دوربین مداربسته کیو پلاس Qplus درتبریز

دوربین مداربسته کیو پلاس Qplus درتبریز

357 0

دوربین مداربسته کیو پلاس Qplus درتبریز

فروش محصولات کیو پلاس درتبریز Qplus

برند کیوپلاس(QPlus)درتبریز

یک برند معتبر ایرانی با شعار “حس خوب امنیت” می باشد. این برند به عنوان زیر مجموعه گروه صنعتی ایران نوتریکا تولید می شود. برند کیوپلاس شامل خانواده محصولات حفاظتی و امنیتی است. محصولات برند کیوپلاس: دوربین های مداربسته AHD دوربین های مداربسته IP دستگاه های ضبط کننده تصویر DVR , NVR آداپتور و منبع تغذیه سوییچینگ (در رنج های مختلف) دوربین های مداربسته استارلایت دوربین های مداربسته وارم لایت کابل هایRG59 و شبکه دوربین های مداربسته بی سیم (Wireless) لوازم جانبی و … این برند در سال 1398 ثبت شده، که هدف تاسیس این برند: وارد شدن در عرصه رقابت، تولید محصولات با بهترین تکنولوژی روز دنیا در زمینه حفاظت و همچنین مشاوره و خدمات پشتیبانی فنی به مختصصان این صنعت می باشد. تمامی محصولات این برند با استفاده از به روز ترین تکنولوژی و با پیشرفته ترین ماشین آلات در کارخانه ایران نوتریکا واقع در منطقه آزاد انزلی تولید می شوند. شرکت ایران نوتریکا در سال 1387 فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات امنیتی با بیش از 40 پرسنل متخصص در سراسر کشور آغاز کرد. ایران نوتریکا در راستای حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، با افتخار توانسته است قدمی نو در تولید محصولات صنعت سیستمهای حفاظتی و مداربسته برداشته و محصولات خود را با بالاترین کیفیت ارائه دهد. علاوه بر برند کیوپلاس، از سایر زیرمجموعه های نام آشنای شرکت ایران نوتریکا می توان به برندهای سی پلاس، اسکوو، تراست کم اشاره کرد.   

برندهای ایران نوتریکا چرا کیوپلاس (QPlus)؟ 

معرفی برند کیوپلاس (QPlus) برای پاسخگویی به این سوال موارد زیر را بخوانید. تیم حرفه ای برند کیوپلاس با برخورداری از مدیریت مسئولانه و حرفه ای، کارخانه مجهز به تکنولوژی های هم سطح با استانداردهای کیفی جهانی، توانسته است بهترین نوآوری را به بازار ایران عرضه کند. در کارخانه ایران نوتریکا هر یک از محصولات کیوپلاس قبل از تحویل به بازار، از نظر کیفیت مورد آزمایش های متعدد قرار می گیرند. با انجام این آزمایش ها، اطمینان حاصل می شود که هر کدام از دوربین ها می توانند در محیط های مختلف عملکردی عالی داشته باشند و کیفیت خود را حفظ کنند. به همین دلیل برند کیوپلاس در طول فعالیت خود همواره محصولاتی باکیفیت و بادوام را به دست مشتریان رسانده است. 

 

کارخانه ایران نوتریکا تأمین نیاز بازار هدف کیو پلاس (QPlus) تلاش می کند با بررسی نیاز مشتریان امنیت و حفاظت را به مصرف کنندگان هدیه دهد. به همین دلیل با تاکید و عمل به شعار خود یعنی «حس خوب امنیت» محصولات خود را بر اساس حفظ امنیت مشتریان تولید می کند. استفاده از به روز ترین تکنولوژی روز دنیا همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش منحصر به فرد این محصولات با نظارت کارشناسان حرفه ای و استفاده از بهترین متریال های جهانی، در داخل کشور تولید می شوند. محصولات برند کیو پلاس (QPlus) دارای ضمانت نامه 36 ماهه و خدمات پس از فروش 5 ساله می باشند. 

کارخانه ایران نوتریکا تنوع سبد کالایی کیوپلاس با تنوع بیش از 600 مدل دوربین مداربسته در تکنولوژی ها و کیفیت های متنوع آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. 

محصولات کیوپلاس Qplus مشتری مداری شرکت ایران نوتریکا، مشتری مداری را در رأس وظایف خود قرار داده است. زیرا باور دارد برای رسیدن به موفقیت، رضایت مشتریان حیاتی است. به همین دلیل سعی بر آن دارد تا نظرات مشتریان را در تعیین استراتژی های خود در نظر گیرد. خدمات پس از فروش خدمات پس از فروش برند کیو پلاس (QPlus) به شرح زیر می باشد: دستگاه های ضبط کننده و دوربین های مداربسته کیوپلاس: 3 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش آداپتور های کیو پلاس: 2 سال گارانتی بدون قید و شرط واحد تعمیرات این شرکت با برخورداری از تیم مجرب و کار آزموده خود می تواند تجهیزات را در کمترین زمان ممکن عیب یابی و تعمیر نماید و همیشه پاسخگوی نیاز مشتریان باشد. ایران نوتریکا جهت رفاه حال مشتریان و همکاران خود اقدام به راه اندازی سامانه اطلاع رسانی نموده که شما با این سامانه می توانید از مراحل تعمیر کالای خود مطلع شوید.

 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر