سرویس کولرگازی سامسونگ در تبریز

سرویس کولرگازی سامسونگ در تبریز

436 0

سرویس کولرگازی سامسونگ در تبریز

تعمیر وسرویس کولرگازی در تبریز

تعمیروسرویس کولرگازی در تبربز یکی از زیر مجموع های رشته تبرید وتهویه است که با با داشتن علم و مهارت در زمینه تعمیر و سرویس کولرگازی درتبریز 

باعث خدمات رسانی بهتر در کدشغلی تعمیر و نصب کولرگازی درتبربز خواهیم شد.

در صورتی که اسپیلت شما نیاز به سرویس دوره ای داشت باشد، می توانید با فارادسرویس از طریق تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید و در خواست خود را اعلام کنید سرویس کردن اسپیلت عبارتند از: شتشوی پنل داخلی، شتشوی پنل خارجی، تست آمپر دستگاه، تست مقدار گاز.
 

نحوه سرویس کولر گازی

روش سرویس کولر گازی به چند بخش تقسیم می شود:
 نظافت و شستشوی دستگاه
کولرهای گازی ها به علت تماس مستقیم با گرد و غبار و آلودگی نیاز به شستشو دارند. این کار باعث می شود طول عمر دستگاه بشتر شود
 رعایت اصول بهداشتی
 کولر های گازی ها باعث می شوند که هوای محیط را به داخل می کشند و بعد از کاهش دما، آن را دوباره به بیرون پرتاب می کند برای جلو گیری از انتقال الودگی حتما دستگاه خود را نظافت کنید.
 کاهش میزان مصرف برق
هرچه بیشتر به  شستشو و نظافت کولر گازی اهمیت دهید، فشار کمتری به دستگاه وارد می شود و میزان مصرف برق کاهش پیدا می کند.
بررسی میزان گاز دستگاه
بازرسی شارژ گاز کولر گازی اصلی ترین نقش در سرویس دستگاه شما می باشد. و رابطه مستقیمی با سرمایش/گرمایش کولر گازی دارد.
 سرویس پنل بیرونی و شستشوی کندانسور کولر گازی
علاوه بر سرویس پنل داخلی ، سرویس پنل خارجی کولر گازی از مهم ترین عوامل در راندمان دستگاه شما است. پنل خارجی کولر گازی نیاز به شستشو دارد.
 سرویس فین‌های یا کویل کولر گازی
کویل کولر گازی همیشه باید تمیز باشد، علمرکرد آن مشابه رادیاتور ماشین می باشد، کویل ها سرما را به داخل اتاق منتقل می کنند. به کمک آب‌پاش یا شیشه‌شور کویل را خیس کنید و با استفاده از یک مسواک شروع به تمیز کردن این قطعه کنید.
 سرویس سنسور کولر گازی
وظیفه سنسور کولر گازی چک کردن دمای محیط اطرافش است، و فرمان روشن و خاموش شدن به خوردکار را به برد دستگاه می دهد. در صورت کثیف بودن سنسور فرمان اشتباه به دستگاه داده می شود.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر