تعمیرات نمایندگی آیفون  تصویری تابا  درتبریز

تعمیرات نمایندگی آیفون تصویری تابا درتبریز

341 0

تعمیرات نمایندگی آیفون تصویری تابا درتبریز

شرح تعمیرات آیفون تصویری درتبریز

شرح آیفون های تصویری درتبریز که نیاز به تعمیردارند

تعمیر آیفون تصویری درتبریز

آیفون تصویری درتبریز سیستم دائم کار می باشد آیفون تصویری درتبریز۲۴ ساعت  فعال می باشد

یکی از سیستم حفاظتی و کاربردی اماکن  آیفون تصویری می باشداز این رو تعمیروسرویس آیفون تصویری درتبریز یکی از ملزومات می باشد.

آیفون های تصویری در کارکرد خود نیاز به یک منبع تغذیه خواهند داشت. همانند هر دستگاه الکترونیکی آیفون های تصویری نیز خرابی بسیار بالایی در تعمیرات برد تغذیه خواهند داشت. بردهای تغذیه نیروی تولید شده را که ولتاژی مابین ۱۴ تا ۱۶ ولت می باشد را به برد قلابک بردصوت جهت کارکرد تمام قسمتها میرسانند. حال برد قلابک برد صوت که شاهراه تمام قسمتهاست، این ولتاژ را گرفته و برق مورد نیاز قسمتهای مختلف آیفون تصویری را هم تامین نموده و هم سوئیچ می نماید. ولتاژی جهت تغذیه برد تصویر و تقویت صدا و تولید صدای زنگ و … . در تعمیرات ِک آیفون تصویری بیشترین خرابی ها از همین بردهای تغذیه و بردهای قلابک بردصوت است. برد قلابک حتی سوئیچ نمودن تصویر و تنظیمات صدا و خاموش روشن شدن آیفون تصویری را نیز برعهده دارد. حال که رساندن تصویر به برد تصویر نیز از وظایف برد قلابک خواهد بود. بردهایی نظیر برد حافظه و برد قطع کن مغناطیسی در تمام آیفون های تصویری وجود ندارندو تنها در برخی از آیفون های دارای آپشن موجود هستند.

تعمیرات تخصصی آیفون های تصویری درتبریز

تعمیرات آیفون تصویری

آیفون های تصویری بسیار مشابه به یکدیگر هستند ! چراکه اولین آیفون تصویری وارد شده به بازار ایران کوماکس بود و تمام برندها سعی بر کپی برداری از این سیستم نمودند. در این مقاله ما شما را با روند تعمیرات تخصصی آیفون تصویری آشنا میکنیم. آیفون های تصویری جهت تعمیرات به چند قسمت از نظر عملکرد تقسیم بندی می شوند. مانیتور داخلی واحدها پنل بیرونی سوئیچرها ترانس و متعلقات آیفون های تصویری با همین موارد ذکر شده عملکرد کاملی را جهت ارتباط با واحدها می سازند . ما در اینجا تمام قسمتهای آیفون تصویری را نام برده و جهت تعمیرات تخصصی بررسی می نماییم. قبل از انجام هر تعمیراتی باید بدانیم مورد معیوب از کدام قسمت است. اگر آیفون تصویری کار نمیکند کدام قسمت از آیفون تصویری خراب است؟ پس پاسخ به این سوالات بسیار مهم خواهد بود… نکات کلیدی در تعمیر آیفون تصویری هر تعمیرکاری علاوه بر تجربه و دانشی که در زمینه تعمیرات تخصصی به آن دست می یابد به برخی نکات کلیدی و ارزشمند نیز دست می یابد که در اینجا چند نکته کلیدی در تعمیرات آیفون تصویری 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر