دوربین هایک ویژن hikvision tabriz  درتبریز۰۹۱۴۷۵۷۵۲۲۸_۳۳۸۵۱۴۶۸

دوربین هایک ویژن hikvision tabriz درتبریز۰۹۱۴۷۵۷۵۲۲۸_۳۳۸۵۱۴۶۸

548 0

دوربین هایک ویژن hikvision tabriz درتبریز۰۹۱۴۷۵۷۵۲۲۸_۳۳۸۵۱۴۶۸

فروش و نصب دوربین هایک ویژن درتبریز

l

فروش و نصب دوربین هایک ویژن درتبریز

خدمات پس از فروش مطمعن دوربین مداربسته هایک ویژن درتبریز

فروش دی وی ار هایک ویژن درتبریز
دوربین 2 مگاپیکسلی هایک ویژن

دوربین هایک ویژن درتبریز بیش از ۱۰ سال  است نصب و راه اندازی می شودو همه استفاده کننده گان از دوربین مداربسته هایک ویژن درتبریز رضایت کامل برخوردارند.

دوربین هایک ویژن درتبریز تنها نکته منفی اش قیمت بالا به دلیل کیفیت بالایش می باشد ولی  طی مدت طولانی و ثابت ماندن کیفیت  دوربین مداربسته هایک ویژن درتبریز قابل قبول می باشد.

دوربین مداربسته هایک ویژن  درتبریز دارای چند نمایندگی فعال دارد تا به مشتریان خدمت رسانی کند.

بهترین دوربین مداربسته

طبق نظر کارشناسان فعال در زمینه سیستم های امنیتی، دوربین مداربسته هایک ویژن درتبریز یکی از پرفروش ترین محصولات امنیتی در تبریز است و در طی چندین سال گذشته همواره در لیست بهترین دوربین مدار بسته در تبریز قرار داشته است. دوربین مداربسته هایک ویژن درتبریز همچنین در بازار ایران نیز برند پرطرفداری نیز محسوب می گردد زیرا کیفیت محصولات آن به نسبت قیمتشان بسیار مقرون به صرفه است. دوربین مداربسته هایک ویژن درتبریز در انواع متفاوتی تولید می گردد و دارای تنوع بالایی است. یکی از مزیت های دوربین مداربسته هایک ویژن درتبریز این است که در تبریز دارای نمایندگی رسمی است و با خدمات پس از فروش و گارانتی عرضه می شود.

 بهترین برند دوربین مداربسته درتبریز

محصولات هایک ویژن درتبریز از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و خوشبختانه اغلب مدل های آن در تبریز موجود است. مشتریان محترم به راحتی می توانند این محصولات را با قیمت رسمی که از طرف شرکت اصلی اعلام می شود، از نمایندگی رسمی هایک ویژن در تبریزخریداری نمایند.

در ابتدای لیست قیمت هایک ویژن درتبریز
دوربین 2 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع دام و بولت قرار گرفته اند. دوربین 2 مگاپیکسلی هایک ویژن دارای کیفیت تصویر قابل قبولی بوده و بسیار مقرون به صرفه است.
از این دوربین ها می توان برای مصارف خانگی , شرکتی بهره برد. همچنین از دوربین های دام برای فضاهای داخلی و از دوربین های بولت برای فضای خارجی می توان استفاده کرد.

دوربین 3 مگاپیکسلی هایک ویژن درتبریز

در ابتدای لیست قیمت هایک ویژن درتبریز ، دوربین 3 مگاپیکسلی هایک ویژن درتبریز از نوع دام و بولت قرار گرفته اند. دوربین 3 مگاپیکسلی هایک ویژن دارای کیفیت تصویر بسیار مناسبی بوده و تصاویر با کیفیتی ارائه می دهند. از این دوربین ها می توان برای مصارف خانگی و اداری بهره برد.
همچنین از دوربین دام 3مگاپیکسلی برای فضاهای داخلی و از دوربین بولت برای فضای خارجی می توان استفاده کرد.

دوربین 4 مگاپیکسلی هایک ویژن درتبریز

دوربین 4 مگاپیکسلی هایک ویژن درتبریز از نوع دام و دوربین 4 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع بولت در این لیست به چشم می خورند.
دوربین 4 مگاپیکسلی هایک ویژن  درتبریزدارای کیفیت تصویر بالایی بوده و تصاویر با جزئیات بالایی ارائه می دهد. از این دوربین ها می توان برای مصارف اداری و تجاری بهره برد.

دوربین 5 مگاپیکسلی هایک ویژن درتبریز

دوربین 5 مگاپیکسلی هایک ویژن درتبریز از نوع دام و دوربین 5 مگاپیکسلی هایک ویژن درتبریز از نوع بولت در این لیست وجود دارند. دوربین 5 مگاپیکسلی هایک ویژن درتبریز دارای کیفیت تصویر بسیار بالایی بوده و تصاویر با جزئیات بالایی ارائه می دهد. از این دوربین ها می توان برای مصارف اداری و تجاری بهره برد. 

دوربین 6 مگاپیکسلی هایک ویژن درتبریز

دوربین 6 مگاپیکسلی هایک ویژن درتبریز از نوع دام و دوربین 6 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع بولت در این لیست به چشم می خورند. دوربین 6 مگاپیکسلی هایک ویژن دارای کیفیت تصویر فوق العاده بالایی بوده و تصاویر با کیفیت و وضوح بالایی ارائه می دهد.
از این دوربین ها می توان برای مصارف صنعتی و تجاری بهره برد. همچنین از دوربین های دام برای فضاهای داخلی و از دوربین های بولت برای فضای خارجی می توان استفاده کرد.

دوربین 8 مگاپیکسلی هایک ویژن درتبریز

دوربین 8 مگاپیکسلی هایک ویژن درتبریز از نوع دام و دوربین 8 مگاپیکسلی هایک ویژن درتبریزاز نوع بولت در این لیست وجود دارند. دوربین 8 مگاپیکسلی هایک ویژن دارای کیفیت تصویر فوق العاده بالایی بوده و تصاویر با وضوح و کیفیت بالایی ارائه می دهد.
از این دوربین ها می توان برای مصارف صنعتی و تجاری بهره برد. همچنین از دوربین های دام برای فضاهای داخلی و از دوربین های بولت برای فضای خارجی می توان استفاده کرد.

هایک ویژن درتبریز (HIKVISION) را بیشتر بشناسید

هایک ویژن به عنوان بهترین شرکت تولید کننده ی سیستم های مداربسته فعالیت خود را از سال 2001 به صورت رسمی در کشور چین آغاز کرد و توانست به سرعت جایگاه خود را در بازار جهانی سیستم های نظارت تصویری به دست آورد. شرکت هایک ویژن درتبریز محصولات خود را در انواع متعددی به تولید رسانده است که هر کدام از آن ها طیف ها و مدل های متعددی را شامل می شوند. از سال 1393 این شرکت فعالیت خود را در ایران وتبریز توسط شرکت های متفاوتی در ایران وتبریز آغاز کرد و توانست جایگاه خود را در بازار ایران نیز به دست آورد. محصولات متعدد این شرکت از قبیل دوربین های تحت شبکه ، توربو اچ دی ، ان وی آر ها و دی وی آر ها ، آیفون های تصویری ، کابل های شبکه ، اسپید دام ها و همچنین چندیل محصول متنوع دیگر از قبیل برخی از سیستم های ذخیره کننده این شرکت یعنی هایک ویژن توانسته در جایگاه بسیار خوبی در بازار تبریز قرار بگیرد. شرکت هایک ویژن درتبریز که توانسته است در این سال ها جایگاه ویژه ای درتبریز را در این سال ها به دست بیاورد در بیش از 100 کشور در جهان محصولات خود را درتبریزبه فروش می رساند . این شرکت همواره در این سال ها درتبریز سعی کرده است تا روند رو به رشد خود را ادامه داده و همواره بهترین ها را روانه ی بازار تبریز کند. نمایندگی هایک ویژن هایک لوک  درتبریز توانسته است محصولات کمپانی هایک ویژن را در تعداد بالا و انواع مختلف آن برای همه علاقه مندان به محصولات این شرکت در تبریز فراهم کند. شما می توانید با تماس با مجموعه ما مشاوره ویژه را در زمینه محصولات هایک ویژن درتبریز دریافت نمایید و بهترین قیمت ها را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

برخی از تکنولوژی‌های بسیار کاربردی انواع دوربین هایک ویژن درتبریز

شامل مواردی مانند Colorvu، استارلایت، Dark Fighter و HDTVI اشاره کرد. در ادامه به معرفی جرئی این موارد میپردازیم. تکنولوژی

Colorvu:

این قابلیت امکان تصویربرداری رنگی با کیفیت در شب را به کاربران می‌دهد. با وجود چنین دوربینی درتبریز نیازی به نگرانی تصاویر ضبط شده در شب نخواهید داشت و نتیجه ضبط دوربین هایک ویژن درتبریز با این تکنولوژی قافل گیر کننده خواهد بود.

تکنولوژی استارلایت:

دوربین هایک ویژن درتبریز دید در شب، برای تصویر برداری در شب و نور کم به تکنولوژی استارلایت مجهز شده است. به کمک این تکنولوژی دوربین های هایک ویژن تصاویر ضبط شده در شب را با وضوح بالا همراه با جزئیات، نمایش می‌دهند.

تکنولوژی Dark Fighter:

 این قابلیت نیز برای ثبت تصاویر رنگی، با کیفیت و باجزئیات در شب است. دوربین هایی که دارای تنولوژی دارک فایتر هستند می‌توانند بهترین تصاویر را در شب ثبت کنند. همچنین این قابلیت در نور روز نیز کاربردی است و هنگامی که تصاویر در نور زیاد تیره و تاریک می‌شوند، با کمک تنظیم کنتراست، تصاویر یکنواختی را ارائه دهد.

تکنولوژی HDTVI:

 این قابلیت کاربرد بسیاری برای انواع دوربین آنالوگ هایک ویژن درتبریز دارد. این تکنولوژی به انتقال تصاویر با رزولوشن و کیفیت بالا کمک می‌کند.

HDTVI با تبدیل سیگنال دیجیتال به آنالوگ و از طریق کابل کواکسیال دیتا را در مسافت طولانی هم با حفظ کیفیت آن انتقال می دهد.

تاریخچه هایک ویژن هایک ویژن درتبریز

در سال 2001 در چین تاسیس و پا به میدان رقابت گذاشت و پس از 14 سال، یعنی در سال 2015 توانست 16 درصد فروش کل تولیدات نظارتی و دوربین مداربسته را به خود اختصاص دهد. در سال 2016 نیز در بین 50 شرکت بزرگ تولید کننده محصولات نظارتی، رتبه یک را به دست آورد. در سال 2017 نیز، درآمد این شرکت به بیش از ۴۶۲۴۱ میلیون دلار رسید. همچنین در سال گذشته (2021)، تبدیل به بزرگترین و معتبرترین شرکت محصولات نظارتی و تجهیزات امنیتی شده و جوایز متعددی کسب کرده است. هایک ویژن بیش از 13000 نیروی فعال دارد که از این تعداد 14 هزار نفر آن در بخش تحقیق و توسعه درحال فعالیت هستند. به همین دلیل هایک ویژن بزرگترین تیم تحقیق و توسعه را در بین دیگر شرکت ها داراست.

فروش و نصب دوربین مداربسته هایک ویژن در تبریز

خدمات دوربین هایک ویژن درتبریز

نگهداری  دوربین هایک ویژن درتبریز

تعمیرات دوربین هایک ویژن درتبریز

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر