نصب فروش و تعمیر دوربین مدار بسته در تبریز09147575228_33851468

نصب فروش و تعمیر دوربین مدار بسته در تبریز09147575228_33851468

2623 0

نصب فروش و تعمیر دوربین مدار بسته در تبریز09147575228_33851468

نصب فروش و تعمیر دوربین مداربسته در تبریز

۵ دلیل نصب دوربین مداربسته درتبریز

امروزه استفاده از دوربین‌های مداربسته  درتبریز اهمیت فراوانی پیدا‌ کرده است؛ یکی از دلایل استفاده از سیستم‌های نظارت تصویری و دوربین‌های مداربسته کاهش امنیت و آرامش است.   در بخش حفاظت و ایمنی، دوربین‌های مداربسته علاوه بر ضبط تصاویر تمامی اتفاقاتی که در طول شبانه روز در محیط مورد نظر رخ می‌دهد می‌تواند در بازبینی فیلم‌ها نکاتی را به مسئولان امنیتی گوشزد نماید که هیچگاه به نظر چشم عادی خبره‌ترین افراد نیز نرسد.   برخی از مهم‌ترین مزایای استفاده از دوربین‌های مداربسته:

1. جلوگیری از سرقت و ترساندن مجرمان: در حقیقت می‌توان اینگونه عنوان کرد که نخستین و اصلی‌ترین دلیل استفاده از دوربین‌های مداربسته جلوگیری از سرقت و ترساندن مجرمان است؛ مجرمان فوق العاده محتاط هستند تا توسط دوربین های مداربسته گرفتار نشوند مجرمان در صورتی که در محلی دوربین مداربسته را مشاهده کنند، از قصد خود منصرف شده و محل دیگری را که امنیت کمتری دارد، برای این کار انتخاب خواهند کرد.  

2. نظارت اسان و افزایش بهره‌وری کارکنان: یکی از دغدغه‌های امروزه کارفرمایان، بهره‌وری از نیروی کار و منابع انسانی مجموعه‌شان است. متاسفانه، برخی از کارمندان منتظرند تا کارفرمایشان محل را ترک کرده و آنها شروع به گشت زدن در اطراف و فرار کردن از زیر کارهایشان بپردازند. با استفاده از سیستم‌های نظارتی می‌توان به بالاترین بازدهی و بهره‌وری نیروی کار رسید؛ چرا که کارکنان مجموعه حتی در زمان حضور نداشتن مدیر نیز بهترین رفتار کاری را از خود نشان می‌دهند. همچنین مدیر می‌تواند عادات و رفتارهای کارکنان خود را شناسایی کند و برای پیشرفت مجموعه به بهترین برنامه‌ریزی ممکن دست یابد.  

3. اثبات ادعا و کاهش مسئولیت: در تمامی اصناف و محیط‌ها، همواره افراد سودجویی هستند که با ادعاهای کذب و دورغین قصد سودجویی دارند. اگر محیطی به این سیستم‌های نظارتی مجهز نباشد، ممکن است نتواند شواهد کافی مبنی بر کذب بودن ادعاهای طرف خود ارائه دهد و محکوم به پرداخت هزینه‌های گزاف شود؛ چنانکه تاکنون بارها و بارها این اتفاق افتاده است. بهتر آنکه با پرداخت هزینه‌ای مناسب محیط خود را مجهز کنید و از پرداخت هزینه‌های بی‌دلیل معاف شوید.

  4. شناسایی بهتر مشتریان: در برخی کسب‌وکارهای کوچک، مدیران مجموعه با استفاده از دوربین‌های مداربسته به بررسی رفتارهای مشریان خود می‌پردازند. برای مثال فروشگاهی را تصور کنید که به سیستم دوربین مداربسته مجهز است؛ مسئول فروشگاه با نظارت بر تصاویر دوربین می‌تواند مسیرهای رفت‌وآمد و تردد داخل فروشگاه را بهینه کند و با تغییر دادن مکان برخی محصولات دسترسی راحت‌تری را برای مشتریان ایجاد کند.  

5. رسیدن به آرامش خاطر: در دنیای پردغدغه امروز باید از هر راهی برای رسیدن به آرامش خاطر استفاده کرد. امروزه تمام انسان‌ها قصد دارند به بهترین وجه از دارایی‌های خود محافظت کنند و مهم‌تر از آن برای کارکنان، خانواده ، مشتریان و… خود محیطی مطمئن فراهم آورند. یکی از امکاناتی که دوربین های مداربسته برای شما فراهم می آورند، امکان دسترسی به تصاویر دوربین ها از راه دور می باشد.

آموزش دوربین مدار بسته در تبریز

حدود 64 سال پیش، در سال 1954 طی دوره‌ای پس از جنگ همگان به سمت بهینه سازی مصرف انرژی حرکت می‌کردند. یک زوج آمریکایی دیگر به نام‌های Dee Horton و Lew Hewitt درب‌های اتوماتیکی را طراحی کردند که با ایستادن روی نقطه‌ای مقابل درب (پادری) به کار می‌افتاد و درب باز می‌شد. این محصول با نصب در مکان‌های تجاری متعددی مانند بانک‌ها، هتل‌ها و مراکز خرید طی دهه‌ی 1960 بسیار رواج پیدا کرد. در دهه‌ی 1970 سنسورهای حرکتی اختراع شدند و در سیستم درب های اتوماتیک به کار گرفته شدند. این اتفاق به دلیل کمک به تردد معلولین و باز و بسته شدن درب‌ها به واسطه‌ی تکنولوژی بدون نیاز به دخالت و تماس افراد، توسعه‌ی بی‌سابقه‌ای را در استفاده از درب های اتوماتیک رقم زد. در دهه‌ی 1980 به تدریج درب‌های گردان، سنسورهای حرکتی و درب های کشویی متداول شدند. در دهه‌ی 1990 درب های تاشو با فناوری سنسور اشعه‌ی مادون قرمز به عنوان متد و سیستم استاندارد شناخته شدند.

همه چیز از زمانی شروع شد که نویسنده آلمانی به نام Johann Zahn طرحی را برای دوربین رفلکس دستی در سال 1685 ارائه کرد ولی آن زمان هیچ مخترعی از نظر فیزیکی دوربین و ماهیت آنرا درک نکرد تا این که در سال 1816 مخترع فرانسوی به نام جوزف نیکفور توانست نمونه اولیه دوربین را بسازد و اولین عکس تاریخ در همان سال گرفته شد. در ادامه مقاله میخواهیم به تاریخچه دوربین مداربسته و سیر تکامل آن بپردازیم. تاریخچه دوربین مداربسته و سیر تکاملی آن: دوربین مداربسته (1942): 126 سال بعد از اختراع اولین دوربین، در سال 1942 یک مهندس آلمانی به نام والتر بروخ به منظور رصد و نظارت موشک V2 دوربینی را طراحی کرد که این دوربین شرایط نظارت زنده و از راه دور برای پرتاب موشک از لانچر را فراهم میکرد.

 Video Recorder است، این دستگاه در واقع عملکردی شبیه سرور های کامپیوتری دارد با این تفاوت که استفاده و راه اندازی آن بسیار ساده است. دستگاه NVR تمامی وظایف DVR  را در سیستم مداربسته تحت شبکه بر عهده میگیرد. همزمان با گسترش ان وی آر و دی وی آر، دوربین های آی پی که توسط شرکت Axis معرفی و رونمایی شده بودند به یک محصول نهایی و استاندارد تبدیل شده و در مدار تولید انبوه قرار گرفتند. آمار دوربین مداربسته در جهان امروزی (2021): جالب است بدانید بیش از یک میلیارد دوربین تا کنون در سراسر جهان نصب شده است و 54% از دوربین های جهان در کشور چین واقع شده اند. کشور چین بیش از 540 میلیون دوربین مداربسته فعال دارد یعنی به ازای هر 1000 نفر 373 دوربین مداربسته نصب شده است.

نصب و فروش دوربین مداربسته درتبریز  نیاز به یک  گروه  فنی  متعهد و با سواد است.

هر مشتری در هنگام  خرید و یا نصب دوربین مداربسته درتبریز دنبال  فروشگاه  معتبر با خدمات وگارانتی مطمعن و قیمت  منصفانه است.

دوربین مداربسته درتبریز چه انواعی دارد؟

دوربین مداربسته درتبریز از لحاظ های مختلفی مانند پروتکل ارتباطی شبکه یا آنالوگ ، با سیم یا بدون سیم بودن، کیفیت تصویر، مقدار دید در شب، درجه حفاظت محیطی، جنس بدنه و... انواع گوناگون دارد، از این رو مهم است که هنگام خرید دوربین مداربسته درتبریز با توجه به محیط و هدف خود بهترین نوع آن را انتخاب کنیم

تشخیص افراد مخرب توسط دوربین مداربسته

دوربین مداربسته درتبریز

از کجا بفهمیم برای چه محیطی از چه دوربین مدار بسته ای درتبریز استفاده کنیم؟ دوربین مداربسته درتبریز  برای محیط و کاربرد های مختلف انواع گوناگونی دارد به عنوان مثال دوربین مداربسته درتبریز که برای محیط بیرونی و صنعتی استفاده میشود با دوربینی که در محیط داخلی اتاق یک شرکت یا پارکینگ مسکونی استفاده میشود تفاوت هایی دارد لذا پیشنهاد دوربین فاراد این است که اگر نمیدانید چه دوربین برای شما مناسب است حتما با کارشناسان ما برای مشاوره رایگان تماس بگیرید.

بازه قیمت دوربین مداربسته چه قدر است؟

دوربین مداربسته با توجه به نوع دوربین، برند، کیفیت تصویر، جنس بدنه و سنسور های مختلف آن قیمت های مختلفی دارد در نتیجه نمیتوان گفت قیمت دوربین مداربسته مقداری ثابت یا بازه ای ثابت دارد. ابتدا باید نوع دوربین مداربسته مشخص شود تا بتوان بازه قیمت دوربین مداربسته را مشخص کرد. شما میتوانید برای بدست آوردن قیمت دوربین مدار بسته مورد نیاز خود با ما تماس یگیرید. مدت زمان ضیط دوربین مدار بسته چقدر است؟ تصاویر دوربین مداربسته با توجه به نوع آن، روی هارددیسک یا رم ذخیره میشود و مدت زمانی که میتوان تصاویر را ذخیره کرد به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم ترین آن ها میزان حافظه هارد یا رم خریداری شده، تعداد دوربین، کیفیت دوربین، استفاده از قابلیت تشخیص حرکت و ... است. اگر در مورد مدت زمان ضبط دوربین مدار بسته سوالی داشتید نیز میتوانید با کارشناسان دوربین مارکت تماس بگیرید. به مشاوره برای خرید دوربین مداربسته نیاز دارم چکار کنم؟

مجموعه ما با توجه به احترامی که برای مشتریان خود قائل است. سیستم مشاوره رایگان تلفنی و چتی را برای کاربران خود فراهم کرده است. دوست داریم بدانید که ما در دوربین مارکت خوشحال میشویم اگر شما با ما ارتباط بگیرید و ما بتوانیم کمکی به شما بکنیم. در ضمن خدمات مشاوره قبل از خرید دوربین مدار بسته در دوربین مارکت کاملا رایگان است پس نگران نباشید با ما در تماس باشید و سوالات خود را بپرسید.

روال کاری دوربین  برای همکاران چگونه است؟ از آن جا که دوربین مارکت بزرگترین مرجع اینترنتی دوربین مداربسته کشور است ما برای همکاران خود اعم از شرکت، فروشگاه، نصاب و تمامی افرادی که در حوزه دوربین مداربسته فعال هستند شرایط ویژه ای در نظر داریم. لذا در صورت تمایل به همکاری با ما فرم مخصوص درخواست همکاری را از منو سایت انتخاب و پر نمایید.

چرا قیمت منصفانه  گفتیم  نه ارزان  ؟

برای فروش و نصب دوربین مداربسته در تبریز 

انتخاب دوربین دی وی ار کابل هارد و... با کیفیت و پشتیبانی و گارانتی معتبر باشد قیمت هم تراز خواهد بود  نه ارزان .

درغیر این صورت  دوربین مداربسته ارزان می شود که شرکت ها معتبر با فروش دوربین مداربسته بی کیفیت و ارزان سابقه خود را خراب نمی کنند.

چند درصد افزایش هزینه  ارزش سالها پشتیبای   مطمعن و استفاده از دوربین مداربسته را دارد.

فریب تبلیغات  قیمت ارزان در تبریز   را  نخوردید.

مثال  هارد برایه دی وی ار دوربین مداربسته   باید بنفش باشد  تا در هنگام  بازبینی در طول زمان  با مشکل مواجعه نشویم  قیمت  هارد بنفش نسبت به سبز گران تر است  شاید مشتری  واقف به این نباشد هارد مناسب  کدام  است  و فریب قیمت ارزان هارد را می خورد و هارد نامناسب  را خریداری  و در هنگام  استفادی  از ذخیر تصاویر دوربین مداربسته  با مشکل مواجه می شود.

شاید در سالها  اول دوربین مداربسته ارزان  نرمال کار کند  ولی سالها بعد از هر لحاظ با مشکل مواجع می شود و نصاب و پشتیبانی  دوربین مداربسته  پیگیر نخواهد بود و هزینه مشتری ضایع می شود.










راهنمای خرید دوربین مداربسته در تبریز
نصب وفروش انواع دوربین های مداربسته درتبریز
فروش dvrدوربین مداربسته در تبریز
فروش کابل دوربین مداربسته در تبریز
فروش آداپتور دوربین مداربسته در تبریز

..................................................................................................................................



۱- بهترینزاویه برای نصب دوربین در اتاق، گوشه هایی است که دیوارها و سقف در آنجا بهم پیوسته اند. دوربین ها را نزدیک به منبع برق و در ارتفاع ۳
متری نصب کنید تا آسیب زدن به آن کار راحتی نباشد. هنگام نصب دوربین ها اطمینان حاصل کنید تمام ورودی و خروجی های اتاق به وضوح پوشش داده می شوند.
 دوربین ها را بر روی دیوار نصب کنید. برخی از دوربین ها دارای پد های چسبنده هستند تا دوربین را بر روی دیوار نگه دارند، اما زیاد به این پدها اعتماد نکنید. محل قرار گیری دوربین را بر روی دیوار علامت گذاری کنید و توسط پیچ، آنها را بر روی دیوار محکم کنید. سپس زاویه دوربین را تنظیم کنید.


همه دوربین ها دارای آداپتوری هستند که یک طرف آن به دوربین و یک طرف آن به منبع برق وصل می شود. دوربین ها را به وسیله آداپتور به منبع برق وصل کنید.
دوربین های سیمی را با استفاده از کابل های BNC به دستگاه DVR متصل کنید. اتصال کابل های BNC بسیار راحت است توجه داشته باشید قسمتی از کابل را که به دستگاه DVR متصل می کنید، به پورت ورودی متصل کنید تا دستگاه بتواند تصویر را دریافت کند.
 برای دریافت تصاویر از دوربین های بی سیم ، نرم افزاری وجود دارد که باید بر روی گوشی موبایل نصب شود. برخی از دوربین های بی سیم یک گیرنده به شکل USB دارند که به کامپیوتر متصل می شود. اگر از دوربین های تحت شبکه استفاده می کنید، یک آی پی آدرس به شما داده می شود که با وارد کردن آن آی پی آدرس در مرورگر، می توانید تصاویر ارسالی از دوربین های بی سیم را مشاهده کنید.
 پورت خروجی DVR را به وسیله یک کابل BNC به پورت ورودی مانیتور متصل کنید. در برخی از دستگاه های DVR برای اتصال دستگاه به مانیتور به جای استفاده BNC، از کابل HDMI و یا کابل کواکسیال استفاده می شود.


 در نهایت بهتر است یکبار دیگر اتصالات را بازبینی کنید. اتصال بین آداپتور ها و منبع برق، دوربین ها به DVR و دستگاه DVR به مانیتور را بررسی کنید. پورت های وردوی و خروجی را بررسی کنید تا از درست بودن اتصالات مطمئن شوید.
در صورتی که مایل نیستید خودتان دوربین مدار بسته نصب کنید و یا خانه شما بزرگ بوده و سیم کشی برایتان سخت است، می توانید با متخصصان نصب دوربین مدار بسته درتبریزتماس بگیرید .
از آنها کمک بخواهید. هر چند که این کار هزینه بیشتری خواهد داشت. 
دوربین دست دوم در تبریز درصورت امکان خریداری نکنید
به دنبال دوربین ارزان در تبریز نباشید
فروش و نصب دوربین مدار بسته های لوک در تبریز

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر