تعمیر جک پارکینگ  در تبریز09147575228_33851468

تعمیر جک پارکینگ در تبریز09147575228_33851468

2258 0

تعمیر جک پارکینگ در تبریز09147575228_33851468

جک پارکینگی

تعمیر درب اتوماتیک , تعمیرات جک پارکینگ درتبریز, خدمات مهندسی فاراد

دلایل خرابی درب اتوماتیک درتبریز

آیا تا به حال برای عیب یابی جک درب پارکینگ اقدام کرده اید؟ اصولا درب اتوماتیک عملکرد هوشمندی دارند و گاهی شاهد خراب شدن آنها هستیم. در مواقعی مشکلات پیش آمده به گونه‌ای است که به راحتی قابل حل است، اما گاهی هم نیاز داریم که برای برطرف کردن آنها به سراغ افراد باتجربه در این زمینه برویم. یکی از مشکلاتی که ممکن است در این درها ایجاد شود مربوط به جک آن است. اما سوال اینجاست که چگونه می‌توانیم ایراداتی که در این قطعه وجود دارد را پیدا کنیم؟ علت کار نکردن جک درب پارکینگ چیست یا چرا ریموت در را باز نمیکند؟ این مقاله یک راهنمای کلی برای پاسخ به سوالات شماست. شاید مشکلی که جک درب پارکینگ شما دارد حتی بدون نیاز به کارشناس هم قابل حل باشد و در مواقعی ممکن است نیازمند مراجعه به یک متخصص باشید.

عیب یابی جک درب پارکینگ عیب یابی جک در پارکینگ “Common Automatic Gate Problems” راحت است، اما گاهی نیازمند استفاده از تخصص و تجربه افرادی است که سال‌ها در این زمینه فعالیت کرده‌اند. جک‌ها قطعاتی هستند که از آنها برای تبدیل کردن یک درب پارکینگ به مدل اتوماتیک و ریموت دار استفاده می‌شود. مسلما هر در پارکینگی با توجه به نوع و کاربردی که دارد، باید از جکی متفاوت مانند بازویی، برقی، هیدرولیکی، ریلی و کرکره‌ای استفاده کرد که برخی از آنها ساختار آسیب‌پذیرتری دارند. عملکردی که جک درب پارکینگ انجام می‌دهد، تنها با یک دکمه است که روی ریموت قرار گرفته و با فشردن آن فرایند باز یا بسته شدن درب انجام خواهد شد و اگر این اتفاق نیفتد باید به دنبال علت باز نشدن جک درب پارکینگ باشید.

دلایل خرابی جک درب پارکینگ

موارد مختلفی وجود دارد که در نهایت باعث ایجاد مشکل در جک پارکینگ شده و باید به دنبال حل آنها باشید. در ادامه به بررسی برخی از مواردی که اصلی‌ترین علت باز نشدن جک درب پارکینگ هستند، خواهیم پرداخت:

1.      اشکال در سیستم مرکزی در هر جک یک سیستم مرکزی در نظر گرفته شده که تعداد زیادی مدار با سیم کشی درست و همچنین برد، فیوز و قطعه‌ای به نام رله در آن دیده می‌شود. همه این اجزا با عملکرد درستشان در نهایت باعث حرکت جک خواهند شد. بنابراین زمانی که حتی یکی از آنها دچار آسیب شود، جک به درستی عمل نمی‌کند. یکی از روش‌ها، برای آنکه بتوانید ایراد جک را در این سیستم پیدا کنید، فشردن دکمه ریموت و گوش دادن به صدای آن است. آنچه که در هنگام سالم بودن جک شنیده می‌شود، صدای رله است و در صورت عدم شنیدن آن، احتمالا مشکل از همین قسمت در سیستم مرکزی است.

2.      مشکل در سیستم برق متصل به جک دومین دلیل می‌تواند مشکلاتی باشد که در سیستم برق متصل به جک ایجاد می‌شود. در این قسمت فیوزی وجود دارد که جریان برق را تامین کرده و به جز آن سیم‌کشی نیز وجود دارد که باعث انتقال جریان برق خواهد شد. اگر این سیستم دچار مشکل شود، عملکرد جک نیز با ایراداتی روبه‌رو خواهد شد.

3.      شکستگی در جک درب پارکینگ گاهی ممکن است جک به دلیل آسیب‌های فیزیکی دچار شکستگی شده باشد و این موضوع جزو مشکلاتی است که اجازه نمی‌دهد این قسمت وظیفه خود را به درستی انجام دهد. به عنوان مثال صدمه دیدن شفت یا گیربکس یا موتور می‌تواند باعث بروز مشکل شود. برای حل این مشکل ابتدا باید برق ورودی مدار کنترل جک پارکینگ را قطع و سپس قطعه آسیب دیده را برای تعمیر به شرکت مربوطه ارسال کنید.

4.      ایراد در خازن و استارتر جک این مشکل می‌تواند به دلیل ایراداتی باشد که در خازن و استارتر جک قرار گرفته و باعث می‌شود تا این قسمت به درستی عمل نکند. در مواقعی ممکن است سرویس و روغن کاری لولاهای جک درب پارکینگ به درستی انجام نشود و در این شرایط این قسمت عملکرد خود را به درستی انجام نخواهد داد.

5.      داغ شدن موتور داغ شدن موتور و جک نیز ممکن است باعث به هم خوردن تنظیمات مدار فرمان جک شده و در نتیجه باعث بروز مشکلاتی در باز و بسته شدن درب پارکینگ شود. این اتفاق گاهی به دلیل باز و بسته شدن بیش از اندازه در اتفاق می‌افتد.

6.      مشکل در جک‌های 

میکرسوییچ دار

 سوئیچ ‌دار هستند، در زمان بسته یا باز شدن درب، مگنت میکروسوئیچ تحریک نشده و در این صورت در به طور ناگهانی می‌ایستد. در این حال باید قسمت زیر جک را به وسط شفت هدایت کنید و با باز و بسته کردن مکان آن را تنظیم کنید. در صورتی که مشکل هنوز وجود داشت، باید سیم‌های جک را چک کنید و در نهایت مدار را بررسی کنید. روش دیگری که می‌توانید مشکل را بررسی کنید، تعویض بازوهای چپ و راست میکروسوئیچ است.

7.      مشکل در ریموت کنترل گاهی ممکن است ریموت درب پارکینگ دچار مشکل شده باشد و در نتیجه نتواند فرمان را به جک بدهد. اگر با فشردن دکمه ریموت چراغ آن روشن نشد یا نورش کم بود، مطمئنا علت باز نشدن درب پارکینگ با ریموت، باتری آن بوده و تعویضش مشکل شما برطرف خواهد شد.

8.      نقش در برق ساختمان کاهی ممکن است نقص در برق ساختمان دچار خرابی جک پارکینگ شده و عملکرد آن را با مشکلات جدی روبه‌رو کند. بنابراین باید فیوزی که در آن به کار رفته یا اتصال سیمش را چک کنید.

9.      اشکال در مدار فرمان یا مرکز کنترل کاهی ممکن است نقص در برق ساختمان دچار خرابی جک پارکینگ شده و عملکرد آن را با مشکلات جدی روبه‌رو کند. بنابراین باید فیوزی که در آن به کار رفته یا اتصال سیمش را چک کنید تا علت باز و بسته شدن درب اتوماتیک پارکینگ را متوجه شوید. بنابراین برای برطرف کردن آن باید به طور موقت برق مرکزی را قطع کنید تا کارشناس مربوطه آن را تعمیر کند. جلوگیری از بروز مشکلات جک درب پارکینگ اگرچه جک درب پارکینگ، در هر صورت در معرض آسیب و خراب شدن است، اما راهکارهای مختلفی وجود دارد که میزان آسیب‌های آن را به حداقل برساند. به عنوان مثال سرویس‌های دوره‌ای، روغن‌کاری لولاهای درب پارکینگ، چک کردن درب پارکینگ به منظور بالانس بودن آنها جزو فعالیت‌هایی است که می‌تواند بروز مشکلات را به حداقل برساند. به جز این جک‌هایی که در سیستم مدار فرمان ال سی دی دیجیتالی دارند، ایرادات و مشکلاتی که وجود دارد، نمایش داده می‌شود و باید سریعا به آنها رسیدگی کرد، در غیر اینصورت این مشکلات بیشتر شده و اثراتش را در عملکرد نهایی خواهید دید. به جز این بهتر است در جک درب پارکینگی که برای نصب انتخاب می‌کنید، سنسورها و سیستم‌های ایمنی وجود داشته باشد که از برخورد آن با اشیا مختلف جلوگیری کند، این موضوع نیز در عدم خرابی زودهنگام جک تاثیر خواهد داشت. در نهایت نیز برای عیب یابی و انجام تعمیرات جک درب پارکینگ بهتر است حتما از افرادی که در این زمینه تخصص و تجربه کافی دارند، کمک بگیرید.  

همانطور که قبل تر هم گفته شد، تعمیر درب اتوماتیک  درتبریز از هر نوعی هم که باشد به سادگی امکان پذیر نیست، زیرا درب های اتوماتیک درتبریز  تعداد زیادی قطعات مختلف دارند که در صورتی خرابی یا وجود اختلال در هر کدام، درب اتوماتیک به درستی کار نمی کند و نیازمند تعمیرکار درب اتوماتیک  درتبریز می شوید. طبق سابقه تیم مجرب فاراد درب، درب های اتوماتیک  درتبریزبیشتر به دلایلی که در ادامه ذکر می کنیم نیازمند تعمیر می شوند.

1. خرابی جک درب اتوماتیک درتبریز یکی از مهم ترین دلایل خرابی و درست کار نکردن درب های اتوماتیک، خرابی جک های باز و بسته کننده درب است. خرابی جک های درب اتوماتیک، بیش از هر دلیل دیگری می توانند شما را در دردسر بیندازند و نیازمند تعمیر درب اتوماتیک کنند. دقت داشته باشید که در صورتی جک درب اتوماتیک مشکل دارد و می توان عیب درب ها را از جک دانست که درب نه باز شود و نه بسته. بد نیست بدانید که تعمیر جک درب اتوماتیک فقط باید توسط تعمیرکار حرفه ای انجام شود تا از خرابی دوباره و آسیب زدن به سایر بخش ها جلوگیری شود.

2. اختلال ریموت درب اتوماتیک درتبریز دومین مشکل رایج که در خرابی موقت درب های اتوماتیک بسیار شایع است؛ خرابی و اختلال ریموت درب اتوماتیک است که ممکن است دلایل مختلفی مثل تمام شدن باتری ریموت باعث این موضوع باشد. اگر مشکل درب اتوماتیک شما، ریموت باشد به سادگی می توان آن را حل نمود.

۳. خرابی فیوز درب اتوماتیک زمانی که از خراب نبودن ریموت درب اطمینان حاصل نمودید، نوبت به جعبه فیوز درب اتوماتیک می شود که احتمال بعدی خرابی درب مربوط به این قطعه باشد. می توان از طریق گوش کردن صدای فیوز زمانی که ریموت درب را فشار می دهید از خراب یا سالم بودن این قطعه اطمینان حاصل کنید.

4. خرابی چشمی درب قبل تر گفته شد که اگر درب مشکل باز و بسته شدن داشته باشد، ایراد از جک های بازویی است؛ اما اگر درب فقط بسته نشود چه؟ در صورتی که درب اتوماتیک بدون مشکل باز می شود ولی در زمان بسته شدن درب به مشکل می خورد، باید به سراغ چشمی های درب رفت زیرا این نوع خرابی بیشتر زمانی رخ می دهد که چشمی درب مشکل داشته باشد و شما نیاز به تعمیر درب اتوماتیک در تبریز پیدا می کنید. توصیه می کنیم برای تاثیر نگرفتن چشمی از نور آفتاب و ایجاد اختلال در کار چشمی درب، چشمی را در جایی که زیر تابش مستقیم نور خورشید قرار می گیرد نصب نکنید یا حتی المکان از سایه بان استفاده کنید.

5. مشکل در مسیر زنجیر موتور یا ریل درب مشکل بعدی که در درب های اتوماتیک رخ می دهد و باعث خرابی درب می شود، مشکل در مسیر زنجیر موتور یا ریل درب که به دلایل مختلف ایجاد می شود و رفته رفته با توجه به ابعاد و وزن درب بیشتر نیز می شود. برای این که این مشکل بررسی شود حتما باید از کارشناسان مجرب مثل فاراد درب باید کمک بگیرید زیرا در صورت اشتباه و به مرور زمان باعث خرابی های بیشتر در درب می شوید و باید هزینه های بیشتری نیز بپردازید.

6. تنظیم نبودن محدوده حرکت درب با توجه به این که سنسور های درب با توجه به تنظیماتی که برای محدوده عملکرد و حرکتشان مشخص شده فعالیت می کنند، ممکن است در صورت تنظیم نادرست درب به طور کامل بسته نشود یا بعد از بسته شدن به عقب برود که در این صورت درب دوباره باید تنظیم شود. در صورت رها کردن این مشکل به حال خود، درب اتوماتیک آسیب های بیشتری می بیند و هزینه های بیشتری نیاز برای شما به بار می آورد. «این مورد مربوط به نصب اشتباه درب می باشد و بیشتر در درب های تازه نصب شده دیده می شود.»

7. خرابی در برد اصلی درب اتوماتیک برد اصلی درب اتوماتیک، مظنون بعدی ما در لیست عوامل خرابی و بروز اختلال در درب است که خیلی کم تر از سایر عوامل باعث خرابی می شود ولی در صورتی خرابی و نیاز به تعمیر یا تعویض مستلزم هزینه نسبتا زیادی بوده و به علاوه فقط در حضور متخصص باید انجام شود. عیب یابی این نوع خرابی نیز برای افراد عادی بسیار سخت است و در صورت اشتباه، هزینه های بیشتری برای تعمیر درب باید کنار گذاشت.

8. اختلال در منبع تغذیه درب اتوماتیک درتبریز  یکی دیگر از مشکلاتی که باعث تداخل در کارکرد درب های اتوماتیک می شود؛ اختلال در منبع تغذیه درب اتوماتیک است که عیب یابی آن برای افراد عادی کار سختی است و نمی توان ایراد درب را به صورت قطعی از منبع تغذیه دانست مگر با حضور کارشناس. به هر حال خرابی منبع تغذیه دلایل مختلفی دارد که تعمیر آن نیز هزینه بر است.

9. خرابی موتور درب اتوماتیک درتبریز قطعه بعدی که در خرابی درب اتوماتیک تاثیر گذار است، موتور درب اتوماتیک است. موتور وظیفه باز و بسته کردن درب اتوماتیک را دارد و در صورت خرابی این قطعه درب ها باز و یا بسته نمی شوند. خرابی درب اتوماتیک به شکلی که درب های باز یا بسته نشوند، در مورد جک های بازویی نیز صدق می کند که تشخیص این موضوع توسط کارشناس مربوطه انجام می شود.

از نزدیک ترین  شرکت درب اتوماتیک  برای نصب و تعمیر درب اتوماتیک   خود درخواست خدمات انجام دهید تا دراسرع وقت برایه نصب وتعمیر درب اتوماتیک شما اقدام نمایند‌.

تعمیر درب اتوماتیک شامل چندین بخش می باشد: درب اتوماتیک پارکینگ (تعمیر درب ریموت)، تعمیر جک پارکینگ،تعمیر قطعات مکانیک که خود شامل گیربکس و متعلقات آن می باشد.

تعمیر درب اتوماتیک یکی از ملزومات حرفه های امروزی در هر منطقهدرتبریز است . چرا که با توجه به پیشرفت تکنولوژی درصد بالایی منازل بخصوص آپارتمان ها از درب اتوماتیک درتبریز استفاده می کنند که نصب , خدمات و تعمیر درب اتوماتیک در تبریز را به یک حرفه پر مخاطب تبدیل کرده است.



تاریخچه تولید درب اتوماتیک درتبریز
جک های اتوماتیک اولین بار در کشور ایتالیا تولید شد و بعد از مدتی در ایران وتبریز هم مخاطب پیدا کرد و مدتی از کالاهای چینی در این تکنولوژی استفاده شد. با گذشت زمان مشخص شد قطعات از کیفیت بالایی برخوردار نبودند و رفته رفته دچار فرسودگی شدند .

از این رو که مردم تبریز ما لیاقت استفاده از برترین کیفیت و بالاترین خدمات را دارند ولی به هر حال انتخاب با خود مشتریست , ما با استفاده از انواع محصولات خدمت گذار مردم تبریزخواهیم بود ولی کیفیت خدمات ما در تعمیر درب اتوماتیک درتبریز افتخار ماست .



قابل ذکر است که تعمیر درب اتوماتیک درتبریز یک کار تخصصی می باشد که البته با آموزش دوره ای کوتاه مدت سعی دارند در این بازار برای خود جایی باز کنند که همه یکبار مصرف خواهد بود و فقط برای یکبار مشتری را جذب کرده , ولی به خاطر کیفیت پایین خدمات به زودی در بازار محو خواهند شد.




تعمیر درب اتوماتیک در انواع مختلف:
تعمیر درب اتوماتیک بادی(پنوماتیک):این نوع در بسیار حساس است و تعمیر آن به تخصص و دقت بالا و البته تجربه کافی نیازمند است.

تعمیر درب اتوماتیک ریلی : که نیاز به جوشکاری و آهنگری هم نیاز دارد به همین جهت کار سنگینی می باشد.

تعمیر درب اتوماتیک دولنگه پارکنیگی : بیشترین میزان مصرف قطعات در این نوع در می باشد.



تعمیر جک ها ، جوشکاری پایه ، تعمیر و تعویض چشمی ، تعمیر و تعویض برد ، ریموت یدک ، کد کردن ریموت و سیم کشی و تنظیمات برد از دیگر خدمات مورد نیاز این نوع درب می باشد.



تعمیر قطعات الکترونیک
تعمیر درب اتوماتیک درتبریز که شامل مدار کنترل چشمی یا فتوسل،فلاشر و گیرنده ریموت (رسیور) و خود ریموت می باشد که شرکت فاراد مفتخر به انجام تمام مراحل با بیش از7 سال سابقه می باشد.

در تمام نقاط تبریزبا  اکیپ مجرب آماده انجام خدمات برای شما مشتریان عزیز می باشیم.

تعمیر درب کنترلی – تعمیر درب ریموت تعمیرات درب اتوماتیک تبریز، تعمیرات درب اتوماتیک  غرب تبریز- تعمیر درب اتوماتیک  مرکز و شرق تبریزبه انجام می شود.



نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر