دوربین مداربسته هایک ویژن color Vu G2

دوربین مداربسته هایک ویژن color Vu G2

313 0

دوربین مداربسته هایک ویژن color Vu G2

دید درشب رنگی دوربین هایک ویژن hikvision

دوربین های هایک ویژن ColorVu G2 بصورت شبانه روزی تصاویر واضح و تمام رنگی ارائه می دهند و مجهز به AcuSense برای تشخیص بیشتر انسان ها و وسایل نقلیه جهت کاهش زنگ هشدارهای کاذب هستند. دوربین های G2 برای کاربردهای مختلف از جمله نظارت ، ساختمانهای تجاری و همچنین انبارها وخط تولید ایده آل هستند.



فناوری ColorVu بدون نیاز به پیکربندی اضافی یا دستگاه های اضافه ، حتی در تاریکی مطلق ، تصاویر را به صورت کامل نمایش می دهد. سنسور تصویر بزرگتر و ظرفیت لوکس پایین ، جزئیات و وضوح درخشانی را ثبت می کند که با روشن کردن مناطق کم نور که جرم یا سرقت ممکن است رخ دهد ، ایمنی را افزایش می دهد.

استقرار دوربین های ColorVu G2 ساده است و تصاویری متمایز و با جزئیات بیشتر از انتظارات ارائه می دهد. این را با تشخیص AcuSense ترکیب کنید و مدل های G2 یک راه حل امنیتی جامع برای شناسایی متجاوزان در طول روز ارائه می دهند.



در مقایسه با دوربینهای ColorVu G2 با کیفیت بالا و تصاویر واضح با دوربینهای IR سنتی در این ویدیو که تفاوت وضوح ، کنتراست و کیفیت رنگ را نشان می دهد ، قدردانی کنید.



دوربین های ColorVu G2 هایک ویژن دارای حسگرهای با حساسیت بالا هستند که برای برنامه های نظارتی طراحی شده اند و در آن ها نیاز به تصاویر رنگی با وضوح بالا حتی در محیط های کم نور وجود دارد.

سنسورهای ColorVu به طور مداوم اثر نور را منتقل می کنند تا یک تصویر ویدئویی شفاف تولید کنند ، تصویری که تقریباً از شرایط نوری و جزئیات صحنه اصلی تقلید می کند.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر