نمایندگی تعمیر آیفون تصویری در تبریز 09147575228_33851468

نمایندگی تعمیر آیفون تصویری در تبریز 09147575228_33851468

8916 0

نمایندگی تعمیر آیفون تصویری در تبریز 09147575228_33851468

فروش نصب و تعمیرات گارانتی آیفون تصویری در تبریز

آموزش ایرادات وتعمیرات ایفون تصویری درتبریز
تعمیر آیفون تصویری، دغدغه ای بزرگ برای عموم مردم و البته تعمیرکاران فعال در این زمینه است. عیب یابی و تعمیرات تخصصی آیفون تصویری در تمام برندها نیاز به سابقه و تخصص فراوان خواهد داشت. گروه مهندسی فاراد تصویری یکی از بزرگترین و محبوب ترین شرکتها در زمینه نصب و تعمیرات آیفون تصویری در تبریزو در محل شما می باشد که با کادری مجرب و متخصص توانسته تا رتبه اول محبوبیت بین کاربران را بدست آورد. با ما همراه شوید تا شما را با تخصصی ترین قسمتهای عیب یابی آیفون تصویری همراه سازیم.
آیفون تصویری، 
عضو جدانشدنی ساختمان خانه‌های آپارتمانی و برج‌های چند طبقه‌ی بلند باعث شده‌اند در باز کن از یک دستگاه ساده و معمولی به یک ابزار شیک و هوشمند تبدیل شود. تقریبا خانه‌ی بدون در باز کن را می‌توان تنها در فیلم‌های تاریخی یا در خانه‌های یک طبقه‌ی بسیار قدیمی مشاهده کرد. این وسیله بدون آنکه چندان به چشم بیاید، عضو جدانشدنی ساختمان و خانه به شمار می‎اید. در بازکن‌ها انواع مختلفی دارد و متناسب با سلیقه‌ی مصرف کنندگان طراحی و تولید می‌شوند.    انواع آیفون تصویری در باز کن صوتی: در باز کن یا به عبارت دیگر آیفون صوتی نسل قدیمی‌تر دربازکن به شمار می‌آیند. این محصول تنها دارای یک گوشی است و وظیفه‌ی انتقال صدا و باز کردن درب را برعهده دارد. سیستم آنها بسیار ساده و از قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر مدل‌ها برخوردار است.  در باز کن تصویری: دربازکن یا آیفون تصویری امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و مدل‌های بسیار متنوعی از آن دیده می‌شود. آیفون تصویری خود به دو مدل آنالوگ و دیجیتال دسته بندی می‌شود. مدل‌های آنالوگ برای آپارتمان‌های کم واحد طراحی شده است. برای برج‌ها و آپارتمان‌های پرواحد بهتر است از نوع دیجیتال استفاده شود. پنل آیفون در ورودی خانه نصب می‌شود. با فشردن هریک از شماره‌ها، آیفون نصب شده درون واحد مشخص به صدا در می‌آید و دوربین چهره‌ی شخص را در نمایشگر نشان می‌دهد. برخی از مدل‌های آیفون‌های تصویری به کارت حافظه مجهزند و از طریق آن می‌توان صدا و تصویر را ضبط کرد.  در باز کن تحت شبکه: دنیای هوشمند در حال نفوذ به تمام ابعاد زندگی است و آیفون نیز از این مبحث مجزا نیست.
آیفون تحت شبکه با ظاهر مدرن و جذاب خود، امکانات زیادی در اختیار ساکنین خانه قرار می‌دهند. این آیفون‌ها به دوربین دید در شب مجهزند و می‌توان از طریق آنها ارتباط درون واحدی نیز برقرار کرد. این نوع آیفون به وای فای متصل می‌شود و برای ساخت یک خانه‌ی هوشمند مناسب است.    برندهای تولیدکننده‌‌ی انواع در باز کن و آیفون تصویری برندهای ایرانی در زمینه‌ی تولید در باز کن عملکرد درخشانی داشته‌اند و بازار این محصول را در اختیار دارند. برندهای آلدو، سیماران، تکنوتل و تابا از جمله برندهای باکیفیت به شمار می‌آیند که محصولات بسیار متنوعی را ارائه می‌دهند. 
آیفون های برتر در تبریز
همانطوری که گفتیم در انتخاب بهترین ایفون تصویری عوامل مختلفی مانند کیفیت محصول، مدت زمان گارانتی، گستردگی دفاتر خدمات پس از فروش و … می‌تواند تاثیرگذار باشد. در برخی از این موارد مانند کیفیت، احتمال اینکه هر تولید‌کننده‌ای در سبد محصولات خود چندین محصول با کیفیت عالی و چندین محصول با کیفیت متوسط داشته باشد زیاد است. به همین دلیل اعطاء واژه بهترین به یک برند خاص سخت خواهد بود. در برخی دیگر از مواردِ سنجش، با اعداد و ارقام سروکار داریم. مانند مدت گارانتی یا گستردگی دفاتر خدمات پس از فروش. در چنین مواردی انتخاب بهترین برند دربازکن تصویری آسان‌تر می باشد. جهت ارزیابی دقیق‌تر، همه مولفه‌های ذکر شده را کنار گذاشته و فقط میزان جستجوی برندهای مختلفِ آیفون تصویری در گوگل را ملاک رتبه‌بندی قرار خواهیم داد. میزان جستجوی افراد در گوگل ارتباط مستقیم با رضایت از محصولات یک برند دارد. رضایت افراد از تولیدات یک برند، زمانی حاصل می شود که همه نیازها از جمله امکانات، قیمت، کیفیت و گارانتی و … برآورده شود. این شاخص مطمئناً معیارِ خوبی برای رتبه‌بندی بهترین برند ایفون تصویری خواهد بود. بنابراین هر چقدر میزان جستجوی یک برند نسبت به سایر برندها در گوگل بیشتر باشد می‌توان نتیجه گرفت که افراد رضایت بیشتری از آن تولیدکننده دارند و بر این اساس می‌توان رتبه‌بندی کرد. رتبه بندی بهترین دربازکن تصویری ایران ما 5 برند آیفون تصویری که در گوگل بیشترین جستجو را دارند انتخاب کرده‌ایم. تابا الکترونیک، الکتروپیک، سیماران، کوماکس و سوزوکی. این برندها طبق آماری‌گیری انجام شده بیشتر ار سایر برندها در گوگل جستجو شده‌اند. این آمار در دی ماه سال 1401 از گوگل ترند (google trends) استخراج شده و کاملاً دقیق و واقعی می‌باشند
تعمیرات وسرویس آیفون تصویری در تبریز  در این زمان که حدودا ۱۰ سال محصول آیفون تصویری به  تبریز آمده است 
نیاز به گروه فنی  برایه  ارایه خدمات در زمینه تعمیرات آیفون تصویری  درتبریز دارد.
گروه فارداد الکتریک با تجربه بیش از ۷سال  در زمینه فروش نصب و تعمیر آیفون تصویری در تبریز آماده خدمت به همشهریان است.
نه به تعمیرکار غیرمجاز آیفون تصویری درتبریز
چرا به هیچ وجه نباید سراغ تعمیرکاران
غیرمجازآیفون تصویری درتبریز برویم؟
قطعات غیر استاندارد از قطعات و لوازم غیر استاندارد برای تعمیر آیفون تصویری  شما استفاده می‌کنند.
بی اطلاعی از مهارت تعمیرکار از مهارت نفر تعمیر کار و اینکه آیا آموزش‌های لازم را گذرانده یا خیر اطلاعی ندارید.
نبود مرجع رسیدگی در صورت بروز مشکل مرجع معتبری جهت درخواست رسیدگی و یا جبران خسارت ندارید.
هزینه های غیر استانداردی به دلیل در جریان قرار نگرفتن در روند تعمیر آیفون تصویری درتبریز، هزینه‌های غیر استانداردی را از شما طلب خواهند کرد.
تعمیرات در زمینه آیفون تصویری  نیاز به دو تخصص و مهارت  برق کاری ساختمان و الکترونیک  گروه فنی فاراد در هر دو زمینه  دارای تکنسین های مجرب است.
شرایط ضمانت نامه گارانتی  نمایندگی آیفون تصویری تابا درتبریز
حداکثر زمان تحت پوشش خدمات گارانتی برای درب بازکن های تصویری ۳۶ ماه و برای جک های درب بازکن الکترونیکی۲۴ ماه می باشد.  جهت استفاده از خدمات ، ارائه کارت گارانتی از نمایندگی آیفون تصویری تابا درتبریز الزامی است.  از کابل مناسب جهت نصب دستگاه استفاده شود.(کابل ۰.۶ فویلدار استاندارد)  بهتر است بعد از اتمام مراحل کار نصب، برق به دستگاه متصل شود.  کابل درب بازکن با سیم های (برق، تلفن، آنتن، و اسانسور) در یک مسیر نباشد.  نصب توسط افراد ماهر و طبق مطالب دفترچه راهنما صورت گیرد.  اقلام استفاده شده در درب بازکن باید از محصولات تابا باشد. موارد ابطال ضمانت نامه  صدمات ناشی از ضربه، آتش سوزی، نوسانات برق، نفوذ آب و مواد شیمیایی، شکستگی، عدم قلع اندود شدن اتصالات سیم ها و رعد و برق شامل گارانتی نمایندگی آیفون تصویری تابا درتبریزنمی شود. .  دستگاه باید دارای برچسب سریال خوانا و معتبر باشد  باز شدن برچسب گارانتی، تعمیر و یا بررسی دستگاه توسط افراد یا مراکز غیر مجاز باعث ابطال گارانتی می شود  ارائه خدمات بعد از اتمام مدت زمان گارانتی نمایندگی آیفون تصویری تابا درتبریز مستلزم پرداخت هزینه است.
مزایای استفاده از آیفون تصویری درتبریز
در بالا بردن امنیت منزل قطعاً شما می خواهید که در منزل و یا محل کار خود هم احساس امنیت و هم احساس آرامش داشته باشید گاهی پیش می‌آید در طول روز تعداد زیادی از افراد به جلوی درب منزل شما و یا محل کار شما بیایند که شما گاهی تعدادی از آنها را نمی شناسید و نمی خواهید آن افراد را ملاقات کنید و یا برای بررسی آن افراد نمی خواهید به جلو در بروید امروزه با استفاده از آیفون تصویری در منزل، کارشما راحت تر شده است و دیگر نیاز ندارید برای شناسایی افراد به جلو درب بروید. آیفون تصویری نقش مهمی در امنیت منزل و محل کار شما ایفا می‌کند گاهی اوقات غریبه ها و یا سارقین در پشت درب شما هستند و شما نمی خواهید ناخواسته درب را برای این افراد باز کنید شما با استفاده از آیفون تصویری به راحتی می‌توانید مطلع شوید چه کسی پشت درب شما است و شما به آنها اجازه ورود می دهید یا خیر. آیفون های تصویری  درتبریز به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید تا یک زمان معین تصاویر را ضبط کنید که این در بالا بردن امنیت نقش خیلی مهمی ایفا می کند و حتی می توانید با آیفون خود با دیگر همسایه ها و یا نگهبانی ساختمان خود ارتباط برقرار کنید.
 مواردی که باید قبل از خرید یک آیفون تصویری در نظر بگیرید
در چند سال گذشته برای راحتی افراد و ایجاد امنیت تولید و فروش آیفون های تصویری درتبریز  بالا رفته است اما گاهی مشتریان و متقاضیان اطلاع کافی از نوع برند و ویژگی آن ندارند تا بتوانند آیفونی را خریداری کنند که امنیت آنها را بالا ببرد پس هنگام خرید به چند نکته مهم دقت کنید و با آشنایی با آیفون تصویری اطلاعات بیشتری بدست بیاورید.
1) آیفون های تصویری یک بخش بسیار مهم برای امنیت خانه شما محسوب می شوند آنها باید دیجیتالی باشند تا بتوانند با سایر سیستم های خودکار خانه شما ادغام شوند و حتی دارای امکانات اینترنتی هم باشند.
2) هنگام خرید آیفون تصویری باید اطمینان حاصل کنید که آیفون انتخابی شما با مواد مقاوم در برابر ضربه ساخته شده باشد چون هدف اصلی آیفون‌تصویری ایمنی ساکنان است بنابراین باید به اندازه کافی بادوام و مقاوم باشد مانند بهترین آیفون تصویری که کامل توضیح داده شده.
3) دوربین نصب شده در آیفون تصویری باید به ویژگی‌های دیددرشب مجهز باشد زیرا باید تصویر بهتری  در شب برای شما ارائه دهد و امنیت را بالاتر ببرد پس یک آیفون خوب باید درهر شرایط نوری به درستی عمل کند.
4) آیفون تصویری انتخابی شما باید کارایی درستی داشته باشد یعنی مهم تر از ویژگی های اصلی یک آیفون تصویری مانند تماس ویدیویی و سیستم مخابره داخل ساختمان باید بتواند به درستی عمل کند شما قبل از خرید باید سیستم را بررسی کنید که آیا کیفیت صدا و فیلم درست انجام می شود و آیا این آیفون با سایر سیستم ها سازگار است.در مقاله آیفون تصویری چی بخرم نکات مهمی در این زمینه گفته شده است. این دستگاه‌های هوشمند قابلیت‌های فراوانی در ارائه امنیت و آرامش به شما ارائه می‌دهند. یکی از مزایای اصلی استفاده از آیفون تصویری، امکان شناسایی دقیق افرادی است که درب منزل شما را زنگ می‌زنند. با تصویری که در صفحه نمایش آیفون تصویری ظاهر می‌شود، شما می‌توانید با اطمینان بیشتری بفهمید که آیا شخص مورد نظر شما به واقعیت نیاز دارد یا خیر. این امر می‌تواند در جلوگیری از ورود افراد ناشناس و تهدیدات امنیتی به خانه شما موثر باشد. امکان ضبط تصویر و صدا در آیفون‌های تصویری نیز یکی از مزایای حائز اهمیت است.
اگر شما نیاز داشته باشید، می‌توانید ضبط‌های صوتی و تصویری را به طور مستقیم دریافت و ذخیره کنید. این امر به شما امکان می‌دهد تا در صورت لزوم، به مراجع قضایی و ارگان‌های امنیتی اطلاعات مورد نیاز را ارائه کنید. آیفون‌های تصویری قابلیت اتصال به شبکه‌های دیگری مانند سیستم اعلام حریق و دوربین‌های مداربسته را دارند. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا از یک نقطه کنترلی مرکزی، امنیت کلیه سیستم‌های امنیتی خانه خود را مدیریت کنید.
تاریخچه آیفون صوتی و تصویری در ایران وتبریز
تاریخچه آیفون تصویری آیفون صوتی  اولین بار سال ۱۳۵۰ در ایران و تبریز وارد شد.در اوایل سال ۱۳۸۰ آیفون تصویری کوماکس کره وارد ایران و تبریز  شد. کوماکس کره اولین شرکت تولید کننده آیفون تصویری است که در سال ۱۹۶۸ تاسیس شد.کوماکس شرکتی جهانی است که به ۱۱۵ کشور جهان صادرات دارد.
تاریخچه ورود برنده های آیفون تصویری به ایران  وتبریز
: شرکت تابا : در سال ۱۳۶۴ شرکت تابا اولین شرکت تولید کننده آیفون تصویری در ایران وتبریز  بود. که توانست با سیستم سیم بندی آسان جایگاه عالی در بازار آیفون های تصویری درتبریز  داشته باشد . شرکت تابا اولین تولیدات خود را با آیفون های سیاه سفید شروع کرد که مانند کوماکس کره درتبریز بود .
دلایل اصلی سوختن آیفون تصویری
آیفون های تصویری برای کارکرد خود نیازمند ولتاژهایی هستند که در برخی از مدل ها این ولتاژها توسط برد تغذیه تولید می شود و در برخی مدلها برد تغذیه به صورت مشترک در راهرو ساختمان نصب میگردد و به تمام مانیتورها ولتاژ مورد نیازشان را می رساند. از این گونه برندها می توان به آیفون های تصویری Urmet ایتالیا و مانیتورهای تبلتی شرکت تکنما اشاره کرد. اما در تمام این مدلها دلایلی سبب سوختن آیفون تصویری میگردد که میتوان به موارد زیر اشاره کرد. برق ورودی دارای نوسانات زیاد بوده و برد تغذیه سوخته است قطع و وصل برق شهری دارای پیک ولتاژی بوده و این پیک ولتاژ به منبع تغذیه آسیب رسانده است. بردهای تغذیه بدون حفاظت ولتاژی می تواند سبب سوختن آیفون تصویری گردد. استفاده از برق مشترک با کولر آبی یا گازی دلیل اصلی سوختن برد تغذیه و خاموش شدن آیفون تصویری می باشد. تعمیر روشن نشدن آیفون تصویری پس از دلایل اصلی روشن نشدن آیفون تصویری می توان به موارد زیر اشاره کرد. این موارد را به ترتیب چک نمایید برق ورودی به آیفون تصویری خود را چک نمایید. برد تغذیه آیفون تصویری را چک نمایید کلید خاموش روشن شدن آیفون تصویری خود را چک نمایید. در صورت مشترک بودن منبع تغذیه در مدلهای خاص این منبع را چک نمایید 1- چک نمودن برق ورودی آیفون تصویری هر منبع تغذیه یا به طور کلی آیفون تصویری نیازمند ولتاژ ورودی بر حسب ولت است که مثلا اگر این مقدار درج شده در پشت آیفون تصویری 220 باشد و ورودی ولتاژ گرفته شده اگر مقدار زیر 200 ولت باشد منبع تغذیه قدرت روشن نمودن آیفون تصویری را نخواهد داشت. پس به پشت آیفون تصویری خود نگاهی بیاندازید و ولتاژ مورد نیاز آیفون تصویری را با ولتمتر چک نمایید.
بعد از خرید آیفون تصویری درتبریز   نگرانی مشتری نصب آیفون تصویری درتبریز می باشد و بعد از نصب آیفون تصویری درتبریز سرویس و گارانتی و تعمیر آیفون تصویری درتبریزمی باشد.
هنگام مراجعه یا تماس مشتری  برای تعمیرآیفون تصویری درتبریز  با سوال کردن درمورد ایراد آیفون تصویری  تشخیص می هیم
سوالات متداول در مورد آیفون کوماکس درتبریز
1- امکان استفاده از مانیتور تصویری و گوشی صوتی به طور همزمان در یک ساختمان وجود دارد؟ بله، در برخی از ساختمان ها که تعدادی از واحد ها مایل به استفاده از مانیتور تصویری نیستند می توانید از گوشی صوتی DP-3HP استفاده نمایید.
2- هنگامی که زنگ واحدی دیگر زده می شود، واحد ما نیز زنگ می خورد مشکل از کجاست؟ در این گونه موارد به احتمال فراوان هنگامی که زنگ واحد دیگری زده می شود، مانیتور واحد شما روشن می باشد، در چنین حالتی  دستگاه شما در مدار بوده و زنگ خورده می شود، چنین مواردی اغلب در روز های اولیه پس از نصب به وجود می آیند، زیرا در روز های اولیه اکثر واحد ها به دفعات از مانیتور خود جهت مشاهده دم در استفاده می نمایند.
3- مدل CDV-71AM خریداری کرده ام ولی تصویر سیاه و سفید است، لطفا راهنمایی بفرمایید. اکثر مانیتور های رنگی کوماکس از هر دو سیستم PAL و NTSC پشتیبانی می نمایند، بعضی از مانیتور ها مانند CDV-35N, CDV-50P, CDV-50N عمل تطبیق خود با سیستم دوربین را به صورت خودکار انجام داده و بعضی نیز نیازمند تنظیم دستی می باشند، مانیتور CDV-71AM نیز از این دسته می باشد، جهت این کار دکمه Select کنار مانیتور را فشرده و همزمان یکی از دکمه های زیر آن را بفشارید، پس از چند لحظه سیستم تنظیم می گردد.
4- مدل CDV-35N را خریداری کردم ولی بدون برداشتن گوشی نمی توانم در را باز کنم. سیستم های رنگی کوماکس برای باز کردن در مستلزم برداشتن گوشی می باشند.
5- دستگاه من فاقد کارت گارانتی است ، چگونه میتوانم از خدمات ایران کوماکس درتبریز استفاده کنم؟ هر دستگاه اصلی دارای شماره سریال منحصر به فرد می باشد که در پشت دستگاه به صورت بارکد درج شده است، ابتدا شماره سریال دستگاه خود را از طریق قسمت بررسی سریال چک نموده در صورتی که دستگاه شما تحت ضمانت کوماکس  درتبریز می باشد با مرکز خدمات به شماره ۰۹۱۴۷۵۷۵۲۲۸تماس حاصل فرمایید. ( در صورت اتمام دوره گارانتی ارائه خدمات مشمول هزینه می باشد در غیر این صورت هیچ هزینه ای از مشتری دریافت نمی شود. )
6 - دستگاه من در شب تصویر مناسبی ندارد، علت آن چیست؟ پنل های کوماکس دارای LED دید در شب می باشند، با این حال در صورتی که محل نصب پنل در تاریکی مطلق قرار داشته باشد این LED ها جوابگوی تصویر مناسب نخواهند بود، لذا خواهشمند است در بالای محل نصب پنل حتما از یک منبع روشنایی دیگر استفاده نمایید.
7 – آیفون تصویری فعلی ما سیاه و سفید است ، آیا می توانم مانیتور واحد خود را به صورت انفرادی رنگی کنم؟ برای این منظور می بایست لنز پنل تعویض شده و مانیتور داخل واحد نیز تعویض گردد ، حتما قبل از انجام این کار با کارشناسان  کوماکس درتبریز تماس حاصل نمایید . به دلیل اینکه برخی از سیستم های رنگی و سیاه و سفید با یکدیگر همخوانی ندارند .
8 – آیا می توان محصولات کره ای اصل را با محصولات تقلبی به صورت ترکیبی نصب نمود؟ خیر ، این دو سیستم با یکدیگر هم خوانی ندارند و محصولات اصل از محصولات تقلبی پشتیبانی نمی کند .  
9 - آیا می توان محصولات کوماکس را با محصولات سایر برند ها به صورت ترکیبی نصب نمود؟ برخی از محصولات برندهای دیگر امکان اتصال به آیفون های کوماکس اصل را دارد . جهت اطمینان از انجام این کار با کارشناسان  کوماکس  درتبربز تماس حاصل فرمایید .
 ایراد از پنل آیفون تصویری است  یا گوشی آیفون تصویری  اگر ایراد از پنل آیفون تصویری باشد  تعمیر کار آیفون تصویری باید به محل برود تا ایراد پنل آیفون تصویری را بررسی و حل نمایید  اگر در محل قابل حل بوددرمحل  آیفون تصویری  تعمیرمیشود و یا درمحل قابل تعمیر نبود پنل آیفون تصویری  به دفتر انتقال داده میشود.
 
اگر ایراد از گوشی آیفون تصویری باشد به مشتری پیشنهاد می کنیم درصدرت امکان گوشی آیفون تصویری  باز کرده وبه دفتر بیاورد  در صورت مقدور نبودن  این کار تعمیر کار آین کار را انجام  و با تعمیر آیفون تصویری  تحویل مشتری می دهد.
تعمیرات آیفون تصویری کوماکس و تابا در تبریز
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................
تعمیر ایفون تصویری  تابا و کوماکس درتبریز
اکثر ایرادت  گوشی  ایفون  تابا  ۱۰۴۰  ازبرد  ال سی دی  می باشد که تعمیرات آیفون تصویری تابا پر هزینه  و تخصصی می باشد .گاهی تعمیربردآیفون تصویری در تبریز  امکان نمی باشد و نیاز به برد جدید آیفون تصویری  خواهد داشت .
راهنمای نصب دربازکن تصویری تابا درتبریز
قدمت 36 ساله شرکت تابا الکترونیک در راستای تولید تجهیزات الکترونیکی از جمله آیفون های تصویری صوتی باعث ارائه محصولاتی کاملا انحصاری شده با قطعات با کیفیت شده است تا مشتریان برند تابا همانند گذشته از کارکرد و خدمات بسیار بالای محصولات این کمپانی بهره وری کامل را ببرند. علاوه بر تولید تجهیزات منحصر به فرد نصب و راه اندازی این محصولات نیز متفاوت است و موجب فاصله گرفتن برند تابا از رقبای خود در این صنعت می شود. در ادامه شما را با نحوه سیم کشی و نصب دربازکن تصویری تابا آشنا کنیم تا در صورت خرید پیکیج های دربازکن تصویری تک واحدی بدون نیاز به حضور نصاب خودتان به عیب یابی ورفع مشکل بپردازید.
  رنگ بندی و استاندارد سیم ها رنگ روکش هر سیم به عنوان یک شناسنامه عمل می کند تا با نگاه کردن به آن کارکرد هر نوع جهت نصب مشخص شود. تعداد سیم نمایشگر رنگی تابا 4 عدد است که به ترتیب از رنگ آبی شروع و به سیم های نارنجی، قرمز، قهوه ای ختم می شود و کار کرد هر سیم به شکل زیر است. رنگ آبی: این سیم برای Voice یا صدا در رنگ بندی سیم کشی آیفون تابا مورد استفاده قرار میگیرد. رنگ نارنجی: به عنوان منفی در رنگ بندی سیم کشی  استفاده میشود. رنگ قرمز: به عنوان مثبت دستگاه دربازکن تصویری تابا مورد استفاده است. رنگ قهوه ای : به عنوان سیم تصویر  مورد استفاده قرار میگیرد. نحوه نصب و راه اندازی در اولین قدم برای نصب آیفون تصویری تابا سیم کشی 4 رشته سیم به همان ترتیب گفته شده از پنل زنگ دم دری به نمایشگر رنگی متصل میکنیم پس از اتمام سیم کشی به تمامی آیفون تصویری ها نوبت به عبور جریان برق میرسد تا از کارکرد آن اطمینان حاصل کنیم. از خروجی AC ترانس دو سیم کشیده میشود که یکی را به در بازکن پشت پنل متصل و سیم دیگر به یک سیم از قفل نصب شده بر روی در وصل میکنیم. از مهم ترین تفاوت های محصولات تابا الکترونیک آزادی عمل برای اتصال سیم از ترانس به قفل است که به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم نصب میگردد. سوئیچر های داخلی آیفون تصویری تابا نیاز شما را به تهیه سویچر مرکزی برای ساختمان هایی با تعداد واحد زیاد از بین میبرد و از تحمیل هزینه اضافی بر مشتری کم میکند.
نصب و سیم کشی دربازکن تصویری نصب آیفون تصویری اهمیت استفاده از کابل فویل دار این است که این امکان وجود دارد که بنا به هر دلیلی (مانند وجود کابل فشار قوی در نزدیکی آن) بر روی کابل ها نویز ایجاد شود. وجود فویل می تواند به عنوان یک محافظ از ایجاد این نویز جلوگیری کند. نکته دیگر در رابطه با سیم کشی اینکه بر اساس تعداد واحد ها، نوع ساختمان و مسیر لوله گذاری برای ساختمان، می توان از کابل های 2 زوج، 4 زوج، 4 زوج، 6 زوج، 8 زوج، 10 زوج و یا 20 زوج استفاده نمود. عموما در ساختمان هایی که عمر آن ها به بیش از 10 سال می رسد، برای برقراری ارتباط با آیفون ها (که غالبا صوتی بودند) از کابل های تلفنی استفاده شده اند. بنابراین باید کابل های این ساختمان ها تعویض گردد؛
به این خاطر که تضمینی وجود ندارد که با کابل های قدیمی کیفیت تصاویر ایجاد شده حتی با بهترین نوع آیفون و پنل دم دری، در سطح بالایی قرار بگیرد. استاندارد شرکت های مختلف برای سیم کشی برای نصب محصولات سیماران، سوزوکی، کوماکس، تابا، الکتروپیک، کالیوز از هر واحد کابل 4 زوج تا سوئیچر و از سوئیچر تا پنل با توجه به تعداد واحد یک کابل 06 فویل دار استفاده شود. اگر سیستم کدینگ باشد از هر واحد یک کابل دو زوج فویلدار تا سوئیچر یا دیکور کشیده شود و از دیکودر تا پنل بر اساس تعدا واحد. تکنما و تابا دو سیم سیستم متفاوتی دارند که حتما می بایست قبل از سیم کشی با کارشناسان نصب مشورت نمود.
سیم کشی برای این محصولات به صورت پارالل یا پشت هم است به گونه ای که برای نصب آیفون تصویری در تکنما برای همه ی واحدها تنها به 7 رشته سیم و برای تابا به دو رشته سیم نیاز است.با این وجود برای ساختمانهای بزرگ می بایست از یک کابل Rg تصویر جداگانه استفاده گردد تا برای واحد دورتر با افت سیگنال روبرو نگردیم.
تعمیر آیفون تصویری، دغدغه ای بزرگ برای عموم مردم و البته تعمیرکاران فعال در این زمینه است. عیب یابی و تعمیرات تخصصی آیفون تصویری در تمام برندها نیاز به سابقه و تخصص فراوان خواهد داشت. گروه مهندسی فاراد تصویری یکی از بزرگترین و محبوب ترین شرکتها در زمینه نصب و تعمیرات آیفون تصویری در تبریزمی باشد که با کادری مجرب و متخصص توانسته تا رتبه اول محبوبیت بین کاربران را بدست آورد. با ما همراه شوید تا شما را با تخصصی ترین قسمتهای آیفون تصویری همراه سازیم.
..................................................................................................................................................................................................................................................................................................
دوربین دربازکن آیفون تصویری درتبریز
وظیفه دوربین مداربسته دربازکن  آیفون تصویری انتقال تصویر از پشت در به داخل ساختمان برای نمایش در صفحه نمایشگر  آیفون تصویری دربازکن است.
 این دوربین ها معمولاً در دو نوع .)۷- موجود هستند )شكل ۲ » رنگی « و » سیاه و سفید « انتقال صدا در دربازکن های  آیفون تصویری  بدون میکروفون بوده و از طریق بُرد صورت می گیرد.
زاویه و قدرت دید دوربین دربازکن دوربین های دربازکن آیفون تصویری معمولاً با لنز یا بدون لنز ارائه مي شوند. از طرفی بعضی از این دوربین ها از نوع میکروفن دار )با صدا( یا بدون میکروفن )بی صدا( مورد استفاده قرار م یگیرند. دوربین های هستند. در نمونه زاویه دید » باز « و » معمول « استفاده شده در دربازکن  آیفون تصویری دارای دو زاویه دید معمولی محدوده دید دوربینی 77 درجه و در نوع باز این زاویه برابر با 92 یا 13 5 درجه بوده و محدوده بیشتری از فضای جلوی ورودی ساختمان را نشان مي دهد. این دوربین ها باید مجهز به نور مادون قرمز برای دید در شب و سیستم تنظیم خودکار نور 1 باشند به طوری که در نور تمام مواقع شب و روز 0 لوکس 2 یک تصویر واضح و روشن روی / با حداقل شدت از 1 مادون قرمز برای LED صفحه نمایش دیده شود )شكل ۸(. نور دربازکن های با دوربین سیاه و سفید کاربرد دارد و درنوع رنگی های متفاوت LED استفاده می شود.
دستگاه تغذیه کنترل مرکزی و قفل بازکن آیفون تصویری درتبریز
این قسمت شامل منبع تغذیه، قفل بازکن و ارتباط با در ورودی است. منبع تغذیه دربازکن آیفون تصویری  درتبریزبراي ايجاد مدار مكالمه و زنگ اخبار با استفاده از ترانسفورماتور )مبدل( کاهنده و مدار الكترون كيي، ولتاژ 220 ولت برق شهر را به 12 ولت متناوب )در بازكن( و 12 ولت مستقيم )مكالمه( تبديل ميكند. البته .) صفحه نمايش تغذيه جداگانه داشته و مستقيم به برق شهر متصل مي شود )شكل ۹
قفل بازکن 
    قفل بازکن ها معمولاً زنجیردار، برقی و یا از نوع مغزی قفل هستند. این قفل ها باید به گونه ای طراحی و نصب شود که بر اثر ضربه به در باز نشود )شكل ۱۰ (. بعضی از قفل بازکن ها با ولتاژ 24 ولت کار می کند)
کدام شرکت بهترین سازنده آیفون تصویری است؟
این سوال نمی توان به صورت قطع جواب داد. اما توصیه ما برای ساختمانهای بالای 20 واحد محصولات شرکت تکنما و سیماران است. برای واحد های کمتر از 20 واحد محصولات تابا و الکتروپیک که سابقه و گارانتی بالایی دارند می تواند الویت قرار بگیرد و اگر قیمت محصول ملاک است سوزوکی و کالیوز پیشنهادهای جذابی ارائه می دهند. البته کوماکس  درتبریز همواره محصولات باکیفیتی در رنج قیمت بالا ارائه می دهد که در ساختمانهایی با هر تعداد واحد قابل استفاده می باشد.
اما امروزه با توجه به جایگاه گسترده تکنولوژی در زندگی روزمره، استفاده و خرید دربازکن رنگی به امری
 عادی بدل شده است.
حالا تقریبا در تمامی ساختمان ها اعم از مسکونی و یا تجاری از این ابزار ارتباطی استفاده می گردد. همانطور که از نام آن پیدا است، این محصول قابلیت نمایش تصاویر بیرون از ساختمان را به روی نمایشگری درون ساختمان دارد و پاسخگو می تواند به راحتی علاوه بر برقراری ارتباط صوتی با مراجعه کننده، تصویر او را نیز مشاهده نماید. با وارد شدن شرکت های بزرگ ایرانی در عرصه ساخت و تولید آیفون تصویری  درتبریزامکاناتی به این محصول اضافه شده که در ادامه آنها میپردازیم. ویژگی های که یک آیفون تصویری درتبریز می تواند داشته باشد.
اساس ساخت هر محصولی یک سری قابلیت های پایه ای است که می بایست در آن وجود داشته باشد و در ادامه میتوان قابلیت های محصول را بیشتر کرد که در ایران به آن آپشن اضافه می گویند. در ادامه همه ی قابلیت های کلیدی و اضافه آیفون تصویری درتبریز را بیان خواهیم کرد. صفحه نمایش رنگی در اندازه های مختلف صفحه نمایش در آیفون تصویری درتبریز نقش کلیدی دارد، چرا که قرار است تصاویر بیرون خانه را بر روی آن نمایش دهد. اما چیزی که باعث می شود قیمت آیفون تصویری درتبریز تغییر کند، کیفیت و اندازه صفحه نمایش است. اکنون از برندهای سازنده از پنل های LED در محصول خود استفاده میکنند. اما چیزی که مشتریان ایفون تصویری  درتبریز بیشتر به آن اهمیت میدهند
صفحه نمایش است که هر چه بزرگتر باشد، باعث زیباتر شدن و همچنین گرانتر شدن محصول خواهد شد. شرکتهای مختلف از صفحه نمایش هایی با اندازه های 2.4، 3.5، 4، 4.3، 5، 7 و 10 اینچی استفاده میکنند که در این بین اندازه 4.3 و 7 اینچ مورد استقبال بیشتری آیفون تصویری درتبریز قرار گرفته است.
..................................................................................................................................................................................................................................................................................................
ایرادات رایج در آیفون تصویری
خاموش نشدن تصویر در آیفون تصویری کوماکس
حال دلیل قطع نشدن تصویر در آیفون تصویری با برد قلابک چیست؟
اتصال کوتاه در ترانزیستور اولیه (اتصال امیتر و کلکتور سبب سوئیچ دائم تصویر میگردد) اتصال کوتاه در ترانزیستور TIP127(اتصال امیتر و کلکتور سبب سوئیچ دائم تصویر میگرد) خرابی آی سی CD4069 اتصال کوتاه منفی به سیم شماره یک(در این صورت علاوه بر سوئیچ تصویر ما صدای زنگ یکسره را خواهیم داشت) خرابی خازن صافی در خروجی TIP127(در اینصورت نوسانات ولتاژی در عملکرد ترانزیستور تاثیرگذار خواهد بود) یکسره شدن دکمه تصویر بر روی مانیتور حال جهت تست ترانزیستورها می توانید از بازر استفاده نمایید
نقش خازنها و ترانزیستورها در خاموش نشدن تصویر آیفون تصویری همانطور که در تعمیر برد صدا آیفون تصویری نیز گفتیم مدار تصویر در بردهای قلابک بدین صورت است که در ابتدا منفی اعمال شده به آی سی CD4069 بعد از معکوس شدن از خازن نگهداری تصویر عبور کرده و بعد از آن ترانزیستور اولیه را وارد مدار میکند. این ترانزیستور یک ترانزیستور ثانویه با کد TIP127 که یک پایه آن به مثبت برق تغذیه متصل است را فعال کرده و این ولتاژ توسط TIP127 به برد تصویر وصل میگردد. حال این ولتاژ بعد از عبور از خازن صافی ،برد تصویر را روشن میکند. حال تا زمانی که این خازن شارژ نگه دارد تصویر آیفون تصویری روشن خواهد ماند. به تصویر زیر توجه کنید
اکنون در زمانی قرار داریم که تعداد زیادی از ساختمانهایی که اولین آیفون تصویری های بازار را خریداری کرده اند با مشکلات کوچک و بزرگ مربوط به دربازکن تصویری روبرویند. ،از باز نشدن درب نفررو تا خاموشی مطلق دستگاه می تواند برای هر خانه ای رخ دهد. اما نکته ای که باید به آن توجه شود این است که با مواجه شدن با این مشکلات چه کاری باید انجام دهیم. آیا تعمیر آیفون تصویری منطقی است؟ بدون شک در بسیاری از موارد بله. چرا که قیمت یک دربازکن تصویری ساده چندین برابر تعمیر آیفون تصویری است که ممکن است به لحاظ فنی بهتر از مانیتورهای جدید باشد. ما پیشنهاد می کنیم که ابتدا عیب دستگاه را متوجه شوید و در ادامه با توجه به علائم خرابی که مشاهده می کند و اگر مشکل اساسی نیست خود تعمیر آیفون تصویری منزلتان را انجام دهید.
در ادامه 7خرابی شایع دربازکن تصویری و روش رفع مشکل را تشریح می کنیم
- صدا دم درب را از مانیتور نمی شنویم این مورد ممکن است سه علت داشته باشد. اولین و مهمترین علت آن معیوب شدن بلندگو گوشی است، ولی اگر بلندگو سوخته باشد پس صدای زنگ هم نخواهید شنید. علت دوم می تواند از قطع کن مانیتور باشد که سولفاته کرده یا به مرور زمان گرد و خاک به داخل آن نفوذ کرده باشد که با تمیز کردن این قطعه مشکل برطرف می شود و در نهایت ممکن است مشکل از خرابی میکروفن پنل دم درب باشد که می توان آن قطعه را نیز تعویض کرد.
2- درب نفررو باز نمی شود این یکی نیز از مشکلات شایع در تعمیر آیفون تصویری است. اصلی ترین مقصر این موضوع می تواند ترانس تغذیه باشد که یا کلا معیوب شده و یا فیوز داخل آن سوخته باشد. پس با احتیاط این قطعه را چک کنید. اما باز نشدن درب ممکن است دلایل دیگری نیز داشته باشد مثل خرابی قفل یا کشنده قفل که می توان با تعویض بوبین یا تنظیم کشنده مشکل را برطرف کرد. در موارد نادر مشکل در شاستی مانیتور ورله پنل نیز مشاهده گردیده است.
3- صدای زنگ را نمی آید این مورد نیز جزو مواردی است که هر دربازکن تصویری با آن برخورد کنید و نیاز به تعمیر داشته باشد. اما قبل تعمیر چک کنید صدای خروجی آیفون تصویری را از طریق دکمه های کناری یا تنظیمات نرم افزاری نبسته باشید. اگر این طور نبود میکروفن خروجی می تواند متهم اصلی باشد وهم زمان با قطع شدن زنگ، صدای ورودی از پنل دم درب را هم نخواهید شنید.ولی اگر این دو هم زمان قطع نبود، کیت ملودی زنگ در مانیتور تصویری خراب شده که باید تعویض گردد. 4- مانیتور خاموش نمی شود خاموش نشدن مانیتور داخل واحد به دو دلیل اتفاق می افتد. اول اینکه زنگ دم دری گیر کرده و دائم فشرده شده است و باعث می شود که ولتاژ به آیفون تصویری داخل واحد همیشه برسد.علت دیگر که ما به تازگی در برخی از دربازکن های تصویری دیده ایم مشکل در نرم افزاری است که کار چندای از شما بابت تعمیر این آیفون تصویری بر نمی آید و باید آن را به گارانتی شرکت فروشنده بسپارید.
5- تصویر دم درب را سیاه نشان میدهد اگر تا اینجای کار در متن تعمیر آیفون تصویری با ما پیش آمده باشد متوجه شده  اید که هیچ کدام از ایرادات علت ثابتی ندارد و هر مشکلی به چند دلیل می تواند به ایراد بخورد. وقتی تصویر سیاه است و در گوشی های رنگی صفحه آبی نشده و همه چیز مثل صدای رفت و برگشت و صدای زنگ و همچنین در بازکن کار می کند، مطمئنا مشکل از دوربین پنل است که به هر دلیلی از کار افتاده است. ابتدا سیم ها و سوکت متصل به دوربین را چک کنید و سپس در صورتی که ایراد را از آنها نیافتید، پس با خیال راحت یک دوربین پنل دربازکن تصویری خریداری کنید و آن را تعویض نمایید.
6-صدای بوق از پنل آیفون تصویری آزار دهنده ترین موردی که از دربازکن تصویری می توان دید همین صدای بوق و نویز است که در اصطلاح فنی به آن  فیدبک می گویند. شرکتها برای کاهش این صدا دو پتانسیومتر پشت پنل ها می گذارند تا افراد بتوانند در صورت مواجهه با فیدبک با کم کردن صدا یا میکروفن، فیدبک را رفع کنند. در صورتی که قوطی پشت پنل دفرمه شده باشد یا فشرده نصب شده باشد احتمال ایجاد صدای بوق وجود دارد و گاهی اجناس بی کیفیت به صورت پیش فرض صدای بوق دارند که می بایست میکروفن را جابجا کرد و به جایی دورتر از محل قرار گیری بلندگو نصب نمود.
7- تصویر آبی است و دم درب را نمیبینیم
این مورد می تواند متفاوت از ایراد مورد 5 باشد هر چند که می تواند سوختن دوربین دم درب یکی از علتهای ایجاد صفحه آبی در این مورد نیز باشد. اما دلیل شایع آبی شدن صفحه برای دیدن ادامه مشکلات رایج دربازکن تصویری به صفحه تعمیر آیفون تصویری در سایت دی سی ای کالا رجوع نمایید.
همانطور که گفته شد خرابی دربازکن تصویری ممکن است علتهای مختلفی داشته باشد که ممکن است در لیست بالا ندیده باشید و یا اینکه ترجیح دهید که مستقیما آن را به متخصص این کار ارجاع دهید به این منظور فروشگاه فاراد  قسمتی مجزا برای امور فنی تعبیه نمود تا پاسخگو مشکلات و در صورت نیاز اعزام نصاب به محل نصب باشند که به این منظور می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.
چشمک زدن چراغ نشانگر در گوشی کوماکس  نشانه نوسان در قسمت تغذیه می باشد که نیاز
به تعمیردارد.
فروش منبع تغدیه آیفون تصویری درتبریز
..................................................................................................................................................................................................................................................................................................

.............................

مشکلات احتمالی برای تعمیر آیفون تصویری

همانگونه که بیان شد، تعمیر آیفون تصویری در تبریز و همچنین نصب آن نیازمند دانش و مهارت است. اگر اتصالات آیفون تصویری در تبریز به‌درستی انجام نشود، مشکلات عدیده‌ای به وجود خواهد آمد. مشکلاتی که معمولا به دلیل نصب غیراصولی آیفون تصویری در تبریز ایجاد می‌شوند عبارتند از: تصویر صفحه نمایش نگاتیو شده است. سیم کشی نادرست موجب اختلال اتصالات و تداخل زنگ‌های واحدها می‌شود. آیفون تصویری نویز دارد یا در سایر دستگاه‌های الکترونیکی نویز ایجاد می‌کند. تصویر آیفون برفکی یا سیاه و سفید شده است. صفحه آیفون تصویری سیاه شده یا تصویر قطع شده است. زنگ آیفون از کار افتاده است. در باز کن از کار افتاده است. صدای پنل آیفون تصویری قطع شده است. زنگ بصورت ممتد شده و قطع نمی‌شود. دربازکن همه‌ی واحدها از کار افتاده است. تصویر مانیتور سفید یا آبی شده است. زنگ کار می‌کند اما صدای آن توسط مانیتور شنیده نمی‌شود.

تعمیرکار آیفون تصویری در تبریز

اگر متخصص و ماهر باشد می تواند به سادگی مشکلات دستگاه را تشخیص دهد و آن ها را برطرف کند. تعمیر آیفون تصویری تبریز معمولا در خانه و در محل انجام می شود. همچنین شما می توانید در صورت بروز مشکل در عملکرد دستگاهتان، از تعمیرکاران ایفون تصویری درتبریز  کمک بگیرید. تعمیرکار آنلاین آیفون تصویری به سرعت به محل آمده و پس از بررسی، تعمیرات لازم را روی دستگاه انجام می دهد.

تعمیر برد تصویر ایفون تصویری تابا ۱۰۴۰

خرید آیفون تصویری درتبریز

معمولا هر شخص برای خرید آیفون تصویری درتبریز به دنبال امکاناتی خاص از این محصول است. گاهی اوقات یک مانیتور تصویری کوچک که تنها تصویر دم درب را نشان دهد و مکالمه دو طرفه را برقرار کند کافی می باشد و گاهی افراد به دنبال حافظه یا صفحه نمایش بزرگ و یا ارتباط بین واحدها یا الزاما آیفون تصویری خارجی می باشند که می بایست با توجه به قابلیتها محصول انتخاب گردد.

آیفون تصویری درتبریز 


قطعه هایی که در یک سیستم آیفون تصویری به کار میرود به شرح زیر میباشد
۱.پانل درب پانل درب منزل
۲.پانل داخل منزل
۳.ترانسفورماتور (آداپتور)
۴.درب بازکن
آیفون تصویری از ۴ مدارتشکیل می شود


۱.مدارزنگ
۲.مدارمکالمه
۳.مداردرب بازکن
۴.دوربین مداربسته
قسمتهای مختلف پانل داخلی
شستی جهت مکالمه داخلی
دیودled
شستی روشن شدن مانیتور
شستی دربازکن
بلندگوی پخش موسیقی
گوشی و دهنی
اجزای پشت پانل درب منزل
دوربین قابل تنظیم
سویچر داخلی
ترمینال جهت اتصال سیمها شستی زنگ
پانل درب منزل
این دارای یک دوربین واحد اکثر هشت شستی زنگ می باشند.که با توجه به تعداد واحدهای ساختمان
به ازای هر مانیتور چهارسیم به رنگهای قرمز،آبی،زرد،وسفید می باشد
(آیفون تصویونهای که دارای سویچینگ داخلی می باشند)


برای آیفون تصویری درتبریز  دو واحد ،دودسته سیم چهارتایی به رنگهای فوق وجود دارد.
آیفونهایی که دارای سویچینگ خارجی میباشند فقط دارای یک یا دو دسته سیم چهارتایی هستند که به دستگاه سویچینگ وصل شده واز خروجی آن به سایر مانیتورها اتصال داده می شوند.
علاوه براین سیمها دوسیم به رنگهای اغلب آبی وقرمز جهت اتصال به منبع تغذیه dcوجود دارد ودو سیم دیگر به رنگ مشکلی جهت اتصال به منبع تغذیه ۱۲vac و قفل درب بازکن می باشد.
زاویه دید در پانلها چند طبقه افقی ۶۸ و عمودی ۵۵ درجه است
زاویه دید درپانلهای یک طبقه
افقی ۷۵درجه و عمودی ۵۵درجه

 


......................................................................................................................................................................................................................................................... 
توجه۱: اگر عیب در همه واحدها مشترک باشد احتمالا پنل مورد دارد که باید به متخصص مربوطه مراجعه نمایید 
توجه۲: بعضی از پنل ها ولتاز ۱۲ولت(+-) باید داشته باشد در صورت قطع شدن بعضی قسمتها کار
نمی کند
توجه۳:ازدستکاری اجزا داخلی پنل و مانیتور خودداری نمایید
توجه۴:سوالات خود را با ذکر مارک (نوع دستگاه)
۱-روش تبدیل ایفون تصویری یک واحده به چند واحده به چه صورت میباشد؟
با استفاده از شستی اضافی وسویچر به تعداد واحد های جدید بشرط جوابگویی سیم کشی
۲-روش تبدیل ایفون تصویری یک واحده مدل <>به چند واحده به چه صورت میباشدو مدلهای مشابه ان کدامند؟

بایدشماره و نوع هرسیم مانیتور یا پنل را بدانید

۳-روش روشن کردن لامپ سر دربازدن شاسی زنگ ایفون تصویری چگونه است؟

در بیشترایفونها یک رله ۱۲ ولت بین سیم ۲و۳ قرار بدهید خروجی رله مانند کلید تک پل عمل میکند(قبل از نصب رله ۱۲ ولت باولتمتر بین سیم ۲و۳ راولتگیری کنیدحالت عادی۰وبا زدن زنگ ۱۲ باید شود )

۴-روش روشن کردن لامپ سر در با ایستادن مهمان نزدیک ایفون تصویری چگونه است؟

استفاده از سنسور فتوسل دار در بالای پنل که با قرار گرفتن در زیر سنسور در شب لامپ روشن شود

۵- روش وصل کردن زنگ قوی {دوم}برای ایفون تصویری چگونه است؟

برای ایفون یک طبقه مانندسوال ۳ است بجای لامپ زنگ قرار دهید

(ایراد :با روشن شدن مانیتور وتازمان روشن بودن ان زنگ فعال است)

۶-مدل ایفونهای تصویری مشابه{مانیتور و پنل } برای جایگزینی بجای یکدیگر کدامند؟

بایدشماره و نوع هرسیم مانیتور یا پنل را بدانید

۷-روش نصب دوربین جهت کنترل پارکینگ بر روی مانیتور معمولی رنگی و سیاه سفید چگونه است؟

بایدشماره و نوع هرسیم مانیتور یا پنل را بدانید

۸-ولتاز و جریان خروجی برد تغدیه مانیتور چقدر است؟

در حالت عادی و هنگام روشن بودن مانیتور حدودا۱۴.۵ولت حداقل۱ آمپر

۹-علت نشان ندادن تصویر در آیفون


مونیتور روشن میشود ولی تصویر درب منزل را نشان نمیدهد فقط یک صفحه خالی نشان می دهد؟

قطع بودن جامپر ۳و۴ سوکت حافظه ویا سیم مربوط به تصویر (نوع و مدل ؟)و…….

۱۰-چرا تصویر مانیتور بعضی مواقع واضح نیست؟

چون پنل در محل جدید یا جایگزین صوتی نصب گردیده در آن مواقع آفتاب به آن میتابد پنل در طول روز نباید در معرض تابش مستقدم آفتاب باشد

۱۱-مانیتور کوماکس خود به خود زنگ میزند؟(صدای رفت و بر گشت نداریم)( درب باز کن عمل نمیکند )( مانیتور دایم روشن است )


الف-سوکت را از پشت مانیتور جدا کنید اگر عیب ادامه داشت مانیتور معیوب است

ب-سوکت پشت مانیتور وصل کنید سوکت را از پشت پنل جدا کنید اگر عیب ادامه داشت سیمکشی اتصالی دارد ( ۱قرمز و۲ آبی ) و اگر صدای زنگ قطع شد پنل معیوب است

۱۲- مانیتور کوماکس دایم روشن است ؟

الف-سوکت را از پشت مانیتور جدا کنید اگر عیب ادامه داشت مانیتور معیوب است

ب-سوکت پشت مانیتور وصل کنید سوکت را از پشت پنل جدا کنید اگر عیب ادامه داشت سیمکشی اتصالی دارد ( ۱قرمز و۲ آبی )با(قرمز۱و۳زرد)و اگر صدای زنگ قطع شد پنل معیوب است

۱۳- در پنل کوماکس درب باز کن یکسره است ؟؟(صدای رفت و بر گشت نداریم)( زنگ نداریم )( مانیتور دایم روشن است )

الف-سوکت را از پشت مانیتور جدا کنید اگر عیب رفع گردید مانیتور معیوب است

ب-سوکت پشت مانیتور وصل کنید سوکت را از پشت پنل جدا کنید اگر عیب رفع گردید سیمکشی اتصالی دارد (قرمز۱و۳زرد)و اگر ادامه شد پنل معیوب است

۱۴- در مانیتور کوماکس تصویر نداریم؟

الف – سیم شماره ۴ سفید قطع است (بقیه قسمتها کامل کار می کنند )

ب- جامپر پشت مانیتور پایه ۳و۴ جدا شده است

۱۵- در مانیتور کوماکس تصویر – صدای رفت و بر گشت نداریم و درب باز کن عمل نمیکند)؟ ( زنگ داریم )

سیم شماره ۳ زرد قطع است

۱۶- در مانیتور کوماکس زنگ نداریم – صدای رفت و بر گشت نداریم و درب باز کن عمل نمیکند)؟( تصویر داریم )

سیم شماره ۱ قرمز قطع است

۱۷-در مانیتور کوماکس تصویر – زنگ -صدای رفت و بر گشت نداریم و درب باز کن عمل نمیکند)؟(فقط LEDمانیتورروشن است و پنل صوت می کشد )

سیم شماره ۲ آبی قطع است

۱۸ – در مانیتور کوماکس( ۵سیمه) زنگ نداریم ؟( بقیه قسمتها کامل کار می کنند)

سیم شماره ۵ سبز قطع است

۱۹- در مانیتور کوماکس تصویر رنگی در مسافت یا طبقات بالا سیاه و سفید می شود ؟(یا نویز دارد)

۲۰-آیا در آیفون تابا مدل TVP-1840C (سه طبقه) امکان اضافه کردن دوربین برای کنترل پارکینگ وجود دارد؟ توسط:حقیقی

امکان اضافه کردن دوربین برای کنترل پارکینگ وجود داردوبه مانیتوروتجربه برقکار بستگی دارد نه پنل 


پنل معیوب است(نوع دستگاه؟ مدل ؟ چند واحده ؟)در چند واحد ه ها اگر عیب در همه واحد ها وجود داشت عیب از پنل است

۲۲- یک سوال؟ اون هم اینه در مطالب اموزشی در قسمت نصب از حروف استفاده شده اما در آیفون الکتروپیک از اعداد ۱و۲و۳و۴وال۱وال۲ استفاده شده لطفا در این رابطه به من کمک کنید؟(در رابطه بانصب)

صوتی ترمینال۱مکالمه از خارج به داخل ترمینال۲ :مکالمه داخل به خارج ترمینال۳ : منفی

ترمینال : Bزنگ ترمینال۴ :برگشت قفل

تصویریترمینال۱تصویر ترمینال۲ :منبت۳ : منفی ترمینال۴ :برگشت قفل ومکالمه از خارج به داخل و مکالمه داخل به خارج وزنگ ترمینال : Bزنگ در چند واحد ه ها

۲۳-ابعاد واندازه کاسهای ایفون تصویری تابا چقدر است ؟

۱و۲واحده ۶۵*۱۱۵*۲۰۵میلی متر

۳و۴و۶و۸واحده ۶۵*۱۱۵*۲۴۸

۵و۱۰و۱۲واحده ۶۵*۱۱۵*۲۹۱


۲۴-در همه واحد ها صدا نداریم؟(صدا ؟)

اگر عیب در همه واحدها مشترک باشد احتمالا پنل مورد دارد (میکروفن و………) که باید به نمایندگی مربوطه مراجعه نمایید

توجه۱و۲و۳رامطالعه نمایید

۲۵- نحوه وصل گوشی صوتی ۷۸۱۰مخصوص تصویری تابا چگونه است:

سیمهای ۲و۳و۴گوشی به پنل سوکت مربوطه وسیم ۱(قهوه ای) که از گوشی امده به +قرمز پنل که از منبع تغذیه امده وصل نمایید

۲۶-حفاظ آیفون یا (باران گیر)لامپ ال ای دی دارد. خریدیم دو سر سیم لامپها را به کجا نصب کنیم و روش روشن شدن آنها با چراغهای پنل می باشد یا جدا است ؟ چگونه میشود فقط در زمان تاریکی یکسره روشن باشد.؟ توجه۴ عبدالله پور

به سیمهای ۲و۳ پنل وصل نمایید اگرجواب نداد جای سیمها را عوض کنید باکارکردایفون روشن میشود

به سیمهای قرمز+ومشکی -دوربین وصل نمایید شبها باکارکردایفون روشن میشود

به سیمهای قرمز+ومشکی -منبع تغذیه وصل نماییدداییم روشن میشود

مدار فتوسل به سیمهای قرمز+ومشکی -منبع تغذیه وصل نماییددو سر سیم لامپها (باران گیر)رابه مدار فتوسل وصل نماییدشبها داییم روشن میشود

۲۷-…..برای سری کردن ترانس با در بازکن جریان باید سری شود یا دی سی؟

ای سی ac

۲۸- درمورد آیفون مدل تابا (مانیتور ۵٫۵ اینچ) سمت راست(بغل) سوکتی داره نوشته شده مموری آیا قابل استفاده هست در این مورد بیشتر توضیح بدهید؟
باید یونیت حافظه مخصوص ۱۸۴۲ تابا بخرید و جامپر را برداشته سوکت یونیت حافظه رادر جای خود قرار دهید

۲۹- آیفون ۴واحده مدل آلدو رنگی ۷ اینچی رو میشه با ایفون کوماکس ۱۲ واحده رنگی ۴ اینچی جابجا کرد؟

بلی اما بهتر است سیستم پنل و مانیتور هر دو از یک مارک باشند

۳۰-اگر تصویر ثابت بماند چکار باید کرد؟

ابتداپنل و مانیتور را جداگانه تست نمایید تا معلوم شود کدام وسیله معیوی است باید سیمهای سوکت مانیتور را از پشت ان جدا کرد اگر با گذاشتن گوشی تصویر قطع شد عیب سیم کشی است اگر با گذاشتن گوشی تصویر قطع نشد عیب مانیتوراست

۳۱-در یک آپارتمان ۶ طبقه ۲ تای آن کار می کند ۴ تای دیگر مشکل صدا زنگ و باز کردن در را دارند البته منظورم آیفون تصویری رنگی commax می با شد.؟

باید گوشی واحد سالم را به جای واحدهای معیوب نصب نمود اگر با گذاشتن گوشی جدید مشکل و عیب رفع شدمانیتورمعیوب است واگر با گذاشتن گوشی جدید مشکل و عیب رفع شد عیب ازسیمکشی یا پنل است در اینصورت فیش واحد معیوب را از پشت پنل با فیش واحد سالم تعویض نمود واگر مشکل و عیب رفع شد سویچر پنل خراب است واگر مشکل و عیب رفع نشد سیمکشی خراب است

۳۲-عیب آیفون دو طبقه من که از مارک الکتروپیک است اینست که دو عدد سیم ۱۲ ولت که از پنل درب بیرونی به قفل درب بازکن وصل میشود برق ندارد این سیمها بهم اتصال شده یا اینکه با هم بر خورد داشتند جریان این دو سیم قطع شده است آیا ازخازن پنل یا همان صفحه شاسی بیرونی است یا نه ضمنا با فشردن شاسی داخل خانه صدای مانند کژژژژژ میاید ولی قفل باز نمیکند و از گوشی هم صدای بیرون میآید ماندیم عیب کار از کجاست ؟

ابتدا ازسالم بودن قفل وداشتن ولتاژ ۱۲ولت ترمینال۰و۱۲ مطمین شویداگر ولت نداشت خرابی ترانس یا سیمکشی مسیر و اگر ولت داشت ۰رابه ال ۲یک لحظه وصل کنید اگرکار کرد عیب در پنل یا مانیتور است به نمایندگی شرکت مراجه نمایدو اگر کار نکرد سیمکشی پنل تاقفل را چک کنید

۳۳-آیفون تصویری سیاه وسفیدattگرفتم درشب تصویرواضح ودرروزتصویرسفیداست ضمناپنل درروزسایه است ویک واحده می باشد؟

دوربین حساس به نور شده بایدتعویض گردد

۳۴-در یک آپارتمان ۶ طبقه ۲ تای آن کار می کند ۴ تای


دیگر مشکل صدا زنگ و باز کردن در را دارند البته منظورم آیفون تصویری رنگی commax می با شد. ؟ 

در چنین موارد باید مانیتورهای مشکوک به خرابی راجایگزین واحد سالم نمود اگر کارنکرد مانیتور معیوب است واگر کارکرد عیب در سیمکشی است درضمن سوکت واحد های مشکوک را در پشت پنل با واحد سالم تعویزژض نمایید اگر کارنکرد عیب در سیمکشی است اگر کارکرد عیب در سویچر پشت پنل است

۳۵-یک دربازکن تصویری الدو هست که صدا از داخل منزل به بیرون نمیاد و از درستی دستگاه مانیتور و اتصال سیم ها و بلندگو مطمئنم و هر دو ای سی ۳۸۶ و ۴۵۵۸ رو هم عوض کردم اما درست نشد ممنون می شم راهنماییم کنین 

ابتداپنل و مانیتور را جداگانه تست نمایید تا معلوم شود کدام وسیله معیوی است سپس اقدام نمایید

۳۶-سلام نقشه سیستم در بازکن دو طبقه تابا با دو قفل را میخواستم؟

امکان پذیر است اما نیاز به تغییرات سیم کشی و اضافه قطعه دارددر صورت نیاز پیامک در خواست صحبت نمایید

۳۷-چگونگی اتصال دوربین ccd اضافه درایفونهای تصویری مدل ؟احمد

بیشتر ایفونها دوربینها یک سیم منفی(سیاه یا ابی)که به منفی وصل می شوند یک سیم مثبت(قرمز)که به خوجی ۱۲رگولاتوروصل می شوندوتوسط مداراتصال کنترل میشود یک سیم تصویر(زرد)که به خروجی تصویروصل می شوند .
.................................................................................................
فروش نصب و تعمیر آیفون تصویری کوماکس درتبریز
فروش وتعمیر منبع تغذیه آیفون تصویری کوماکس درتبریز
فروش و تعمیر برد صوت گوشی آیفون تصویری کوماکس درتبریز
فروش وتعمیر برد صوت پنل آیفون تصویری کوماکس در تبریز
فروش و تعمیردوربین پنل آیفون تصویری پنل کوماکس درتبریز

.........................

تعمیر آیفون تصویری تابا درتبریز

تعمیر منبع تغذیه آیفون تصویری درتبریز

تعمیرات پنل آیفون تصویری  درتبریز

تعمیرات بردصوت آیفون تصویری درتبریز

  1. نمایندگی آیفون تصویری تابا درتبریز

آیفون تصویری تابا شرکت تابا الکترونیک نزدیک به چهار دهه است که فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید محصولات حفاظتی شروع کرده است، عمده فعالیت این شرکت در حوزه آیفون‌های صوتی و تصویر‌ی می‌باشد که معمولا مشتریان قدیمی آیفون تصویری درتبریز ، آن را با نام اف اف تصویری تابا می‌شناسند، هم اکنون این شرکت شناخته شده قدیمی، دامنه‌ فعالیت‌های خود را گسترش داده است و اقدام به تولیدجک‌ پارکینگی نیز کرده است که توانسته در این حیطه نیز مانند آیفون تصویری تابا بسیار موفق عمل کند. شرکت تابا الکترونیک سعی کرده تمرکز خود را بیشتر روی یک محصول گذاشته و تا جای ممکن از شاخه‌ای به شاخه‌ دیگر پریدن خودداری کند. اگر بخواهیم در یک جمله توضیح دهیم، آیفون تصویری تابا درتبریز نتیجه‌ سال ها تلاش به همراه نیاز‌سنجی دقیق مشتریان و ارائه یک محصول در بالاترین سطح کیفیت و استاندارد‌های بین المللی می‌باشد. تنوع ظاهری آیفون تابا یکی از ویژگی‌های مثبت شرکت تابا الکترونیک می‌باشد، بنابراین سعی کرده هر بار که قصد دارد مدل جدیدی را روانه‌ بازار کند در کنار رعایت استانداردهای طراحی مخصوص محصولات خودش، تا جای ممکن از لحاظ ظاهر‌ی متفاوت با مدل‌های قبلی باشد تا بتواند کلکسیونی از محصولاتش را به رخ مشتریان آیفون تصویری درتبریز  بکشد و بتواند برای سخت پسند‌ترین مشتریانش هم که به دنبال یک آیفون تصویری شیک برای دکوراسیون خانه‌هایشان هستند گزینه‌ای دم دست داشته باشد.

  1. نمایندگی آیفون تصویری الکتروپیک درتبریز
  2. نمایندگی آیفون تصویری سوزوکی درتبریز
  3. نمایندگی آیفون تصویری الدو درتبریز
  4. نمایندگی آیفون تصویری سیماران درتبریز
  5. نمایندگی آیفون تصویری اف اف درتبریز
  6. نمایندگی آیفون تصویری کوماکس درتبریز
  7. نمایندگی آیفون تصویری کامکس درتبریز

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر