نمایندگی فروش دزدگیر اماکن  انیک درتبریز

نمایندگی فروش دزدگیر اماکن انیک درتبریز

554 0

نمایندگی فروش دزدگیر اماکن انیک درتبریز

فروش انواع دزدگیر اماکن ایرانی درتبریز

فروش و نصب دزدگیر ماکن آنیک درتبریز

A770 دزدگیر اماکـن آنیک 

دو گانه (سیم کارت- خط ثابت) این مدل دزدگیر قاب اختصاصی و متفاوت نسبت به دیگر دزدگیرها را دارد. متصل بودن صفحه کلید به برد اصلی و جدا شدن درب از مزیت های این قاب است. از امکانات این سری دستگاه حذف ریموت از راه دور،زون پدال،گزارش باتری ضعیف و گزارش قطع بلندگو را می توان نام برد. مدل A770 دو سیم کارته است بدین معنی که اگر یکی از سیم کارت ها به هر دلیل قطع شود، با سیم کارت دیگر کار می کند همچنین این مدل برخلاف دیگر مدل ها از دو طریق سیم کارت و خط ثابت قابل کنترل است.

چشمی حرکتی

شرکت آنیک الکترونیک تولید کننده 5 مدل چشمی حرکتی می باشد! چشمی های حرکتی جزء مهم ترین سنسور های متصل به دستگاه هستند که در خیلی از مکان ها فقط این نوع سنسور را نصب می کنند. عملکرد این چشمی ها به این صورت است که جابه جا یی گرمای بدن، در یک زاویه و برد محدودی را تشخیص داده و باعث آلارم می شوند. چشمی ها تنوع زیادی دارند که شامل باسیم و بی سیم بودن ،دیجیتال وحجمی میشود که برای داخل ساختمان و بیرون کاربرد دارد. نوع سنسور و نوع خروجی تحریک در کیفیت چشمی تاثیر دارد. رعایت نکات نصب در چشمی ها اهمیت بالایی دارد. 

رید انواع گوناگون دزدگیر اماکن از فروشگاه فاراد الکترونیک


دزدی اتفاق ناگواری است که بسیاری از افراد آن را در طول عمر خوددرشهر تبریز تجربه می‌کنند. استفاده از سیتم‌های امنیتی و نصب دزدگیر خودرو، منزل، محل کار ریسک دزدی را به حداقل می‌رساند و سلامت جان و مال شما را تضمین می‌کند. شما می‌توانید انواع مختلف دزدگیر اماکن و سیستم حفاظتی امنیتی را در بخش تجهیزات تردد، حفاظت و امنیت وبسایت وفروشگاه فاراد الکترونیک مشاهده کنید. در ادامه به مشخصات این سیستم و راهنمای خرید دزدگیر اماکن می‌پردازیم. 


معرفی دزدگیر اماکن 
دزدگیرها تنوع بالایی دارند اما ساز و کار اکثر آنها یکسان است و عملکردی مشابه با یکدیگر دارند. این مجموعه معمولا از سنسورهای دقیق برای تشخیص ورود و خروج غیر مجاز به همراه با آژیر ساخته شده است. دزدگیر اماکن اغلب از قسمت‌های زیر تشکیل شده است.  
دستگاه مرکزی که قلب تپینده‌ی دزدگیر اماکن است و با تمام حس‌گرها در ارتباط است. این دستگاه به نوعی کامپیوتر دزدگیر محسوب می‌شود و وظیفه‌ی وارد کردن و تغییر رمز عبور، فعال‌سازی حفاظت و ضبط پیام صوتی را برعهده دارد. 
سنسور چشمی یا حسگر حرکتی پس از فعال سازی امنیتی، محدوده‌ی مشخصی تحت حفاظت قرار می‌دهد. دوربین مدار بسته یکی از اجزای مهم سیستم امنیتی محسوب می‌شود. این دوربین‌ها در دو نوع سیمی و بیسیم مورد استفاده قرار می‌گیرد. به کمک دوربین می‌توان نقاط کور و دور از دسترس را تحت نظر قرار داد و از طریق کامپیوتر و تبلت مشاهده کرد.

 
حسگر ورود و خروج یک مدار بسته ایجاد می‌کند و نقطه‌ی مشخصی را به عنوان ورود در نظر می‌گیرد. چنانچه در یا پنجره‌ی تحت نظر باز شود آن نقطه به عنوان یک نقطه‌ی ناامن تحت حفاظت قرار می‌گیرد.  
آژیرها نیز انواع گوناگونی دارد. بعضی از آنها وسیله‌یا برای ارعاب افراد متهاجم است. سایر آژیرها برای اطلاع به شخص یا همسایه‌‎ها تعبیه شده است. بعضی از سیستم‌های حفاظتی پس از به صدا درآوردن آژیر، دزدی را از طریق SMS به افراد از پیش تعیین شده اطلاع می‌دهد یا با آنها تماس می‌گیرد. 


دزدگیر سیمکارتی و هوشمند سازی خانه 
دزدگیرهای سیمکارتی یکی از جدیدترین دزدگیرهای موجود در بازار است. این سیستم قابلیت تماس تلفنی را بدون نیاز به خط تلفن ثابت را برای افراد فراهم می‌کند. دزدگیر سیمکارتی اماکن به سرعت و با کیفیت بالا با صاحب خانه ارتباط  برقرار می‌کند و طریقه‌ی نصب آن بسیار آسان است.  به کمک سیستم امنیتی سیم کارتی می‌توان سیستم دوربین مدار بسته، اعلام حریق و سنسورهای دمایی را با دزدگیر خانه هماهنگ کرد. یکی از بهترین برندهای تولید کننده‌ی دزدگیر اماکن برند فایر وال است. از دیگر شرکت‌های معتبر فعال در این حوزه می‌توان به فایروال کلاسیک آسا گاردنر اشاره کرد.  
در این صفحه از محصولات می‌توانید مدل‌های مختلف سیستم امنیتی و دزدگیر سیمکارتی را مشاهده و بهترین دزدگیر اماکن را خریداری کنید. فروشگاه فاراد الکترونیک با ارائه برندهای معتبر و شناخته‌ شده‌ی دزدگیر تنوع بی‌نظیری از این محصول را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر