدمات پس از فروش  از فروشگاه های معتبر خریداری کنید .
اهمیت دزدگیر اماکن 
زندگی کردن در شرایط ایمن و به دور از خطر دزدی، یکی از نیازهای انسان بوده و تمام تلاش وسایل ایمنی و تجهیزاتی مثل دزدگیر، در راستای برآورده کردن همین نیاز است. دزدگیر امکان یکی از تجهیزات ایمنی اولیه و بسیار کاربردی است که ایمنی را برای شما فراهم می‌سازد و خطر سرقت را دور می‌کند. شما می‌توانید این ابزار را در مکان‌هایی مثل خانه و ویلا، محیط کار و فروشگاه نصب کنید و حتی وقتی از آنجا دور می‌شوید، خیال‌تان راحت باشد که دزدگیر مراقب همه خطرهای احتمالی هست. این وسیله اطمینان و آرامش شما را افزایش می‌دهد و شرایطی را برای یک زندگی راحت‌تر فراهم می‌کند. انواع دزدگیر اماکن دزدگیر مدل‌های بسیار مختلف و قیمت‌های متنوعی دارد که براساس بودجه و نیاز خود، می‌توانید محصولی مناسب خریداری کنید. در ادامه می‌توانید با بعضی از مدل‌های این محصول آشنا شوید.   دزدگیرهای ساده یکی از مدل‌های موجود است که نسبت به دزدگیر تصویری، قیمت پایین‌تری دارد. این محصول را می‌توانید به راحتی در مکان‌های مورد نظر نصب کنید و از خطرها دور بمانید. ابزار مورد نظر می‌تواند حرکت‌ اشیاء را تشخیص دهد و در صورت هرگونه حرکت در زمان عدم حضور شما، آن را اطلاع دهد. این وسیله دارای یک آژیر برای اطلاع‌رسانی است که در صورت تشخیص حرکت، به صدا در می‌آید و شما را باخبر می‌سازد. این وسیله با ارسال پیامک، شما و افراد مشخص‌شده را از دزدی با خبر می‌سازد و پیش از وقوع حادثه، خطر را دور می‌سازد. دزدگیر تصویری پیشرفته‌تر است و برای اماکن مهمی مثل بانک‌ها نیز استفاده می‌شود. این وسیله دارای سنسورهای بسیار قوی و دقیق است که امکان رصد کردن مکان مورد نظر را فراهم می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از گوشی همراه خود، آنجا را تحت نظر بگیرید و از رفت‌وآمدهای مشکوک باخبر شوید. دوربین این محصول دارای قابلیت دید ۳۶۰ درجه و امکان ضبط تصاویر روی حافظه جانبی است. به این شکل شما می‌توانید به همه اطلاعات دسترسی داشته باشید. سیستم مورد نظر دارای باتری و بعضی از مدل‌ها دارای برق اضطراری است. بعضی از مدل‌ها دارای ویژگی تشخیص دود و تشخیص حرکت به‌صورت هم‌زمان هستند. به این صورت شما می‌توانید در صورت ایجاد دود و احتمال آتش‌سوزی، زود باخبر شوید و از ایجاد آن جلوگیری کنید. محصول مورد نظر نیازهای متعدد شما را برطرف می‌سازد و محیطی ایمن و به دور از هرگونه خطر ایجاد می‌کند تا بتوانید با آرامش خاطر زندگی کنید.  برندهای تولیدکننده دزدگیر اماکن از جمله بهترین برندهایی که در زمینه ساخت و تولید دزدگیر و سیستم‌های امنیتی فعالیت دارند می‌توان به کلاسیک Classic، فایروال FIREWALL، جی ام کا GMK، آنیک Anik، پارادوکس Paradox و گپ Gap اشاره کرد. برندهای مورد نظر دارای کیفیت عالی هستند و محصولات بسیار متنوعی برای نیازهای مختلف تولید کرده‌اند
دزدگیر منزل
طی تحقیقاتی که چند سال پیش شکل گرفت مشخص شد که 45% از سرقتها در طول شب و 55% آنها در طول روز رخ داده بودند که 35% از سرقت ها در بین ساعات اول صبح تا بعد ازظهر اتفاق افتاده اند یعنی زمانی که اکثر افراد سرکار هستند و در خانه نیستند. همچنین گزارشات مشخص کردند که اکثر این سرقتها از طریق درب ورودی رخ داده اند پس نتیجه این است که اکثر منازل از امنیت و تجهیزات کافی جهت محافظت برخوردار نیستند. نصب و استفاده درست و صحیح از این دزدگیرها درصد امنیت خانه یا محل کار را بطور چشم گیری افزایش میدهند. با نصب یک دزدگیر اماکن در یک محیط سنسور بکار رفته شده مسئولیت تشخیص و شناسایی حرکت را برعهده دارد. یعنی زمانی که یک شخص غیرمجاز وارد محیط شود سنسور حرکت او را سریع تشخیص میدهد و این اعلام سرقت را به مرکز کنترل دزدگیر ارسال میکند. مرکز کنترل دزدگیر با پردازش این اطلاعات به آژیر دستور به صدا در آمدن میدهد و سریعا هشدار اعلام سرقت را از طریق پیامک و تلفن با صاحب ملک ارسال میکند. امروزه از این محصولات در اصناف و اماکن مختلف مانند ساختمانهای مسکونی-تجاری -مغازه های کوچک و بزرگ- بانکها و هتل ها و جواهر فروشی ها استفاده میشود. صحبت ما این است که برای محافظت از منزل- محل کار و املاک ابتدا ورودی های انها را با تجهیزات مناسب مجهز کنید. مانند درب های ضد سرقت-نرده های حفاظتی برای پنجره و استفاده از قفل های مطمئن. سپس آن مکان را به دوربین و دزدگیر مجهز کنید در این حالت با خیال راحت خانه و ویلای خود را ترک کنید و دیگر نگران دارایی های خود نباشید. اگر صاحب باغی هستید ما پیشنهاد میکنیم که حتما از دزدگیر اماکن و سنسور در باغ استفاده کنید چرا که دزدگیر باغ میتواند براحتی از آنجا محافظت کند و واقایاع را با زمان و تاریخ دقیق به شما اطلاع دهد. و یا اگر صاحب کسب و کار و مغازه ای هستید حتما بی درنگ  یک دزدگیر مغازه تهیه و راه اندازی کنید چرا که بصورت اصولی از دارایی شما محافظت میکند. چرا که این دستگاه ها در نبود شما ورود و خروج غیر مجاز و سارق را تشخیص میدهند و سریعا اعلام هشدار میکنند. برای مثال شما با نصب یک دستگاه دزدگیر اماکن در منزل خود میتوانید ورود و خروج و نفوذ به منزل را کنترل کنید. فرض کنید که در نبود شما سارقی قصد وارد شدن به منزل را دارد بمحض ورود و حرکت شخص در نزدیک منزل سنسور نصب شده حرکت را تشخیص داده و سریعا اعلام سرقت میکند و آژیر بصدا درمیاید در این هنگام سارق با صدای بلند آژیر شوکه میشود و پا به فرار میگذارد. همانطور که میدانید صدای آژیر تمرکز را از سارق میگیرد و اجازه نمیدهد که کاری جزء فرار به ذهن سارق برسد. دزدگیر منزل چی بخرم؟ شاید این سوال شما هم باشد که بهترین دزدگیر منزل کدام است و از کدام برند میباشد؟ حال شما که به اینجا سر زده اید مطمئنن یا به دنبال پیشرفته ترین دزدگیر منزل هستید یا بهترین دزدگیر اماکن. در این بخش از مقاله ما به چند برند سرشناس و معتبر دزدگیر اماکن مبپردازیم که بهترین دزدگیر اماکن را با بالاترین قابلیت ها روانه بازارها کرده اند.
نقد و بررسی ۳ برند برتر دزدگیر اماکن و دزدگیر منزل در ایران  وتبریز
 
همانطوری که میدانید توی سال های اخیر سرقت از اماکن (طلا فروشی‌ها، بانک‌ها، منازل، اماکن تجاری و …) به اوج خودش رسیده و این باعث شده سیستم های حفاظتی و امنیتی ببیشتر از قبل مورد استفاده قرار بگیرند. اما یک معضل هم بین مردم وجود داره که چه نوع سیستمی و از چه برندی استفاده کنند که بعدها دچار مشکل نشه و خطای سیستمی نداشته باشه و طوری نباشه که وجودش از نبودش معضل بیشتری داشته باشه. ما طبق بررسی هایی که در این چند سال اخر داشتیم مردم معمولا دزدگیرهایی رو استفاده میکنند که کیفیت بالایی دارند و همچنین عمر بالایی نسبت به بقیه دزدگیر ها بعضی هم یک دوست دارند سیستم دزدگیر اماکن مورد استفاده در مکان خاص دارای کاربری راحت و بدون خطا باشه. ما تمام این موارد رو در نظر گرفتیم و علاوه بر این موارد عمومی به موارد تخصصی هم اشاره کردیم و میخواییم بهترین برند دزدگیر اماکن و دزدگیر منزل در ایران وتبریز رو تشریح و بررسی کنیم.
لیست 3 برند برتر دزدگیر اماکن در ایران
1.دزدگیر اماکن سایلکس
2.دزدگیر  اماکن آنیک.   
3.دزدگیر اماکن کلاسیک 
۱. بررسی دزدگیر اماکن سایلکس SILEX درتبریز
صنایع الکترونیک سایلکس با بیش از ۲۰ سال سابقه درعرصه تولید سیستم‌های حفاظتی اولین محصول خود دزدگیر اتومبیل را به بازار عرضه نموده و با گذشت زمان و کسب تجربه در مسیر تولید و مسائل فنی به تنوع محصولات خود افزوده و در حال حاضر با هدف تحقق شعار «تولید ملی؛ کیفیت جهانی» به یکی از مدرن‌ترین تولیدکنندگان سیستم‌های حفاظتی و امنیتی اماکن و ریموت کنترل‌های درب‌های اتوماتیک در داخل کشور تبدیل گشته است. این مجموعه با گسترش بخش تحقیقاتی خود در جهت دسترسی به بالاترین کیفیت فنی، موفق شده است اولین تولید‌کننده ریموت کنترل‌های Code Hopping در کشور باشد
  مشخصات فنی دزدگیر سیم کارتی سایلکس silex SG7+ دارای ریموت Lenex  Hopping Code – ۴۳۳٫۹۲ MHz  دارای ۵ زون با قابلیت تعریف هر زون به ۸حالت  دارای ۴ حافظه Admin و ۱۰ حافظه Contact با قابلیت ارسال SMS فارسی و Call برای همه Contact‌ها(مخاطبین)  قابلیت اعلام خطر از طریق SIM Card و خط ثابت  ثبت ۹۹ واقعه آخر به همراه زمان و تاریخ وقوع  ۲۴ ثانیه پیام قابل ضبط به صورت ۱ تا ۴ پیام مجزا (Alarm – Fire – Tamper – Panic)  ارسال ۹ گزارش مختلف برای Admin‌ها  تعریف سطح دسترسی برای کاربران ریموتی  تنظیمات متنوع برای رله (Option Relay)  امکان بی‌صدا کردن آلارم و تک آژیر (Chirp & Alarm Mute)  قابلیت کنترل و تغییر برخی تنظیمات سیستم توسط iosو APP Android  امکان غیرفعال کردن موقت زون، ریموت و سنسور بیسیم در سیستم  دارای تنظیمات تاریخ و زمان  از طریق SMS و اپلیکیشن  هشدار قطع برق و کم شدن میزان شارژ باطری  امکان نصب سنسور بی‌سیم  ۴۳۳٫۹۲MHz با قابلیت اعلام کاهش ولتاژ باطری
۲- بررسی دزدگیر آنیک ANIK
 شرکت آنیک تولیدکننده انواع سیستم های حفاظتی، دزدگیر اماکن و دیگر مدارهای الکترونیک، با هدف فعالیت در زمینه سیستم های حفاظتی و امنیتی در سال ۱۳۸۶ شروع به کار کرد.این گروه بعد از یکسال فعالیت در این بخش و بررسی مشکلات و کمبودها، طراحی و ساخت چند محصول جدید منحصر به فرد را در دستور کار خود قرار داد. این شرکت موفق شد در سال ۱۳۸۷ برای اولین بار در کشور، سیستم تلفن کننده سیم کارتی را با نام تجاری ANIK در مقیاس صنعتی، تولید و روانه بازار کند. آنیک الکترونیک کویر یزد پس از چند سال، با کسب تجربه در بخش حفاظتی، موفق به ارائه بیش از ده مدل تلفن کننده سیم کارتی قابل استفاده در کنار سیستم های حفاظتی و صنعتی به بازار شد.   ویژگی دزدگیر اماکن آنیک قابلیت برنامه ریزی و کنترل دستگاه از طریق تماس صوتی ، SMS ، و نرم‌افزار های ANDROID و IOS تعداد زون بی سیم : ۱ تعداد زون با سیم : ۴ تعداد بی سیم روی هر کانال : ۲۰ کد مختلف نرم‌افزار دو طرف : دارد تعداد رله و خروجی دستگاه : دو خروجی قابل کنترل و تماس صوتی اعلام قطع برق شهر : دارد اعلام قطع تلفن : دارد (خط تلفن ثابت) تعداد  حافظه : ۳۰ حافظه شماره تلفن (sms, line, gsm) نوع نمایشگر و زبان  : LCD (متن sms فارسی و انگلیسی) نوع فرکانس کاری : ۳۱۵ ریموت : ۱۰ عدد قابلیت ارسال SMS فارسی تماس از طریق سیم کارت و تلفن ثابت قابلیت اتصال به کیپد نام گذاری هر زون به صورت مجزا (فارسی و انگلیسی) گرازش گیری ورود و خروج محرمانه  
۳.یررسی دزدگیر اماکن کلاسیک مدل Ultra
 شرکت کلاسیک از جدیدترن مدل خود یعنی دزدگیر اماکن کلاسیک Z4 ULTRA رونمایی کرده که این سیستم اعلام سرقت (دزدگیر) جز پرفروش ترین و گران ترین دستگاه های حفاظتی داخل ایران هستش و موضوعی که باعث شده این دستگاه توی لیست بهترین ها قرار بگیره سادگی نصب و امکانات بسیار زیادش هستش این دستگاه رو شما میتونید توی مکان هایی مثل مسکونی، اداری، تجاری، بانک ها و جواهر فروشی ها استفاده کنید.   ویژگی های خاص دزدگیر کلاسیک مدل ultra سیستم رمز۶۴ بیتی با رمز متغیر (GIGACODE)  امکان کنترل سیستم با پیامک از طریق G1 ULTRA امکان ست کردن ۱۵ چشم یا مگنت بیسیم با قابلیت آدرس دهی امکان ست کردن ۱۵ ریموت با قابلیت آدرس دهی امکان نظارت مرکزی بر دستگاه (مناسب سازمانهایی با شعبات متعدد) ارسال گزارش اتفاقات با پیامک از طریق G1 ULTRA آلارم هوشمند برای پدال (پیامک و آژیر) امکان استعلام وضعیت دستگاه و برق شهر از طریق پیامک  برنامه موبایل جهت گوشی های Apple و Android
  دزدگیر اماکن
فروش و گارانتی محصولات سایلکس یکی دیگر مهم ترین شاخص های موثر بر فروش یا به طور کلی تر، روند بازخوردی یک محصول در بازار هدف خود، بحث گارانتی و خدمات پس از فروش آن می باشد. این امر با اهمیت غیر قابل انکار به ویژه اگر در مورد  دستگاهی مدرن و الکترونیکی باشد نمودی دوچندان پیدا می کند، چرا که این محصولات به واسطه مهندسی به کار رفته در ساخت و پیچیدگی های عملکردی و ساختاری که دارند، می بایست از مرحله اول مصرف که نصب  باشد تا گام های بعدی، در سلامت و مطمئن باقی بمانند و وظیفه مهم عملکردی خود که اعلان و جلوگیری از سرقت می باشد را کامل و سالم انجام دهند.  از این رو بسیار مهم است که بدانیم همه پکیج های دزدگیر سایلکس شامل گارانتی 24 ماهه و مدار فرمان های Silex شامل گارانتی 12 ماهه می باشند که نشان دهنده اطمینان تیم مهندسی، مدیریت و فروش محصولات دزدگیر اماکن سایلکس به تولیدات خود تحت این برند می باشند. البته این مهم را نیز باید در نظر داشت که گارانتی هر دستگاه یا پک سایلکس از تاریخ نصب آن و تنها توسط نصاب مجاز و تایید شده رسمی آن شرکت فعال می گردد و گارانتی شامل محصولاتی که در شرایطی بجز شرایط مذکور نصب شده اند، دچار آب خوردگی، ضربه خوردگی و نصب به طرز اشتباه یا با ولتاژ اشتباه هستند، نمی گردد. 
انتخاب دزدگیر مناسب در تبریز
انتخاب دزدگیر مناسب انتخاب دزدگیر مناسب بررسی راه های نفوذ انتخاب دزدگیر مناسب محل نصب انتخاب دزدگیر مناسب بودجه خرید جهت انتخاب سیستم امنیتی مناسب این 3 پارامتر مهم را باید مد نظر قرار داد.
در ادامه با مطالعه توضیحات این بخش به راحتی خواهید توانست دزدگیر اماکن مورد نیاز خود را با قیمت و امکانات مناسب تهیه نمایید. بودجه خرید قطعاً یکی از عوامل مهم در تصمیم‌گیری جهت خرید، قیمت محصول و بودجه هر فرد است ولی تنوع زیاد محصولات با امکانات و قیمت‌های متفاوت در بسیاری از موارد باعث سردرگمی خریداران می‌شود.
با توجه به اینکه دزدگیرهای اماکن نیز از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند در ادامه به بررسی سریع و کوتاه مدل‌های مختلف دزدگیر اماکن خواهیم پرداخت. تا بتوانید با توجه به بودجه و نیاز خود دزدگیر مناسب خود را انتخاب کنید. دزدگیر‌ اماکن ساده دارای آلارم محیطی دزدگیر اماکن با قابلیت اتصال به خطوط تلفن دزدگیر اماکن سیم کارتی دزدگیر اماکن تحت اینترنت (اینترنت اشیاء) پکیج دزدگیرهای اماکن دزدگیر‌ اماکن ساده دارای آلارم محیطی این دسته از دزدگیرها با توجه به اینکه قابلیت اتصال به خطوط تلفن ثابت، شبکه تلفن همراه و در کل هر نوع درگاه ارتباطی را ندارند، دارای قیمت به مراتب کمتری در مقایسه با سایر مدل‌های دزدگیر هستند. عدم پشتیبانی از زون‌های بیسیم باعث کاهش بیشتر قیمت این دسته از دزدگیرها خواهد بود. دزدگیرهای اماکن موجود در این دسته بندی در صورت بروز هر نوع هشدار فقط آلارم محیطی را فعال خواهند کرد و با توجه به عدم پشتیبانی از درگاه‌های ارتباطی قادر به اطلاع رسانی این هشدارها به مالکین مجموعه نمی‌باشند. دزدگیر اماکن با قابلیت اتصال به خطوط تلفن دزدگیرهای اماکن فوق قابلیت اتصال به خطوط تلفن ثابت جهت برقراری تماس با شماره‌های از پیش تعریف شده در حافظه داخلی خود را دارند.
این قابلیت در گذشته با توجه به عدم دسترسی ارزان و سریع به شبکه‌های ارتباطی تلفن همراه در دزدگیرها پیاده سازی شد. البته ویژگی فوق بیش از اینکه جنبه عملی و کاربردی داشته باشد یک ویژگی تبلیغاتی است چرا که اکثر سارقین با بریدن خطوط تلفن ثابت قبل از ورود به محل به راحتی امکان برقراری تماس این دسته از سیستم‌های امنیتی را غیر فعال میکنند. هر چند امروزه قابلیت اتصال به خطوط تلفن ثابت (تلفن کننده) در میان کاربران کاربرد چندانی ندارد ولی بعضی از شرکت‌ها این ویژگی را به عنوان آپشن در محصولات خود قرار می‌دهند. پیشنهاد می‌شود با توجه به مشکل مطرح شده هزینه بیشتری بابت داشتن چنین ویژگی در دزدگیر خود پرداخت نکنید.
دزدگیر اماکن سیم کارتی دزدگیرهای سیم‌کارتی پس از سهولت دسترسی و استفاده از شبکه‌های تلفن همراه برای عموم مردم به سرعت محبوبیت بالایی در بین کاربران به دست آوردند و شرکت‌های مختلف سعی کردند با افزودن ویژگی‌های جدید و همچنین ارائه اپلیکیشن‌های مرتبط با محصول خود سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیرند. دزدگیر‌های سیم‌کارتی علاوه بر قابلیت برقراری تماس تلفنی جهت اعلام هشدار، قابلیت ارسال پیامک هشدار را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. سارقین نیز به راحتی با بریدن خطوط تلفن قادر به از کار انداختن شبکه ارتباطی این دسته از دزدگیرها نمی‌باشند. انتخاب دزدگیر مناسب قیمت دزدگیرهای سیم‌کارتی در مقایسه با دو مدل ذکر شده بالاتر است ولی با توجه به قابلیت‌های بیشتر از محبوبیت خوبی در بین کاربران سیستم‌های امنیتی برخوردار هستند. دزدگیر اماکن تحت اینترنت (اینترنت اشیاء) دزدگیرهای اماکن تحت اینترنت جدیدترین مدل از سیستم‌های امنیتی هستند که امکانات بسیار متنوعی را با توجه طراحی بروز و با فناوری بالا در اختیار کاربران قرار می‌دهند. برخی از این دزدگیرهای اماکن، اینترنت مورد نیاز خود را از طریق مودم ADSL و برخی دیگر از طریق سیم‌کارتی که بر روی آنها نصب می‌شود تامین میکنند. بدیهی است با توجه به اینکه اینترنت مودم‌های ADSL از طریق خطوط تلفن ثابت تامین می‌شود، قطع خطوط تلفن توسط سارقین باعث آفلاین شدن آن دسته از دزدگیرهایی خواهد شد که از طریق مودم ADSL کار می‌کنند. انتخاب دزدگیر مناسب تجربه مشاهده آنلاین وضعیت جاری سیستم امنیتی بر روی تلفن همراه هوشمند و یا حتی لپ‌تاب از هر نقطه دنیا و امکان کنترل و نظارت بر روی آن با سرعت بالا تجربه بسیار بی‌ نظیری را به کاربران این دسته از سیستم‌های امنیتی ارائه می‌دهد. دزدگیر اماکن تحت اینترنت آیــومکس بدون نیاز به مودم ADSL با قیمتی حتی کمتر از دزدگیرهای سیم‌کارتی بهترین گزینه بر اساس قیمت و امکانات فنی جهت انتخاب سیستم امنیتی است.
چرا باید دزدگیر نصب کنیم ؟
دزدگیر برای منازل، فروشگاه ها، ادارات و شرکت ها در تبریز در دنیای مدن که پیش روی ماست تامین امنیت و حفاظت از مال از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل بسیاری به دنبال نصب دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن هستند. برای فروشگاه منزل و یا شرکت خود به دنبال دزدگیر معتبر میگردید ؟  آیا نصب دوربین مدار بسته به تنهایی میتواند جلوی سرقت را بگیرد؟چرا توصیه به نصب دوربین و دزدگیر به صورت همزمان میشود ؟ در این مجموعه بهترین مدل های دزدگیر اماکن (منزل , فروشگاه, کارگاه, کارخانه, اداره ) پرفروش بازار که دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر میباشند با کمترین قیمت ممکن و بهترین خدمات پس از فروش  درتبریز معرفی میشود. در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی لطفا با کارشناسان تیم فاراد تماس بگیرید. آیا میدانید در  هر 13 ثانیه یک خانه در دنیا مورد سرقت قرار می گیرد ؟! امروزه با افزایش جمعیت، برقراری امنیت و حفاظت از محل کار یا زندگی  یکی از مهمترین دغدغه ها والویت های  روزمره افراد شده است . با نصب سیستم های اعلام سرقت،  اعلام حریق و دوربین مداربسته شما به راحتی می توانید محل کار یا منزل خود را ترک نموده و از راه دور به کمک تلفن همراه دستگاه را کنترل و محل مورد نظر را پایش نمایید . امنیت بالای سیستم های ضد سرقت در خانه هوشمند شما  آسایش و آرامش را  به ارمغان خواهد آورد تا با حیالی آسوده به امور روزانه خود بپردازید.
سـارقین تمایـل دارند کارشـان را همیشـه مخفیانه
و 
بـی سـر و صـدا انجام دهنـد . به همین خاطـر اگر در

سـاختمان یـا مغـازهای درتبریز آژیـری بـه صـدا در آیـد آنها

احسـاس خطـر کـرده پـا بـه فـرار میگذارنـد حتـی

ممکـن اسـت گرفتـار گشـت پلیـس درتبریز شـوند. سیسـتم

اعلام سـرقت بایـد در سـاعات کاری و حضـور افـراد

غیرفعـال باشـد امـا هنگام تعطیـل کـردن و در زمانی

کـه افـراد در آنجـا حضـور ندارنـد بایـد فعـال باشـد

برخـی از سیسـتمهای اعلام سـرقت علاوه بـر آژیـر، دارای تلفن کننده نیز میباشـند کـه شـخص و اداره پلیس

را مطلـع مینمایـد کـه سـرقت در حال وقوع اسـت . از طرف دیگر وجود سیسـتم اعالم سـرقت جنبه پیشـگیرانه

نیـز دارد یعنـی سـارقین بـا هـوش در صـورت اطلاع و یـا رؤیـت تجهیـزات اعلام سـرقت بـه آن محل دسـتبرد

نمیزننـد

ایـن سیسـتم هرگونـه ورود غیرقانونـی بـه حریـم خصوصـی و تحت پوشـش سیسـتم را توسـط بلندگـو اعالم و

توسـط تلفنکننـده بـه مالـک اعلام مینماید.

دسـتگاه اعلام سـرقت شـامل یـک مـدار الکترونیکـی اسـت کـه بـا ایجـاد یـک پـل ارتباطـی بیـن تجهیـزات

تشـخیص سـرقت ماننـد چشـمیهای آشکارسـاز حرکـت، مگنـت درب و پنجره، پـدال، حسگر شیشـه و دیوار

و چشـمیهای خطـی بـا تجهیـزات اعالم سـرقت مانند اسـپیکر )بلندگوی خارجی(، سـیرن )بلندگـوی داخلی(

و تلفنکننـده تشـکیل یـک سیسـتم اعلام سـرقت را میدهند )
دزدگیر اماکن درتبریز

دزدگیر سایلکس درتبریز، ضامن امنیت شما بشر از ابتدا بهره‌مندی از امنیت را یکی از اساسی‌ترین نیازهای خود می‌دانست.

با افزایش سرقت و ناامنی در چند سال اخیر، استفاده از تجهیزات حفاظتی و نصب دزدگیر افزایش چشم‌گیری یافته است.  دستگاه دزدگیر سایلکس درتبریز  یکی از مناسب‌ترین دزد گیرها و تجهیزات حفاظتی موجود در کشور است. شرکت سایلکس به مدت دو دهه است که به تولید و توزیع انواع دزدگیر و تجهیزات حفاظتی دیگر می‌پردازد. برای افزایش ایمنی محیط کار یا منزل خود می‌توانید از دزدگیر سایلکس درتبریز  استفاده کنید.

تـا چنـدی پیـش بیشـتر سیسـتمهای موجـود در بـازار تبریزخارجـی و وارداتـی بـود کـه در بعضی موارد مشـکالتی

هـم بهوجـود مـیآورد ماننـد ناهماهنگـی تجهیزات با بسـتر بومی و عدم پشـتیبانی نصب و اجـرا در مدت زمان

اسـتفاده از دسـتگاه و یـا کـم اطالعـی نصـاب و مالک در تبریزاز منـوی پیچیده سیسـتم اما به دلیل اسـتفاده گسـترده

و روزافـزون از سیسـتم اعلام سـرقت، شـرکتهای مختلـف درتبریز را بـر آن داشـته کـه بـه تولیـد ایـن سیسـتم روی

آورنـد و در سـالهای اخیـر درتبریزشـاهد ورود سیسـتمهای داخلـی بـا کیفیـت، به روز و مناسـب شـرایط بومی کشـور

کـه اسـتفاده از آنهـا بـه مراتـب برای مالـکین درتبریز آسـانتر اسـت.

ایـن سیسـتمها امـروزه تنـوع بسـیار زیـادی درتبریزدارنـد . دزدگیر اماکن از لحـاظ نصب به دو نوع سـیمی و بی سـیم تقسـیم

میشـوند، کـه در نـوع سـیمی تمـام تجهیزات با سـیم به دسـتگاه مرکزی وصل میشـوند. ولی در نوع بیسـیم

تجهیـزات بـر روی دسـتگاه مرکـزی تعریـف میشـوند کـه ایـن کار در مدلهـای مختلـف روش برنامهریـزی

تفاوت دارد.

ولی متداولترین نوع همان دستگاههای سیمی است . 

در مکان های که امکان عبور سیم امکان ندارد بنا بر زیبایی و مسافت و...از چشمی بیسیم استفاده می کنیم

اما تا جایی که امکان دارد از چشمی بیسیم استفاده نمی کنیم

چون احتمال خطلا قیمت بالاو تعویض باطری .

فروش و نصب دزدگیر اماکن در تبریز

فروش و نصب دزدگیر اماکن در تبریز

فروش ونصب دزدگیر آسا درتبریز

فروش ونصب دزدگیر فایروال درتبریز

فروش ونصب دزدگیر آنیک درتبریز

فروش و نصب دزدگیر کلاسیک درتبریز

فروش و نصب دزدگیر سایلکس درتبریز

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر